مجله تکنولوژی

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 در 20 مرداد رونمایی می شود!

سامسونگ-گلکسی-واچ-4-رونمایی-می-شود

سامسونگ گلکسی واچ 4 احتمالاً در رویداد Galaxy Unpacked در 11 آگوست، برابر با 20 مرداد معرفی می شود. همچنین پیش بینی می شود که سامسونگ در رویداد آینده Galaxy Unpacked خود در 11 آگوست گوشی های تاشوی جدیدی را نیز روانه بازار کند. شایعات نشان می دهد که Samsung Galaxy Watch 4 در این رویداد رونمایی می شود و احتمالاً این سری شامل دو مدل خواهد بود ،Samsung Galaxy Watch 4 و Samsung Galaxy Watch 4 Classic. دومی اکنون در عکس ها فاش شده است، که گزینه های رنگی احتمالی و طراحی ساعت هوشمند آینده را آشکار می کند. گوشی های تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Samsung Galaxy Z Flip 3 نیز در کنار مجموعه پوشیدنی ها عرضه خواهند شد.

Samsung Galaxy Watch 4

91Mobiles با استناد به یک منبع ناشناس، عکس هایی از Samsung Galaxy Watch 4 Classic آینده را به اشتراک گذاشت. صفحه این ساعت هوشمند گرد است و ظاهری مشکی و نقره ای دارد. سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک به احتمال زیاد دارای یک حاشیه فیزیکی و دو دکمه در لبه سمت راست جهت حرکت و روشن/خاموش شدن دستگاه است. متأسفانه، عکس های زنده تصوری از تغییرات رابط کاربری با ادغام سیستم عامل Google Wear به ما نمی دهد. عکس ها فقط مراحل راه اندازی را روی صفحه نشان می دهند.

محدوده شایعه گلکسی واچ 4 سامسونگ به احتمال زیاد با One UI Watch که در MWC 2021 معرفی شد اجرا می شود. این تجربه جدید بر روی پلت فرم Wear OS گوگل ساخته شده است و سامسونگ را قادر می سازد تا مجموعه ای از ویژگی ها از جمله همگام سازی تنظیمات و ساعت را ادغام کند. گذراندن وقت با تلفن هوشمند و ارائه دسترسی به مجموعه ای از برنامه های سازگار با ساعت که قبلاً در مجموعه Galaxy Watch وجود نداشت.

علاوه بر گزینه های مشکی و نقره ای، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز به رنگ خاکستری عرضه می شود. گزارش شده است که این ساعت هوشمند در اندازه های 42، 44 و 46 میلی متری روانه بازار می شود. قیمت 42 میلی متر بین 470 تا 500 یورو قیمت دارد، مدل 46 میلی متری با قیمت بین 500 تا 530 یورو در دسترس است.) همچنین گفته می شود این ساعت هوشمند دارای مدل 44 میلی متری است، اما از قیمت این گزینه اطلاعاتی در دست نیست.

همچنین شما می توانید نقد و بررسی ما در رابطه با Samsung Galaxy Watch 3 را نیز مشاهده کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *