مجله تکنولوژی

سامسونگ گلکسی S22 با تاخیر به دست مشتریان می رسد

تاخیر سامسونگ گلکسی S22

انتظار می رفت پرچمداران جدید سامسونگ، سری گوشی های گلکسی S22 در 25 فوریه به دست خریداران برسند. اما با این حال، به نظر می رسد که پیش سفارش های گلکسی S22 به موقع به دست خریداران نخواهد رسید.

نگاهی گذرا به تخمین‌ های حمل‌ و نقل فعلی نشان می‌ دهد که بسیاری از پیش‌ فروش‌ های گلکسی S22، تا تاریخ 15 می به دست خریداران خواهد رسید. تأخیر ها فقط مربوط به شرکت های مخابراتی نیست، به‌ عنوان مثال، برخی از رنگ‌ های گلکسی S22 طبق اظهارات خود وب‌ سایت سامسونگ، تا 8 آوریل معرفی می‌ شوند.

به همین ترتیب، پیکربندی‌ های منتخب گلکسی S22 اولترا تا 15 آوریل در سامسونگ کاهش یافته است و مدل‌ های منتخب (فانتوم بلک/1 ترابایت) به طور کامل فروخته شده‌ اند. این خبر چندان غافلگیر کننده نیست زیرا هفته گذشته متوجه شدیم که سامسونگ برای رسیدگی به تقاضا برای پیش‌ فروش گلکسی تب S8 اولترا مشکل دارد. با این حال، اگر منتظر پیش‌ سفارش هستید، ما تاریخ‌ های جدید ارسال را در زیر فهرست کرده‌ ایم.

سامسونگ دلیل تاخیر در رسیدن سری گلکسی S22 به دست خریداران را علاقه بی سابقه افراد به سری گلکسی S22 می داند:

“ما از هیجان و پاسخ به سری جدید Galaxy S22 خود سپاس گزاریم. علاقه به سری گلکسی S22 در بالاترین حد خود قرار دارد و حجم پیش‌ سفارش فراتر از انتظارات ما است. ما متعهد هستیم که این دستگاه ها را در اسرع وقت به مشتریان خود برسانیم. با این حال، برخی از مشتریان بسته به بازار، مدل و رنگ ممکن است با تاخیر مواجه شوند. ما از صبر و درک شما بسیار قدردانی می کنیم.”

کمپانی سامسونگ

زمان‌ های احتمالی رسیدن گوشی های گلکسی S22

زمان‌ های احتمالی رسیدن گوشی های گلکسی S22

زمان تحویل احتمالی Galaxy S22 256 GB و Galaxy S22 Plus 256 GB سامسونگ، 4 مارس اعلام شده است. زمان تحویل احتمالی Galaxy S22 Ultra با حافظه 256 و 512 گیگابایتی نیز 8 آوریل اعلام شده و زمان تحویل مدل 1 ترابایتی آن 15 آوریل اعلام شده است.

منبع: tomsguide.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *