معرفی محصول

نقد و بررسی امکانات ساعت هوشمند گارمین Venu 2

ساعت هوشمند گارمین Venu 2

ساعت هوشمند گارمین Venu 2 با نمایشگر AMOLED معرفی شد. ونو ۲ در امکانات و قیمت رقیب اصلی اپل واچ محسوب می‌شود. شرکت گارمین از نسل دوم ساعت هوشمند Venu رونمایی کرد که نخستین اسمارت واچ مجهز به نمایشگر AMOLED این شرکت نیز لقب گرفته است.

ساعت هوشمند گارمین Venu 2 در دو اندازه ۴۵ و ۴۰ میلیمتری عرضه خواهد شد که اندازه نمایشگر آن‌ها به ترتیب ۱.۳ و ۱.۱ اینچ است و رزولوشن ۴۱۶ در ۴۱۶ پیکسل و ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل را ارائه می‌ کنند. ضمن اینکه هر دو دارای حالت همیشه روشن (Always On) نیز هستند.

آنچه باید درباره Garmin Venu 2 بدانید

Garmin Venu 2 ساعتی است که بیشترین قابلیت دسترسی (در دسترس بودن) را در بین ساعت های هوشمند شرکت Garmin دارد. این ساعت همان چیزی است که باعث موفقیت اصلی شرکت Garmin شده است و می تواند ابزار های بیشتری برای ردیابی تناسب اندام و سلامتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

اینک شرکت گارمین دو مدل از ساعت های venu را ارائه کرده است که این دو مدل عبارتند از: Venu 2 و 45 میلی متری Venu 2S، این دو مدل ساعت از لحاظ عملکردی هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. هر دو این ساعت ها دارای تمام ویژگی های جدید این شرکت هستند، از نمونه قابلیت های مشابه آن ها می توان به: نمره خواب بر اساس داده های خواب ردیابی شده شما، پروفایل های ورزشی اضافی از جمله پیاده روی و کوهنوردی در محیط داخلی و یک ویژگی جدید Health Snapshot که داده های مهم سلامتی را به طور همزمان ثبت می کند، اشاره کرد.

قیمت ساعت هوشمند گارمین Venu 2

قیمت ساعت گارمین 2

شما می توانید این ساعت هوشمند را با قیمت 399،99 دلار خریداری کنید. این قیمت دقیقا همان، قیمت نسخه اصلی این ساعت در زمان ارائه آن است. هم اکنون شما می توانید این ساعت هوشمند را از سایت Garmin.com خریداری کرده و آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

تنوع رنگ

هم اکنون شما می توانید این ساعت را در رنگ های نقره ای گرانیت آبی یا تخته سنگ، مشکی سفارش داده و تحویل بگیرید، در حالی که Venu 2S با رنگ های تخته سنگ، گرافیت، طلایی روشن، ماسه روشن، نقره ای، خاکستری مات یا رز گلد طلایی و سفید عرضه می شود.

بیشتر کاربران iOS به سمت Apple Watch گرایش پیدا می کنند و کاربران اندروید، Wear OS Fitbit Galaxy Watch و موارد دیگر را برای استفاده انتخاب می کنند.

طراحی ساعت هوشمند گارمین Venu 2

طراحی Garmin Venu 2 تقریباً بدون تغییر نسبت به نمونه اصلی شرکت گارمین است، این ساعت هوشمند اکنون در دو سایز ارائه می شود، Garmin تفاوت 43 میلیمتری Venu اصلی را تقسیم کرد و اکنون یک Venu 2 در سایز 45 میلی متری و Venu 2S در سایز 40 میلی متری را ارائه می دهد.

برای کدام افراد مناسب است؟

Venu 2 برای افرادی مناسب است که از مچ دست با اندازه متوسط برخوردارند. توصیه می کنیم که اگر مچ دست کوچک تری دارید، باید Venu 2S را انتخاب و خریداری کنید. زیرا Venu 2 برای افرادی ساخته و طراحی شده است که از مچ دست بزرگی برخوردار هستند و برای افرادی که مچ دست کوچک تری دارند مناسب نیست.

قاب Venu 2

قاب ساعت هوشمند گارمین2

قاب Venu 2 از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و حاشیه شیاردار آن از جنس استنلس استیل می باشد. همانطور که می بینید این ساعت تناسب اندام، احساس بسیار عالی و فوق العاده ای را در هنگام ورزش در شما به وجود می آورد.

وجود جنس پلاستیک در ساخت قاب این ساعت دوام آن را بیشتر کرده و تمرین کردن را برای افراد آسان تر کرده است.

توان صفحه نمایش

این ساعت از صفحه نمایشگر زیبا و روشنی برخوردار است، اما توجه داشته باشید که استفاده از تمام توان صفحه نمایش آن می تواند به عمر باتری و دوام باتری آسیب وارد کند، با این حال، Garmin بیش از دو برابر دوام باتری Venu 2 را جبران کرده است تا بتواند استفاده از تمام توان صفحه نمایش ساعت را جبران کند.

قابلیت های ساعت هوشمند گارمین 2

قابلیت های ساعت هوشمند گارمین 2

Garmin Venu 2 یک ساعت تمام عیار است که چندین حرکت ورزشی را می تواند بسنجد. گارمین 2 می تواند مواردی همچون: میزان کالری، ضربان قلب، سطح استرس، سطح اکسیژن خون، میزان تنفس و موارد دیگر را در طول روز پیگیری کرده و نتیجه را پس از گذشت چند ساعت به شما اعلام کند.

این ساعت می تواند بیش از 25 پروفایل ورزشی، از جمله موارد اضافی جدید مانند: HIIT، کوهنوردی داخل سالن، پیاده روی و حتی بولدرینگ را نیز ردیابی کند.

همچنین شما می توانید حرکات ورزشی روی دستگاه را به کمک این ساعت اندازه گیری کنید و از اطلاعات بدن خود در هنگام ورزش های مختلف آگاه شوید.

مجموعه تمرینات HIIT در این ساعت به خوبی کار می کنند. تایمر های روی دستگاه کاملاً واضح و خوانا هستند. با شروع هر بازه زمانی و همچنین در هر ثانیه برای پنج ثانیه گذشته قبل از بازه بعدی، یک صدای وزوز به گوشتان خواهید رسید.

همچنین شرکت Garmin مشخصات تمرینات قدرتی خود را به روز کرده است تا شامل اطلاعاتی مانند: روابط عمومی در دستگاه باشد.

از آنجا که روابط عمومی بخش عمده ای از تمرینات قدرتی است، این یک ویژگی بارز در این ساعت می باشد که به نفع بسیاری از کاربران خواهد بود. همچنین، زمانی که از قبل یک تمرین قدرتی لود شده است را می توانید در Venu 2 انتخاب کنید.

دقت ضربان قلب

دقت ضربان قلب در  ساعت هوشمند گارمین2 چگونه است

از آنجا که Venu 2 به سنسور ضربان قلب نسل چهارم Garmin Elevate مجهز است، دقت ضربان قلب دراین ساعت نسبت به Venu و Vivoactive 4 اصلی بهتر شده است.

علاوه بر بهبود داده های SpO2، گارمین می گوید هدف از سنسور Gen. 4 Elevate بهبود دقت ضربان قلب برای فعالیت های متنوعی است که دستگاه های آن ارائه می دهند.

Venu 2 همچنین می تواند به درستی اعلام کند که ضربان قلب شما در مواقع خواب چقدر پایین است.

خوشبختانه سنسور های ضربان قلب این ساعت را می توان از طریق به روزرسانی های نرم افزار ها به روز کرد، اکثر ساعت های ردیابی خواب سیستم سلامت خواب را ارائه می دهند، بنابراین خوب است که ببینید Garmin هم جزو این دسته از ساعت های سیستم سلامت خواب هست یا خیر.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *