سخت افزار, مجله تکنولوژی

بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب مناسب برای شناگران

بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب

اگر قصد شنا (در استخر یا دریا) دارید و می‌ خواهید دوره های تناسب اندام خود را به درستی دنبال کنید، نیاز به یک رد یاب هوشمند ضد آب دارید که مناسب و قابل استفاده در زیر آب باشد و از خیساندن مداوم جان سالم به در ببرد. بنابراین، ما قصد داریم در این مقاله، به معرفی “بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب مناسب برای شناگران” بپردازیم. اگر درباره نحوه تست و تفاوت آن با ساعت های هوشمند سوال دارید، این مطلب را تا آخر بخوانید.

بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب

اکثر ردیاب های تناسب اندام در برابر ضربه و تعریق بدن مقاوم هستند. بنابراین، ممکن است ردیاب تناسب اندام شما نیز نسبت به ساعت هوشمند معمولی تان انعطاف‌ پذیر تر باشد و بتواند مواردی مانند: ضربه‌ ها، لرزش‌ ها و مهم‌ تر از همه، عرق کردن ناشی از تمرین و یا رفتن زیر دوش را تحمل کند. اما، فقط به این دلیل که می توانید آن را در زیر دوش استفاده کنید، به این معنی نیست که اگر آن را در هنگام شنا نیز همراه داشته باشید (چند دور در استخر شنا کنید) می تواند در برابر آب مقاوم باشد. در واقع همه ردیاب های تناسب اندام ضد آب نیستند. بنابراین، در هنگام شنا نباید از هر نوع ردیاب تناسب اندام استفاده کنید. زیرا، همه آن ها نمی‌ توانند در اعماق آب نیز کار کنند. بنابراین، ضروری است تا از ردیاب های هوشمند ضد آب مناسب برای شناگران استفاده کنید.

خبر خوب این است که تمام ردیاب‌ ها و ساعت‌ های هوشمند Fitbit در برابر آب مقاوم هستند. آن ها می توانند باران، عرق کردن و شستن ظرف ها را تحمل کنند. اکثر Fitbit (فیت‌ بیت‌ ها)، اما نه همه آن ها، در هنگام شنا نیز کار می کنند. در ادامه این بخش، ما برای کمک به شما لیستی از بهترین ردیاب‌ های هوشمند ضد آب را گرد آوری کرده‌ ایم. مطمئن باشید، همه این دستگاه ها را می‌ توان در هنگام شنا استفاده کرد و پس از خشک شدن، همچنان در وضعیت خوبی کار می‌ کنند. بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب شامل:

  • Ace مناسب برای کودکان، فقط در برابر آب مقاوم است. اما، Ace 2 جدید تر تا عمق 164 فوت ضد آب است.
  • همچنین، Charge 4 ،Sense و Versa 3 نیز تا ارتفاع 164 فوتی ضد آب هستند.

شما می‌ توانید موار ذکر شده را در هنگام شنا استفاده کنید. آن‌ ها سایر آمار شنا (مانند: تعداد دور، سرعت و مدت زمان کل شنا) را به خوبی ثبت می‌ کنند.

بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب
بهترین ردیاب های هوشمند ضد آب

ویژگی مهم در یک ردیاب تناسب اندام ضد آب چیست؟

در یک ردیاب تناسب اندام ضد آب، لازم است به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟ اکثر ردیاب های تناسب اندام ضد آب، برای عمق مشخصی درجه بندی می شوند. بنابراین، صرفاً ضد آب بودن مهم نیست. اگر می خواهید غواصی کنید، توجه به رتبه تحمل فشار آب نیز نکته ای ضروری است. به طور معمول، دستگاه ها دارای رتبه های مختلفی از تحمل فشار آب هستند. به عنوان مثال:

  • به طور معمول برخی از آن ها دارای رتبه 5ATM می باشند و می توانید تا عمق 164 فوت زیر آب فرو ببرید.
  • همچنین، برخی دیگر از آن ها دارای رتبه کمتری (رتبه 3ATM) هستند و می توانید تا عمق 98 فوتی زیر آب فرو ببرید.
توجه به رتبه تحمل فشار آب نیز نکته ای ضروری است
هنگام خرید یک ردیاب تناسب اندام ضد آب، توجه به رتبه تحمل فشار آب نیز نکته ای ضروری است

البته ناگفته نماند که همان مهر و موم هایی که از ورود آب به رد یاب جلوگیری می کند، آن ها را از فشار آب نیز محافظت می کند.

نحوه تست ردیاب های تناسب اندام

چگونه ردیاب های تناسب اندام را آزمایش کنیم؟ شما باید آنچه را که می خواهید ردیاب شما انجام دهد را در نظر بگیرید. آیا بیشتر علاقه مند به مشاهده اطلاعات خود در حین یا بعد از تمرین هستید؟ بنابراین، اگر می خواهید در حین شنا در استخر مراقب و ناظر حرکات خود باشید، باید به دنبال ردیاب با صفحه نمایش روشن باشید. همچنین باید مطمئن شوید که در برابر فشار آب مقاوم است.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که می خواهید دستگاهتان تا چه حد شنا محور باشد. اگر استخر منبع اصلی ورزش شما است، باید دوباره بررسی کنید که ردیاب شما از چند فعالیت زیر آب پشتیبانی می کند.

ضد آب

تفاوت رد یاب های تناسب اندام با ساعت های هوشمند

مرز بین ردیاب های تناسب اندام و ساعت های هوشمند به طور فزآینده ای محو شده است. این روز ها، بسیاری از ساعت‌ های هوشمند مانند ردیاب‌ های تناسب اندام، از نمایشگر ضربان قلب و GPS بهره می‌برند. اگر یک ساختار ضد آب اضافه کنید، بسیاری از آن ها برای استفاده در استخر مناسب می شوند. به عنوام مثال: استفاده از ساعت های هوشمند زیر برای شنا در استخر و آب های آزاد مناسب است. این شامل:

یکی از دیگر مزیت های آن ها این است که نسبت به همتایان خود که بر تناسب اندام متمرکز هستند، شیک تر هستند. شما می توانید در هنگام شنا به راحتی بند آن را عوض کنید. به طور کلی، Apple Watch Series 6 ،Watch SE و Fitbit Versa 3 ساعت های هوشمند مورد علاقه ما در هنگام شنا هستند.

نکته: هرچند، Apple Watch Series 6 و Watch SE برای شنا در استخر یا اقیانوس و استفاده در حمام یا جکوزی ایمن هستند. اما، شرکت اپل توصیه می کند از آن ها در حین غواصی، اسکی روی آب یا انجام “سایر فعالیت هایی که شامل تماس شدید آب می شود” استفاده نکنید.

منبع:

uk.pcmag.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *