مجله تکنولوژی, معرفی محصول

آخرین ساعت هوشمند Garmin که با شارژ خورشیدی کار می کند

ساعت Garmin

شرکت Garmin به دلیل ساخت ساعت هوشمند Garmin که برای موارد خاص استفاده می شود، مشهور شده است. برخی از این ساعت ها برای دویدن طراحی شده اند، برخی از آن ها ویژگی هایی را دارند که مورد علاقه گلف بازان قرار می گیرند و برخی دیگر کاملاً همه جانبه هستند. آخرین عرضه آن Garmin Enduro است. این ساعت هوشمند یک ساعت اسپورت است که برای ورزشکاران استقامتی مانند: دوندگان و دوچرخه سواران ساخته شده است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اطلاعاتی در مورد این ساعت هوشمند که آخرین نسخه شرکت Garmin است آشنا کنیم.

قیمت ساعت هوشمند Garmin Enduro

برای خرید ساعت های هوشمند کارمین چقدر باید هزینه کرد؟
قیمت ساعت های هوشمند گارمین

چقدر است؟ معمولا ساعت های هوشمند قیمت ارزانی ندارند. ساعت هوشمند Garmin بسته به مدلی که انتخاب می کنید بین 799 تا 899 دلار قیمت دارد.

اگر به خرید ساعت های هوشمند Garmin علاقه مند هستید می توانید این ساعت ها را با قیمت گفته شده در بالا از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

امکانات

سازگاری نسل جدید ساعت های گارمین با سایر وسایل مانند: موبایل ،لپ تاپ، دوربین ها و دریافت نقشه در برخی از مدل ها و … امکانات این ساعت ها را چند برابر می کند.

آیا ساعت های گارمین ضد آب است؟

خبر خوب این است که اگر به یک Garmin نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که این دستگاه به خوبی ضدآب ساخته شده است.

قابلیت باطری خورشیدی در ساعت های گارمین

قابلیت شارژ خورشیدی در ساعت های هوشمند و ورزشی گارمین
این ساعت ها از قابلیت شارژ خورشیدی هم پشتیبانی می کنند

اگر می خواهید از این ساعت ها استفاده کنید به هیچ عنوان نگران تمام شدن باطری این ساعت نباشید. زیرا شرکت گارمین یک قابلیت جدید به ساعت های خود اضافه کرده است که این ساعت ها به کمک این قابلیت جدید می توانند از شارژ خورشیدی پشتیبانی کنند.

منبع

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *