مجله تکنولوژی, معرفی محصول

بهترین ساعت های هوشمند برای اندروید، آیفون و iOS

بهترین ساعت هوشمند

یافتن بهترین ساعت هوشمند چیزی فراتر از جستجو برای محبوب‌ ترین یا گران‌ ترین ساعت است. بهترین ساعت هوشمند در حال حاضر در جهان، اپل واچ سری 7 است. از بین تمامی ساعت های موجود، اپل واچ پیشرفته‌ ترین پلتفرم را دارد. همچنین جذاب‌ تر و مسلماً از نظر فناوری پیشرفته‌ تر از رقبای خود است. در ادامه به بررسی برخی از بهترین ساعت های هوشمند، خواهیم پرداخت.

اگر برای انتخاب ساعت هوشمند مشکل دارید، چند نکته را در نظر بگیرید:

  • سازگاری: اپل واچ ها فقط با آیفون کار می کنند. ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS، Garmin و Fitbit، با هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون سازگار هستند.
  • قیمت: ساعت های هوشمندقیمت های متفاوتی دارند، اما با پرداخت پول بیشتر، امکاناتی همچون ردیابی سلامت و تناسب اندام و کیفیت ساخت ساعت، افزایش می یابد.
  • عمر باتری: بیشتر ساعت‌ های هوشمند حدود دو روز دوام می‌ آورند، اگر این برای شما کافی نیست، هواوی، فیت‌ بیت یا گارمین را انتخاب کنید، که عملکرد کمی ضعیف‌ تر را برای بهبود عمر باتری، ارائه می‌ دهند.
  • قدم شمار: همه ساعت‌ های هوشمند، چه بهترین ها و چه مدل های ارزان تر، ردیابی اولیه را انجام می‌ دهند.
  • اتصال: همه ساعت‌ های هوشمند دارای بلوتوث هستند. به این ترتیب به تلفن هوشمند شما متصل می‌ شوند. برخی از آن ها یک اتصال 4G/Cellular نیز دارند، به این معنی که می‌ توانید موسیقی را پخش کنید، پیام‌ ها و تماس‌ ها را دریافت کنید، حتی اگر تلفن خود را در خانه رها کرده باشید.
  • سایز: اندازه مهم است. اگر مچ‌ های باریکی دارید، باید ساعت هوشمند کوچک‌ تری داشته باشید، این به خاطر زیبایی بیشتر نیست، بلکه برای راحتی شما است.

1. APPLE WATCH SERIES 7

APPLE WATCH SERIES 7، بهترین ساعت هوشمند
بهترین ساعت هوشمند برای کاربران آیفون

مشخصات فنی

مشخصات فنیمزایامعایب
سازگار با سیستم عامل: آیفون
ابعاد: 41 میلی متر / 45 میلی متر
عمر باتری: 18 ساعت
سنسور ضربان قلب: دارد
سیستم عامل: watchOS
بهترین طراحی موجود را دارد
نمایشگر بزرگتر
اندازه آن به شماحس راحتی می دهد
ویژگی های تناسب اندام(قدم شمار، ضربان شمار و…)
عملکرد خوب
فست شارژ
عمر باتری کوتاه است
عملکرد ردیابی خواب ضعیف
دارای محدودیت برای کاربران تناسب اندام هاردکور
فاقد پشتیبانی از اندروید

همانطور که پیش تر گفتیم، APPLE WATCH SERIES 7 بهترین ساعت هوشمند موجود است. این تنها ساعت هوشمندی است که علاقه زیادی را ایجاد می کند، نه فقط از طرف معتادان به فناوری، بلکه از طرف عموم مردم. این علاقه، به ساعت هوشمند اپل کمک کرده است تا در هفت نسل، همچنان محبوب باشد.

نکته مورد توجه بعدی، توجه به سلامت و تناسب اندام است. اپل واچ می تواند ریتم قلب شما را کنترل کند و اگر چیزی را نامنظم تشخیص داد به شما پیشنهاد می کند به پزشک مراجعه کنید. همچنین این محصول با ردیابی و شمارش قدم های شما، روند پیاده روی یا دویدن شما را، سالم نگه می دارد. این ویژگی‌ های مفید برای سلامت، دلیل عمده‌ ای است که مردم، اپل واچ را به ساعت های سنتی ترجیح می دهند.

در نهایت، طراحی این ساعت تقریبا کامل است. دو سایز دارد که برای اکثر مچ ها مناسب هستند و همچنین فوق العاده راحت هستند. این تنها دستگاهی است که در مرز بین فناوری و مد را در برگرفته است. این ساعت، به سادگی زیباترین و بهترین ساعت هوشمند موجود است.

2. SAMSUNG GALAXY WATCH 4

SAMSUNG GALAXY WATCH 4
بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید
مشخصات فنیمزایامعایب
سازگار با سیستم عامل: آیفون و اندروید
ابعاد: 40 میلی متر / 44 میلی متر
عمر باتری: 40 ساعت
سنسور ضربان قلب: دارد
سیستم عامل: Wear OS
صفحه نمایش در دو اندازه ارائه می شود
طراحی هوشمند، مدرن و ضد آب
قدم شمار و تناسب اندام
عمر باتری متوسط
برای برخی از ویژگی ها به گوشی سامسونگ نیاز دارید

پیش تر گفتیم که APPLE WATCH SERIES 7، بهترین ساعت هوشمند برای آیفون است، اما اگر گوشی اندرویدی داشته باشید، Samsung Galaxy Watch 4 نیز رقیب بسیار شایسته ای است. Samsung Galaxy Watch 4، از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ است و نمونه ای مدرن و شیک از یک ساعت هوشمند، باریک و راحت از جنس آلومینیوم است، تا بتواند در برابر ضربه مقاومت کند و ضد آب نیز هست.

با داشتن سنسور BioActive سامسونگ، قادر است همه چیز را از ضربان قلب گرفته تا فشار خون و ECG بررسی کند. با این ساعت حتی می توانید اطلاعات مربوط به ماهیچه های اسکلتی، BMI، آب بدن و درصد چربی خود را مشاهده کنید. تنها نقطه ضعف در اینجا عمر 40 ساعته باتری است، کخ خوب است اما بهترین در این لیست نیست و زمانی که از GPS یا ویژگی‌ های ردیابی استفاده می‌ کنید، این میزان نسبتاً کاهش می‌ یابد. اگرچه این مدت زمان برای اکثر کاربران به اندازه کافی خوب است. به طور خلاصه، اگر کاربر اندروید هستید، این بهترین ساعت هوشمند برای شماست.

3. SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE2

SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE2، بهترین ساعت هوشمند
بهترین ساعت هوشمند اسپرت برای کاربران اندروید
مشخصات فنیمزایامعایب
سازگار با سیستم عامل: آیفون و اندروید
ابعاد: 40 میلی متر / 44 میلی متر
عمر باتری: 48 ساعت
سنسور ضربان قلب: دارد
سیستم عامل: Tizen
سبک و راحت
طراحی عالی رابط کاربری بصری
امکاناتی برای سلامت و تناسب اندام مشابه اپل واچ
پشتیبانی محدود برنامه ها

اگر Samsung Galaxy Watch 4 برای شما کمی گران است، Samsung Galaxy Watch Active2 بهترین برای شماست. این ساعت، از طراحی شیک و سخت افزار قدرتمندی برخوردار است. بیایید با صفحه‌ نمایش دایره‌ ای شروع کنیم که مطمئناً با اپل واچ برابری می‌ کند، طراحی زیبا و کارآمدی دارد. این دستگاه دارای برخی ویژگی های کاربردی مثل پایش فشار خون، توانایی گرفتن ECG و مقاومت در برابر آب است. این محصول ساعتی مدرن است که فاقد برنامه‌ های شخص ثالث با کیفیت است. به طور کلی، ما این ساعت را توصیه می کنیم.

4. APPLE WATCH SE

APPLE WATCH SE
اپل واچ مقرون به صرفه
مشخصات فنیمزایامعایب
سازگار با سیستم عامل: آیفون
ابعاد: 40 میلی متر / 44 میلی متر
عمر باتری: 18 ساعت
سنسور ضربان قلب: دارد
سیستم عامل: watchOS
سریع
راحت
صفحه نمایش واضح و بزرگ
دارای قابلیتردیابی سلامت و تناسب اندام
عمر باتری کم است

اگر یک گوشی آیفون دارید و نمی خواهید پول زیادی را برای اپل واچ سری 6 خرج کنید، اپل واچ SE یک جایگزین عالی است. علیرغم اینکه SE ساعت هوشمند مقرون به صرفه اپل است، اما یکی از بهترین ساعت های هوشمند اپل محسوب می شود. از ویژگی های خوب این ساعت هوشمند می توان به صفحه‌ نمایش، طراحی و حسگر های عالی، پردازنده سریع‌ تر، بدنه مقاوم‌ اشاره کرد. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که این ساعت، ویژگی‌ های سلامتی مناسب نیز دارد، مانند تشخیص دقیق‌ تر قلب و غیره.

5. GARMIN VENU

GARMIN VENU، بهترین ساعت هوشمند
مشخصات فنیمزایامعایب
سازگار با سیستم عامل: iOS و اندروید
ابعاد: 1.2 اینچ
عمر باتری: 5 روز
سنسور ضربان قلب: دارد
سیستم عامل: Garmin OS
صفحه نمایش AMOLED
راحت
مجموعه کاملی از ویژگی های تناسب اندام
پشتیبانی از موسیقی آفلاین
بهترین طول عمر باتری
ظاهری خسته کننده

به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند سبک، Garmin Venu واقعاً نمی‌ تواند با ساعت‌ های هوشمند شناخته‌ شده‌ تر بازار، مانند Apple Watch Series 6 رقابت کند، اما به خاطر برخی ویژگی‌ ها مانند تناسب اندام و ردیابی سلامت و عملکرد، برتری دارد. عمر باتری این ساعت، همراه با صفحه نمایش AMOLED که هیچ ساعت گارمین دیگری ندارد، آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمندی تبدیل می کند که در حال حاضر می توانید در اختیار داشته باشید، به خصوص اگر چندین ورزش را دنبال کنید. همچنین اگر علاقه مند به بررسی بیشتر این ساعت هستید می توانید به پست نقد و بررسی ساعت گارمین Venu 2 مراجعه کنید.

امیدواریم که این مقاله نیز، راهنمای مفیدی برای شما باشد.

منبع: t3.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *