آموزش, مجله تکنولوژی, معرفی محصول

ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندرویدی ساخت شرکت فیسبوک

ساعت هوشمند اندرویدی فیسبوک

طبق گزارش جدید The Information، فیسبوک بطور مخفیانه روی یک ساعت هوشمند اندرویدی کار می کند. این ساعت مانند سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار دارای ویژگی های ردیابی سلامتی، پیام رسانی و تناسب اندام است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت به همراه Wear OS به عنوان یک پلتفرم ارائه می شود یا خیر.

همچنین اطلاعات نشان می دهند که فیسبوک روی سیستم عامل خود برای دستگاه های سخت افزاری دیگری نیز کار می کند.

چه کسانی ساعت هوشمند اندرویدی فیسبوک را خریداری می کنند؟

مشکلات فیسبوک در مقابل اعتماد کاربران به این ساعت

مشکلی که فیسبوک با آن روبرو است اعتماد مصرف کنندگان به این ساعت است. برای Google بسیار دشوار است که Fitbit را خریداری کند.

در اینجا باید اشاره کنم که می توانید تصور کنید که گوگل چه پاسخی را به فیسبوک در جهت ارائه این ساعت خواهد داد.

این ساعت هوشمند اندرویدی داده های سلامت مصرف کننده را ردیابی می کند و سپس این داده ها را در اختیار شرکتی می گذارد که این شرکت سابقه افتضاحی در مورد حفاظت از این داده ها دارد.

با این حال، فیسبوک یک ساعت هوشمند اندرویدی را ارائه کرد، که با اعتراضات زیاد و مشابهی توسط کاربران رو به رو شد.

هدست های VR با نام تجاری Oculus فیسبوک بسیار محبوب هستند. این هدست ها از نظر فنی در دسته گجت های پوشیدنی قرار می گیرند ( اگر چه این ساعت ها تفاوت های زیادی با ساعت های هوشمند دارند). این امکان وجود دارد که فیسبوک بتواند یک ساعت هوشمند و سایر پوشیدنی های آینده را با نام تجاری Oculus گره بزند که این کار باعث کاهش ترس کاربران از نام این برند جدید می شود.

گذشت زمان به ما نشان خواهد داد که در آینده با ورود این فناوری چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا می تواند جایگاهی برای خود دربازار و در میان رقبا باز کند.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *