آموزش, آی او اس, سخت افزار, معرفی محصول

تاریخ عرضه و قابلیت های احتمالی اپل واچ سری 7 اپل

اپل واچ سری 7 اپل

بر طبق گزارشات جدید، اپل قصد دارد تا جلوی تاخیر در عرضه اپل واچ سری 7 را بگیرد. انتظار می رود که عرضه اپل واچ سری جدید در اواخر سپتامبر 2021 آغاز شود. در حقیقت قرار است این ساعت هوشمند در رویداد “Apple Streaming” در 14 سپتامبر امسال معرفی شود. همین چند روز پیش هم، مارک گورمن از خبرنگاران بلومبرگ از زمان عرضه اپل واچ 7 خبر داد و گفت که سری جدید در 14 سپتامبر معرفی خواهند شد. با این حال “مینگ چی کو (Ming Chi Kuo)”، تحلیلگر ارشد صندوق بورسی TF می گوید که مشکلات مربوط به تولید آن حل شده و عرضه آن نزدیک است. گفته می شود تولید انبوه اپل واچ جدید اواسط سپتامبر آغاز می شود و فروش آن نیز تا پایان این ماه اتفاق بی افتد.

بررسی باتری اپل واچ سری 7

همانطور که گفتیم پیش بینی می شود که اپل واچ سری 7 در ماه سپتامبر در کنار آیفون های جدید عرضه شود. همچنین گفته می شود این ساعت هوشمند جدید باتری بزرگ تری نسبت به سری های قبلی ساعت هوشمند اپل خواهد داشت. این امر ظاهراً که امکان پذیر است، زیرا پردازنده S7 یکپارچه فضای کمتری را اشغال می کند و همین امر باعث افزایش فضای خالی و در نتیجه افزایش حجم باتری می شود.

پردازنده s7 اپل

طبق گزارشات، اپل واچ سری 7 تغییراتی نیز در طراحی های ظاهری خود و گزینه های رنگی جذاب و جدید ارائه خواهد داد. علیرغم شایعاتی که قبلاً در مورد اپل واچ جدید پخش شده بود مانند وجود مانیتور قند خون، جدید ترین گزارش ها می گویند که اپل واچ سری 7 شامل سنسور های جدیدی نخواهند بود و آن ها را در مدل های 2022 اپل شاهد خواهیم بود.

سایت خبری اکونومی دیلی نیوز نیز به نقل از منابع خود عنوان کرده است که اپل واچ سری 7 اپل ظرفیت باتری بیشتری خواهد داشت. بر اساس این گزارش ها، انتظار می رود پردازنده، S7 که نسبتاً کوچک تر است در ساعت هوشمند جدید تعبیه شود و همین باعث صرفه جویی در فضای داخلی دستگاه شود. این گزارش اشاره می کند که اپل در حال انتخاب گزینه هایی بزرگ تر و پر ظرفیت تر برای باتری اپل واچ خود است. با این حساب می توان گفت که اپل از این فضای ایجاد شده برای تعبیه سنسور های جدید استفاده نمی کند و فقط حجم باتری را افزایش می دهد و انتظار خود برای سنسور های جدید را باید به سال 2022 موکول کنیم.

تغییرات دیگر ساعت هوشمند سری جدید اپل

اپل واچ سری جدید به منظور کاهش حجم پردازنده، سیستم دو طرفه با سیستم عامل (SiP) و اپراتور زنجیره تامین، ASE را پذیرفته است. همچنین علاوه بر باتری بزرگ تر، گزارش ها می گویند که اپل واچ سری 7 با قابی باریک تر و قاب مدل لبه تخت، مانند آیفون 12 و آیفون 12 مینی طراحی شده است. همچنین انتظار می رود اپل واچ جدید، مانند ایر پاد پرو مکس جدید در رنگ سبز هم عرضه شود.

تحلیل های Ming Chi Kuo

Kuo، در آخرین یادداشت خود می گوید: موضوع تاخیر در تولید اپل واچ 7 بیش از همه مربوط به طراحی بخش پنل آن است. با این حال، هم اکنون می توان گفت که این نیز مشکل حل شده است و تولید انبوه ماژول های پنل در اواسط سپتامبر امسال آغاز می شود. همچنین این تحلیلگر ادعا می کند که اپل واچ سری 7 به دلیل تغییرات چشم گیر در طراحی، مجبور بوده است، مراحل تولید بیشتری را نسبت به مدل های اپل واچ سری 6 و اپل واچ سری 5 طی کند. در نهایت کو، نیز عنوان کرده است که احتمالاً، ساعت های هوشمند جدید صفحه نمایشی با طراحی لبه تخت، شبیه به آیفون 12 و ایرپاد پرو داشته باشند.

ساعت هوشمند جدید اپل

علاوه بر این، Kuo می گوید که صفحه نمایش از یک طرح تماسی جدید به جای طرح قدیمی استفاده می کند و برای اولین بار به فرآیند قالب گیری با فشار و تزریق کم (LIPO) نیاز دارد. اپل همچنین صفحه نمایش های OLED خود را از تأمین کنندگان جدیدی مانند LG Display ،Young Poong و Jabil تهیه می کند. در گزارش ها آمده است که این تأمین کنندگان به برای به دلیل قابلیت جدید تماس در طراحی پیچیده صفحه نمایش به مشکل خورده اند و همین باعث برخی تأخیر ها شده اند.

با این حال، کو مدعی است که اپل مشکلات مربوط به قابلیت های ماژول پنل را حل کرده است. البته ما انتظار داریم تأمین کنندگان تولید انبوه ماژول های پنل اپل واچ سری 7 را در اواسط سپتامبر 2021 آغاز کنند. تحلیلگر کو همچنین پیش بینی می کند که عرضه ساعت هوشمند جدید اپل احتمالاً تا پایان ماه جاری آغاز شود.

جزییات احتمالی اپل واچ سری 8، 2022 از زبان کو

همچنین کو در آخرین یادداشت خود، جزئیاتی را در مورد اپل واچ سری 8 سال آینده نیز ارائه کرده است. انتظار می رود این سری ویژگی های جدید مدیریت سلامت، از جمله اندازه گیری دمای بدن را ارائه دهد. دمای بدن یک پارامتر اساسی برای تشخیص تب است و معمولاً برای این منظور از دماسنج استفاده می شود. گزارش هایی نیز وجود دارد که عنوان می کند حتی ایرپاد های آینده نیز دارای عملکرد های مدیریت سلامت هستند. کو در این باره می گوید تامین کننده چینی “Luxshare Precision” بزرگ ترین بهره برنده از محصولات سخت افزاری برای سیستم مدیریت سلامت اپل خواهد بود.

در نهایت..

اکنون، همه نگاه ها به رویداد “Apple Streaming” است، که در روز سه شنبه، 14 سپتامبر در کالیفرنیا برگزار می شود. اپل، غول فناوری تا کنون بیش از همه در مورد معرفی دستگاه های جدید خود شامل: آیفون 13، اپل واچ سری 7 و ایرپاد 3 در این رویداد صحبت کرده است.

منبع:

gadgets.ndtv.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *