مجله تکنولوژی, نرم افزار

معرفی بهترین بازی های گوشی چند نفره رایگان 2021

بازی گوشی چند نفره

به دنبال یک بازی گوشی چند نفره رایگان خوب برای بازی با دوستان خود هستید؟ راهنمای ما، به شما کمک می کند تا بازی مناسب برای خود و دوستانتان، را پیدا کنید. همه بازی‌ های موجود در لیست برای بازی رایگان هستند، بنابراین با توجه به داشتن دستگاه اندروید یا iOS می‌ توانید به راحتی آن‌ ها را با دوستان خود بازی کنید.

بهترین بازی های تیراندازی چند نفره

1- Call of Duty

Call of Duty، بازی گوشی چند نفره
Call of Duty

Call of Duty، یک بازی گوشی چند نفره است. در حال حاضر محبوب ترین بازی تیراندازی است که در پلتفرم های تلفن همراه موجود است. جالب‌ ترین اسلحه‌ ها و رضایت‌ بخش‌ ترین مکانیزم‌ های گیم‌ پلی را در بین هر بازی موبایلی دارد.

2- PUBG Mobile

PUBG، بازی گوشی چند نفره
PUBG

PUBG Mobile یک بازی گوشی چند نفره است، اما مثل قبل نیست و کمی تغییرات در آن ایجاد شده است. واقع گرایی مدت هاست که از بین رفته است و بازیکنان زیادی را خواهید دید که با لباس های خرگوش در بازی می دوند. اما این بازی می تواند برای بازی با دوستان، فوق العاده سرگرم کننده باشد.

در آپدیت اخیر، گودزیلا و کینگ کونگ وارد بازی شدند. بله، کمی مضحک است اما بازی دارای مکانیزم گیم پلی عالی است.

3- Modern OPS

Modern OPS، بازی گوشی چند نفره
Modern OPS

اگر زمانی از COD و PUBG خسته شدید، Modern Ops جایگزین خوبی است که می توانید امتحان کنید. دارای نوعی انعکاس CS:GO است.

بهترین بازی های استراتژی چند نفره

1- Clash of Clans

Clash of Clans، بازی گوشی چند نفره
Clash of Clans

اگر به ساختن پایگاه و برنامه ریزی حملات علاقه دارید، این بازی برای شما عالی است. Clash of Clans یک بازی گوشی چند نفره و سرگرم‌ کننده است که در آن می‌ توانید پایگاه‌ های بازیکنان را بسازید، ارتقا دهید و به آن ها حمله کنید تا سطح خود را بالا ببرید. وقتی با دوستان خود یک قبیله راه اندازی می کنید و به جنگ قبیله می روید، بازی سرگرم کننده تر است.

2- League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift، بازی گوشی چند نفره
League of Legends

بازی رسمی موبایل League of Legends یک بازی گوشی چند نفره است. این بازی هنوز در مرحله آزمایش اولیه بتا است. در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است و به زودی در مناطق دیگر نیز عرضه خواهد شد.

این یکی از بهترین بازی های MOBA است که می توانید با دوستان خود بازی کنید. آن را در لیست علاقه مندی ها نگه دارید.

3- Gwent

Gwent، بازی گوشی چند نفره
Gwent

این بازی گوشی چند نفره، مناسب برای طرفداران سری Witcher است. Gwent یک بازی عرشه‌ سازی است که از بازی کوچک Witcher 3 الهام گرفته شده است. این بازی نیاز به برنامه ریزی و استراتژی دقیق دارد. بازی با دوستان خود نیز سرگرم کننده است.

بهترین بازی های RPG چند نفره گوشی

1- Black Desert

Black Desert، بازی گوشی چند نفره
Black Desert

Black Desert Mobile یک MMORPG است که دارای گرافیک و گیم پلی باورنکردنی است. این بازی، مناسب برای گوشی و چند نفره است. دارای شخصیتی دیوانه و یک سیستم مبارزه ای عالی است که هرگز از آن خسته نخواهید شد.

2- Genshin Impact

Genshin Impact، بازی گوشی چند نفره
Genshin Impact

بازی موفق سال 2020، Genshin Impact یکی دیگر از بازی‌ های گوشی چند نفره RPG آنلاین است که حاوی محتوای زیادی است که می‌ توانید در حین همکاری با دوستان خود بازی کنید.

3- Diablo Immortal

Diablo Immortal، بازی گوشی چند نفره
Diablo Immortal

این یک بازی گوشی چند نفره RPG جدید از ناشران Black Desert Mobile است. قبلاً توسط بیش از یک میلیون کاربر بارگیری شده است و شروع خوبی داشته است. اگر اهل بازی‌ های RPG با ماموریت‌ ها و محتویات زیاد هستید، این یکی برای شما مناسب است.

بهترین بازی های مسابقه ای چند نفره موبایل

1- Real Racing 3

Real Racing 3، بازی گوشی چند نفره

اگر اهل بازی‌ های مسابقه‌ ای چند نفره هستید، Real Racing 3 یکی از بهترین بازی‌ هایی است که می‌توانید با گوشی خود و در حال حاضر، امتحان کنید. این یک حالت چند نفره عالی دارد که به شما امکان می دهد با دوستان خود نیز مسابقه دهید.

2- Asphalt 9: Legends

Asphalt 9، بازی گوشی چند نفره
Asphalt 9

Asphalt 9: Legends یکی دیگر از بازی های گوشی مسابقه ای چند نفره عالی، با گرافیک و گیم پلی چشمگیر است. این بازی همچنین دارای حالت چند نفره است که به شما امکان می دهد در مقابل سایر بازیکنان و دوستان خود بازی کنید.

3- F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing، بازی گوشی چند نفره
F1 Mobile Racing

بازی گوشی رسمی F1 از Codemasters چند نفره است و دارای بهترین مکانیک های گیم پلی است.

بهترین بازی های ورزشی چند نفره موبایل

1- FIFA Soccer

FIFA Soccer، بازی گوشی چند نفره
FIFA Soccer

FIFA Soccer بازی رسمی فوتبال موبایل از EA است. همانطور که می توانید حدس بزنید، این بازی چند نفره است و می توانید با دوستان خود همکاری داشته باشید.

2- NBA LIVE Mobile Basketball

NBA LIVE Mobile Basketball، بازی گوشی چند نفره
NBA LIVE Mobile Basketball

برای طرفداران بسکتبال، بازی بهتری از NBA Live در موبایل پیدا نخواهید کرد. همچنین یکی از بهترین بازی های ورزشی چند نفره در گوشی است.

3- EA SPORTS UFC

EA SPORTS UFC، بازی گوشی چند نفره
EA SPORTS UFC

بازی رسمی موبایل UFC نیز از EA می آید و دارای مکانیک های گیم پلی بسیار شگفت انگیزی است که باعث می شود احساس کنید دقیقا در داخل هشت ضلعی هستید.

بهترین بازی های کشاورزی چند نفره در موبایل

1- Pocket Pioneers

Pocket Pioneers، بازی گوشی چند نفره
Pocket Pioneers

اگر از طرفداران بازی‌ های کشاورزی مانند Animal Crossing یا Stardew Valley هستید، Pocket Pioneers بازی‌ است که باید آن را امتحان کنید. این مانند نسخه رایگان Animal Crossing در اندروید و iOS است.

2- Harvest Town

Harvest Town، بازی گوشی چند نفره
Harvest Town

Harvest Town یک بازی کشاورزی چند نفره رایگان است که مکانیزم های گیم پلی مشابه Stardew Valley دارد. اگر از طرفداران ماهیگیری و کشاورزی هستید، این یکی را نیز دوست خواهید داشت.

امیدواریم این پست به شما در پید کردن مناسب ترین بازی های چندنفره که می توانید در گوشی خود با دوستانتان بازی کنید، مفید بوده باشد. باید بدانید که برخی از این بازی ها بسیار سنگین و گرافیکی هستند و اگر گوشی شما به اندازه کافی قوی نیست، بهتر است به فکر ارتقاء به مدل های قوی تر و جدید تر باشید. همچنین شما می توانید در پست دیگر ما اطلاعات بیشتری در رابطه با سنگین ترین بازی های موبایل و تبلت کسب کنید.

منبع: lootandgrind

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *