آموزش, نرم افزار

بهترین برنامه های پاکسازی گوشی اندروید که باید بشناسید!

برنامه پاکسازی گوشی

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که وقتی گوشی خود را خریداری می کنید، پس از مدتی احساس می کنید که دیگر دستگاه شما آن قدرت و سرعت روز های اول را ندارد و برای انجام کارها زمان بیشتری صرف می شود.
دلایل زیادی وجود دارد که باعث کند شدن سرعت گوشی می شود. از جمله پر شدن حافظه داخلی ،اجرا شدن برنامه در پس زمینه و اشغال رم و انباشته شدن فایل های کش باعث کاهش سرعت گوشی شما شود.
با استفاده از برنامه هایی که در این مقاله معرفی می کنیم می توانید اقدام به پاکسازی گوشی اندروید خود کرده و از سرعت آن لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی 7 برنامه برای پاکسازی گوشی اندروید

1. بهترین برنامه پاکسازی گوشی Files Go

این برنامه توسط شرکت گوگل برای گوشی های اندروید منتشر شده است. Files Go یک ابزار مدیریت فایل است که قابلیت ها و توانایی های زیادی از جمله حذف فایل های اضافی دارد. به طوری که به طور خودکار این نرم افزار برنامه هایی را که از آن ها استفاده نمی کنید را شناسایی کرده و پیشنهاد می دهد.

از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به شناسایی برنامه هایی که به ندرت از آن ها استفاده می کنید، دسترسی سریع به اسناد و فایل ها، شناسایی تصاویر تکراری برای حذف و آزاد سازی حافظه اشاره داشت.

بهترین برنامه پاکسازی گوشی Files Go

2. Avast Cleaning & Boost

این برنامه تمام فایل ها و کش ها را برای آزاد سازی حافظه ذخیره سازی دستگاه شما پاکسازی می کند.
این نرم افزار عواملی که در حال مصرف از رم دستگاه هستند را شناسایی کرده و نسبت به حذف آن ها از رم اقدام کرده و علاوه بر آزاد سازی حافظه رم و افزایش سرعت دستگاه، تاثیر قابل توجهی در شارژدهی بیشتر باتری خواهد داشت.

برنامه پاکسازی گوشی Avast Cleaning & Boost

3. AVG Cleaner

یکی دیگر از برنامه های پاکسازی گوشی اندروید AVG Cleaner می باشد. با این نرم افزار می توانید گوشی خود را به سرعت، کارایی و شارژ دهی روز های اول آن بازگردانید. از جمله قابلیت های این نرم افزار:
آزادسازی حافظه دستگاه با حذف فایل های بلا استفاده، موقت و غیر ضروری، مدیریت فایل ها و حافظه دستگاه و آنالیز آن برای نظارت و مدیریت بیشتر روی نحوه استفاده از آن، نمایش فایل های بزرگ، آنالیز تصاویر و پیدا کردن تصاویر تکراری و بی کیفیت.

AVG Cleaner می تواند تمام فایل های حافظه پنهان را که فضای تلفن شما را اشغال می کنند شناسایی و تمیز کند. می توانید اسکن کنید تا ببینید چه مقدار از فضای ذخیره سازی توسط “داده های غیرضروری” مصرف می شود. با یک ضربه از شر تمام چیزهایی که نیازی به آن ها ندارید خلاص شوید.

برنامه پاکسازی گوشی AVG Cleaner

4. CCleaner

CCleaner یک برنامه بسیار محبوب برای کامپیوتر های شخصی و مک است که در اندروید نیز به همان خوبی کار می کند. این برنامه یک نرم افزار کاربردی و ضروری است که فایل های اضافی غیر ضروری و بدردنخور را پاک می کند.

این نرم افزار به شما کمک می کند سرعت گوشی تان را با از بین بردن فضاهای ناخواسته و بازیابی فضای گوشی، افزایش دهید. از حافظه پنهان برنامه، دانلود پوشه ها، تاریخچه مرورگر، محتوای کلیپ بورد و مجموعه موارد غیر ضروری دیگر خلاص شوید.

برنامه CCleaner

5. Clean Master

این برنامه فایل های باقی مانده از نرم افزار ها، تاریخچه نرم افزار ها، فایل های cache و … را از حافظه داخلی و خارجی گوشی شما پاک می کند. Clean Master همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن رم برای boost کردن گوشی، عمر باتری را افزایش می دهد. این برنامه باعث بهبود عملکرد گوشی و سرعت آن می شود.

برنامه پاکسازی گوشی Clean Master

6. Clean My Android

Clean My Android یکی از ابزارهایی است که می توانید برای پاکسازی گوشی و از بین بردن فایل های اضافی استفاده کنید. این برنامه امکان خالی کردن رم گوشی از اپلیکیشن های غیرضروری را فراهم می کند.
همچنین این برنامه دمای پردازنده گوشی را به شما نشان می دهد و امکان خنک کردن و پایین آوردن دمای پردازنده را نیز دارد.

برنامه Clean My Android

7. Fast Cleaner

یکی دیگر از نرم افزار های پاکسازی گوشی می توان به Fast Cleaner اشاره کرد. Fast Cleaner علاوه بر این که سرعت عملکرد گوشی را بالا می برد، می تواند به میزان زیادی مصرف باتری را کاهش داده تا در طول روز کمتر از گذشته از شارژر استفاده کنید.

از قابلیت های این نرم افزار می توان به افزایش سرعت عملکرد گوشی، جلوگیری از افت سرعت دستگاه، امکان پاکسازی فایل های غیر ضروری از حافظه دستگاه، امکان پایین آوردن دمای CPU و خنک کننده دستگاه و… اشاره کرد.

برنامه پاکسازی گوشی Fast Cleaner

امیدوارم مقاله معرفی برنامه های پاکسازی گوشی اندروید برایتان مفید باشد. موفق و پیروز باشید.

منبع: phandroid

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *