مجله تکنولوژی, معرفی محصول

اپل واچ 6 نسب به اپل واچ 5: کدام یک مناسب ترند

اپل واچ 6 نسب به اپل واچ 5

اپل واچ 5 یک ساعت هوشمند، زیبا و بسیار پرکاربرد بوده است که اکنون اپل نسخه بهتری از این محصول، یعنی اپل واچ 6 را ارائه کرده است. اما هر بار که اپل محصولات خود را به روز می کند، نسخه ارزانتری را نیز ارائه می دهد. اپل واچ 3 با نام تجاری جدید Apple Watch SE، که محصولی با ویژگی های کمتر و قیمتی مقرون به صرفه تر می باشد، جزو همین دسته قرار می گیرد. در این مقاله به تفاوت های اپل واچ 6 نسب به اپل واچ 5 می پردازیم و در نهایت نگاهی کوتاه به Apple Watch SE خواهیم انداخت.

طراحی و نمایش اپل واچ 6 نسب به اپل واچ 5

طراحی و نمایش اپل واچ 6 نسبت به اپل واچ 5

نسل 5 ساعت هوشمند اپل، صفحه نمایش همیشه روشن را معرفی کرد و دارای طیف وسیعی از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، سرامیک و تیتانیوم بود. اپل واچ 6 دو رنگ جدید را برای مدل های آلومینیومی معرفی می کند: آبی زیبا و تیره و قرمز روشن.

ویژگی جدید اپل واچ 6 این است که صفحه نمایش همیشه روشن، 2.5 برابر بیشتر از قبل روشن است. این بدان معنی است که دیدن آن در زیر نور خورشید بسیار آسان تر است.

اپل واچ 6 همچنین نوع جدیدی از بند را معرفی می کند. Solo Loop نوعی بند بدون قلاب، بدون سگگ و بدون بخش بندی و همچنین قابل کشش است که در محدوده ای از اندازه ها و هفت رنگ مختلف از آن موجود است.

بند اپل واچ 6

همچنین یک نسخه بافته شده از نخ بازیافت شده و نخ های سیلیکونی ساخته شده است که در 5 رنگ متفاوت موجود می باشد. بندهای چرمی و بندهای گروه های نایک به روز شده اند و گروه های جدید هرمس نیز وجود دارد.

از این گذشته، طراحی و اندازه دو مدل کاملاً یکسان است، بنابراین می توانید 40 یا 44 میلی متر را تحویل بگیرید.

ویژگی های مناسب تناسب اندام اپل واچ 6 نسب به اپل واچ 5

اپل واچ 5 علاوه بر الکتروکاردیوگرام (EKG)، تشخیص سقوط، شتاب سنج، ارتفاع سنج و ژیروسکوپ، یک قطب نما برای پیمایش بهتر اضافه کرده و ویژگی SOS اضطراری خود را در مدل تلفن همراه به روز کرده تا تماس اضطراری خودکار را در 150 کشور مختلف ارائه دهد.

اپل واچ 6 تمام این ویژگی های تناسب اندام و سلامتی را حفظ می کند، ارتفاع سنج را به یک سنسور بلا درنگ تبدیل می کند و بر اساس حرکت و ضربان قلب شما حس حداکثر VO2 را به شما می افزاید. این یک پیش بینی کننده قدرتمند برای سلامت کلی شما است و در یک به روزرسانی نرم افزاری در اواخر امسال، اگر سطح حداکثر VO2 پایین تر از یک سطح خاص باشد، به شما هشدار می دهد.

 ویژگی های تناسب اندام اپل واچ 6

ساعت اپل 6 همچنین دارای یک سنسور اکسیژن خون است. نور قرمز و مادون قرمز را به مچ دست شما می تاباند، رنگ خون شما را محاسبه می کند و میزان اکسیژن موجود در خون را بررسی می کند.

این امر فقط 15 ثانیه طول می کشد، و همچنین اندازه گیری های دوره ای پس زمینه را نیز ضبط می کند. حتی هنگام خواب کار می کند و می تواند به شما نشان دهد که آیا ممکن است COVID -19 یا بیماری تنفسی دیگری داشته باشید یا خیر!

تفاوت سیستم عامل، انرژی و باتری در اپل واچ 6 و اپل واچ 5

Apple Watch جدید به معنای watchOS جدید است. سری 5 سال گذشته با watchOS 6 و امسال نیز با watchOS 7 ارائه شد. با این حال، می توانید سری 5 و برخی از ساعت های اپل قدیمی را به watchOS 7 به روز کنید، بنابراین نرم افزار در هر دو مدل تقریباً یکسان است.

watchOS 7 شامل ردیابی خواب، تجزیه و تحلیل بهتر صدا، عوارض بهتر و تمرینات جدید تناسب اندام از جمله رقص، آموزش قدرت عملکردی و آموزش مرکزی، به علاوه سرویس جدید Apple Fitness Plus است.

تفاوت سیستم عامل، انرژی و باتری در اپل واچ 6 و اپل واچ 5

در همین حال، تنظیمات جدید خانواده شما را قادر می سازد بدون اینکه تلفن های خودشان را داشته باشند، ساعت های (فقط مدل های تلفن همراه از سری 4 به بعد) را برای خانواده تنظیم کنید. ما کاملاً مطمئن نیستیم که بخواهیم بچه های ما ساعت های گران قیمت داشته باشند ، اما مطمئناً برای خانواده هایی که این کار را انجام می دهند بسیار مفید است: یک حالت زمان مدرسه وجود دارد که مزاحم نشوید و محدودیت هایی برای جلوگیری از سر و صدا کردن آن ها در مواقع ضروری وجود دارد.

در مورد سخت افزار، چیپست Apple Watch 5 یک Apple S5 دو هسته ای 64 بیتی است که عمر باتری آن 18 ساعت است. این امر با بهبود مدیریت توان و یک نوع کارآمدتر از انرژی OLED به نام LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) به این موفقیت دست یافت.

سری 6 دارای چیپست S6 اپل است که بر اساس سیلیکون A13 موجود در آیفون 11 ساخته شده است. این تکنولوژی نسبت به قبل از مصرف انرژی بالاتری برخوردار است، بنابراین صفحه نمایشگر جدید و روشن تری ارائه می دهد.

معرفی Apple Watch SE

Apple Watch SE

Apple Watch SE یک نسخه برش خورده از Apple Watch 6 است با همان صفحه نمایش، شتاب سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج و تشخیص سقوط همانند Watch 6 اما با همان چیپست Apple Watch 5 می باشد. بنابراین از3 Apple Watch سریعتر است، اما نه به سرعت Apple Watch 6. سنسورهای VO2 یا اکسیژن خون Apple Watch 6 را ندارد و در ارائه اپل هیچ اشاره ای به سنجش ECG نشده است.

منبع techradar

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *