مجله تکنولوژی

شرکت TCL اولین لپ تاپ و گوشی های جدید 5G خود را معرفی کرد!

شرکت TCL Mobile در CES 2022 گروه جدیدی از دستگاه‌ ها را معرفی کرد که شامل گوشی‌ های هوشمند، تبلت و اولین لپ‌تاپ این شرکت می‌ باشد.

به گفته TCL، لپ تاپ BOOK 14 Go یک لپ تاپ جدید با طراحی نازک با اتصال 4G LTE و ویندوز 11 داخلی و مناسب استفاده دانش آموزان است.

لپ‌تاپ BOOK 14 Go از پلت‌ فرم محاسباتی Snapdragon 7c استفاده می‌ کند که عمر باتری 12 ساعته را ارائه می‌ کند و شبکه 4G LTE را برای اتصال به هر مکانی فعال می‌ کند.
این لپ تاپ با ضخامت حدود نیم اینچ و وزن تقریباً سه پوند، بسیار قابل حمل است و می تواند به راحتی در یک کوله پشتی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ متناسب

TCL همچنین تبلت NXTPAPER 10s را معرفی کرد که خستگی چشم را به حداقل می‌ رساند، به اضافه چندین تبلت دیگر، از جمله سه تبلت که برای کودکان طراحی شده‌ اند.

NXTPAPER 10s میزان نور آبی را تا بیش از 50 درصد کاهش می دهد، دارای پوشش ضد انعکاس است و از 10 لایه محافظ برای حفظ رنگ های طبیعی استفاده می کند.

BOOK 14 Go دارای برچسب قیمت 349 دلار و از سه ماهه دوم سال 2022 در مناطق منتخب در دسترس خواهد بود، در حالی که NXTPAPER 10s با قیمت 249 دلار عرضه خواهد شد.
این تبلت ابتدا در اواخر ماه جاری در چین و اروپا در دسترس خواهد بود، اما خبری از زمان عرضه آن به ایالات متحده نیست.

لپ تاپ BOOK 14 Go

برای گوشی های هوشمند، این شرکت در حال معرفی TCL 30 XE 5G است که دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز، 4 گیگابایت رم و باتری بادوام است.

در کنار آن TCL 30 V 5G، انحصاری برای ورایزون است و از شبکه‌ های 5G فوق‌ باند و شبکه 5G سراسری این شرکت پشتیبانی می‌ کند. 30 ولت توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون تامین می شود.

منبع: lifewire

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *