آموزش, اندروید, سیستم عامل

10 مورد از بهترین و محبوب ترین بازی های اندروید 2022

بازی اندروید 2020

اندروید به یکی از پلتفرم های اصلی بازی تبدیل شده است و بازی های موبایل، نقش بزرگی در صنعت بازی های ویدئویی ایفا می کنند. هر روز بازی های جدیدی برای گوشی های اندرویدی معرفی می شود و به همین دلیل، پیدا کردن بهترین بازی اندروید از بین هزاران بازی کار دشوار و زمان بری محسوب می شود. در این مطلب با بهترین بازی های اندروید 2022 ساخته شده تا به امروز آشنا می شوید.

1. بازی Apex Legends

بازی اندروید Apex Legends

Apex Legends بازی بسیار محبوب در سبک اکشن اول شخص است که در آن شما می توانید یک قهرمان با توجه به نوع استراتژی و سبک بازی خود انتخاب نمایید و آن را با Skin های خارق العاده شخصی سازی کنید و در یک درگیری همه‌ جانبه (بتل رویال) که پنجاه و نه بازیکن دیگر حضور دارند شرکت نمایید.

ویژگی های بازی Apex Legends:

  • گرافیک خارق العاده و خیره کننده
  • دارای شخصیت های متنوع که هر یک از آن ها نوعی قدرت دارند که منحصر به فرد است.
  • امکان اجرا در حالت های سرگرم‌کننده همانند حالت بتل رویال با دیگر بازیکنان سراسر جهان.

2. بازی Catalyst Black

بازی اندروید Catalyst

بازی Catalyst Black یک عنوان مبارزه ای در قالب بازی های گروهی 10 به 10 است که ماهیت اصلی آن از نوع بازی های نقش آفرینی (RPG) از نوع MOBA به صورت سوم شخص است. این بازی با الگو برداری از بازی هایی مثل Awakening of Heroes ، Vainglory ، Garena AOV ، Zooba و یا Onmyoji Arena ساخته و طراحی شده است و درست مثل همین بازی ها، شما در رقابت هایی آنلاین و تیمی شرکت می کنید و با شخصیت ها و قهرمانان گوناگون برای مقابله و نبرد با رقبا وارد این میدان جنگ می شوید. Catalyst Black المان های سرگرم کننده زیادی دارد و تم اصلی آن مثل تقریباً تمام بازی های مشابه به نبرد های افسانه ای و ماورایی مربوط می شود. در واقع باید گفت که چیزی که شما را در این جنگ موفق می کند، استفاده از نیروهای ویژه شخصیت های بازی در بهترین زمان و به بهترین شکل ممکن است.

3. بازی King of Hunters

بازی اندروید King of Hunters

بازی King of Hunters اثری است که دنیای چند لایه و بسیار زیبایی را برای شما فراهم می کند و می توانید به صورت چند نفره با رقبای خود رقابت کنید. بازی دارای سلاح های متنوعی است و می توانید از امکان سفارشی سازی آن ها نیز بهره مند شوید. در بازی لزوم دارد که دشمنان خود را شکست دهید و بتوانید از روی دیوار ها و ساختمان های مختلف عبور کنید. بازی دارای چشم انداز بسیار جذاب است و سازندگان امکان تعامل با چنین محیطی را فراهم کرده اند. باید تله ها را برای دشمنان خود به کار بیندازید و بتوانید در اهدافی که مد نظر دارید، کمین کنید.

4. بازی Clash Heroes

بازی اندروید Clash Heroes

در کلش هیروز شما کنترل شخصیت های این سری از کلش را بر عهده دارید. طراحی این بازی شبیه به Diablo و Gauntlet است و در آن شما با موج بزرگی از دشمنان محاصره شده اید. با کشتن دشمنان سلاح و زره های جدید به دست خواهید آورد که ظاهر این شخصیت ها آشنا را تغییر می دهند.

ویژگی های بازی Clash Heroes

  • بسیار کم حجم و قابل نصب بر روی گوشی های اندروید
  • گیمپلی جذاب و ساده
  • امکان بازی کردن به صورت آنلاین و با دوستانتان
  • وجود کاراکتر های متنوع برای بازی کردن

5. بازی Odin Valhalla

بازی اندروید Odin Valhalla rising

بازی Odin Valhalla عنوانی در سبک MMORPG و به اصطلاح نقش آفرینی و همچنین جهان باز است. نسخه کامپیوتر این بازی نیز برای کابران در دسترس قرار دارد که طبق گفته سازندگان این بازی عنوانی چشم نواز در بین عناوین مولتی پلیر آنلاین قلمداد می شود. همچنین در این بازی چهار کلاس کاراکتر یعنی Warrior ، Rogue ، Sorceress و Priest قابل انتخاب و یا شخصی سازی خواهند بود.

ویژگی های بازی Odin Valhalla

  • گرافیک بسیار بالا و حرفه ای
  • دارای کلاس های مختلف کاراکتر ها
  • دارای نقشه های هیجان انگیز و مختلف
  • نبرد در حالت های بازی چند نفره

6. بازی Once Human

بازی اندروید Once Human

داستان بازی باز شدن دری مرموز است که این جهان را برای همیشه تغییر داده است تا مسیر تاریخ بشریت را نیز تغییر دهد. طی 30 سال آینده، آخرین بقایای بشریت در حال مبارزه و انقراض هستند. شما در نقش شخصیت اصلی بازی در حال مبارزه خود برای زنده ماندن و بقای کره زمین از وحشت های ماورایی هستید. once human یک بازی sandbox بقای عجیب و غریب جدید است.

7. بازی Rocket League

بازی Rocket League

در بازی Rocket League Side Swipeبا دوستان خود و یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان بازی کنید و در مسابقات دو دقیقه ای فوتبال با اتومبیل مسابقه دهید و سعی کنید با سرعت حرکت کنید و گل بزنید. توپ فوتبال را به تور حریف بزنید و در مسابقات پیروز شوید. ماشین های مسابقه ای به شما این امکان را می دهد که به هوا پرواز کنید و با شرکت در مسابقات رتبه بندی شده از سراسر جهان به صدر جدول امتیازات بروید.
در Rocket League Sideswipe با بازکردن قفل آیتم های جدید و هیجان انگیز ماشین ها، ماشین خود را متناسب با سبک بازی تان سفارشی کنید. وارد دنیای فانتزی شوید و با بازیکنان دیگر در مسابقات1vs1 و یا 2v2 شرکت کنید.

ویژگی های بازی Rocket League Side Swipe

  • سبک تلفیقی ورزشی و مسابقه ای
  • امکان بازی با دوستان و حالت های مختلف چند نفره
  • وجود تنوع بالای ماشین ها

8. بازی Starwars: Hunters

بازی Starwars: Hunters عنوانی در سبک تیراندازی PvP است که برای نینتندو سوییچ، iOS و اندروید منتشر شده است. داستان بازی نمایانگر دوران پس از پایان جنگ داخلی کهکشانی، نور های درخشان و … است که زنده شدند و به قهرمانان جدید برای درخشش در سراسر کهکشان تبدیل شده اند. همچنین این بازی روایت خلق قهرمانانی است که به دنبال شهرت و ثروت در دنیای گلادیاتوری هستند.

9. بازی Undecember

بازی Undecember

بازی Undecember عنوانی در سبک RPG است که شما می توانید از طریق مبارزات فردی و یا چند نفره و همچنین فارم کردن و گذراندن مراحل مختلف اصلی و فرعی بازی پیشرفت کنید. تنوع بالای قدرت های کاراکتر های تان و همچنین استراتژی های متعدد در انجام مبارزات از نکات جذاب این عنوان محسوب می شود.

10. بازی Evil Lands

بازی Evil Lands

شما در بازی Evil Lands در نقش قهرمانانی ماورایی و افسانه ای هستید که در دنیایی باستانی که همه نوع موجودات در آن وجود دارند حضور دارید. سرزمین هایی که انسان ها و دیگر موجودات صلح طلب در آن زندگی می کنند به دست هیولا ها و ارتشی از شیاطین محاصره می شود و این سرزمین ها حالا به میادین نبرد خونین تبدیل شده اند. این آشوب باعث شده تا حتی خیلی از انسان ها نیز ماهیت شیطانی خود را نشان داده و صرفاً به دنبال سوء استفاده و منفعت طلبی خودشان باشند! از دوستان خود دعوت کنید و با بازیکنان دیگر از سراسر جهان ملاقات کنید و با آن ها یا در مقابل آن ها بازی کنید و ماموریت های مختلف را تکمیل کنید.


Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *