مجله تکنولوژی

معرفی پرحجم ترین بازی های اندروید و آی او اس

بازی های گرافیکی اندروید و IOS

با پیشرفت تکنولوژی، گوشی های موبایل روز به روز با کیفیت تر و قوی تر می شوند. به طوری که هر روزه نرم افزار ها و بازی های جدید برای انواع گوشی با سیستم های متفاوت منتشر می شود. در این مقاله به معرفی پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس که تا به امروز منتشر شده می پردازیم.

PUBG

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس :   PUBG

PUBG یک بازی اکشن و زیبا در سبک اول شخص وسوم شخص می باشد که برای بقا از استودیوی بازی سازی Tencent Games برای اندروید و ios منتشر شده است، در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند!

بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس ازآن طراحی فوق العاده، صدا گذاری مهیج و گیم پلی اعتیاد آورش نظرتان را بر می انگیزد!

با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است!

اگر از علاقه مندان و دوستداران بازی های سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile نظرتان را جلب میکند.

Call of Duty: Mobile

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس : بازی call of duty

cod mobile یکی از بهترین بازی های سبک شوتر می باشد که تا به امروز برای سیستم عامل های اندروید و ios منتشر شده است، این بازی دارای 4 مد گرافیک و سه مد فریم ریت می باشد.

دارای حالت های مختلف بازِی شوتر ماننده بتل رویال و تیم دس مچ است که هم می توانید سوم شخص و هم اول شخص آن را بازی کنید، تا امروز بیش از 100 میلیون دانلود از پلی استور داشته است که این بازی را تبدیل به یکی از پر گرافیک ترین و محبوب ترین بازی های تلفن همراه تبدیل کرده است.

Mortal Combat

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس :  mortal combat

یکی دیگر از پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرمخاطب ترین ها به شمار می رود و امتیاز 4.4 از 5.0 را توانسته کسب کند.

در این بازی شما در نقش انواع قهرمانان افسانه ای قرار می گیرید و باید در مقابل حریفانی قدَر قرار بگیرید و با ضربه های مشت و پا به صورت پیاپی آن ها را از پای درآورید و پیروز میدان شوید!

صحنه های سینمایی خیره کننده، طراحی واقعی مبارزه ها، شخصیت های واقعی، صداگذاری عالی همگی در بازی Mortal Kombat دست به دست هم داده اند تا یک بازی مبارزه ای مهیج به معنای واقعی را تجربه کنید!

Shadowgun Legends

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس : Shadowgun Legends

بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده با گرافیک کنسولی خیره کننده در سبک بازی های اکشن، تفنگی و تیراندازی برای اندروید و ios است.

در بازی Shadowgun Legends شما به عنوان شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با مهاجمین می روید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین می برید.

گرافیک خیره کننده بازی Shadowgun Legends در اولین اجرا نظرتان را جلب می کند و پس از آن صدا گذاری مهیج نیز بر ذوق شما می افزاید.

Asphalt 9: Legends

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس : بازی asphalt 9

Asphalt 9 یکی دیگر از بازی های فوق العاده محبوبی است که گرافیکی نزدیک به کنسول دارد.

مطمئناً رانندگی واقعی به دور از واقعیت نیست، پشتیبانی از دسته های بازی، گیم پلی هیجان انگیز، مراحل مختلف و جذاب، بیشتر از 20 مدل ماشین مختلف که می توانید با ابزار هایی که در اختیار شما قرار میگیرد آن هارا سفارشی کنید.

Metal Madness PvP

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس : Metal Madness PvP

این بازی شما را یاد کنسول های قدیمی می اندازد، شما می توانید انواع مختلف وسیله مانند اتومبیل های اسپرت، کامیون های سنگین و خشن برداشته و به رقابت با دیگران بپردازید، می توانید در بازی اعتبار کسب کنید و هر آنچه را بازی در اختیار شما قرار داده را خریداری کنید.

Left to Survive

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس IOS : Left to Survive

اگر به دنبال بازی شوتر می باشید بازی Left to Survive را به شما پیشنهاد می کنیم، یکی از بهترین بازی های اول شخص می باشد. در این بازی به جنگ با زامبیا می پردازید و حتی می توانید به صورت PvP با دوستانان به مبازره بپردازید.

The Elder Scrolls: Blades

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس  The Elder Scrolls: Blades

بازی Elder Scrolls: Blades دارای گرافیک فوق العاده است و گیم پلی این بازی شبیه به نسخه کامپیوتر آن است، در این بازی می توانید با موجودات عجیب بجنگید، گنجینه جمع کنید و لول اپ شوید.

این بازی همچنین دارای حالت PvP است که در آن می توانید با سایر بازیکنان این عرصه مبارزه کنید. در هر صورت، اگر می خواهید در مناظر زیبا به ماجراجویی بپردازید، Elder Scrolls: Blades انتخاب مناسبی است.

Warhammer 40,000: Freeblade

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس 
Warhammer 40,000: Freeblade

بازی محبوب در سبک استراتژی با تصاویری خیره کننده از ماشین های غول پیکر با گیم پلی بسیار زیبا و گرافیک بالا یکی دیگر از عناوینی است که می توانید آن را از پلی استور یا اپ استور دانلود کرده و به رقابت بپردازید، در این بازی حرکت به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین می توانید بر روی استفاده از سلاح های خود تا حد امکان تمرکز کنید.

ARK: Survival Evolved

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس 
ARK: Survival Evolved

ARK یک بازی با دنیایی بسیار شگفت انگیز است که گرافیک بسیار بالا و خیره کننده ای دارد. شما در کنار دایناسور ها زندگی خواهید کرد و سفر خود را برای تهیه مواد غذایی و لباس شروع می کنید و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام می دهید و تجربه کسب می کنید، برای خود پایگاه ایجاد می کند و می توانید موجودات را تحت سلطه خود درآورید، لازم نیست همه کارها را به تنهایی انجام دهید، می توانید افراد مشابه را پیدا کنید و به یک قبیله بپیوندید ودر محیطی زیبا که اسرار زیادی در انتظار کشف هستند به ماجراجویی بپردازید.

Bright Memory

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس 
Bright Memory

بازی Bright Memory در واقع نسخه کنسولی می باشد که برای اندروید و ios تهیه شده است. بنابراین، دارای گرافیکی کنسولی می باشد که فقط گوشی هایی با پردازنده های قوی امکان اجرای آن را دارند که به هنگام دانلود این بازی لیستی از تلفن هایی که این بازی را پشتیبانی می کنند در اختیار شما قرار می گیرد.

این نسخه از بازی در فروشگاه های پلی استور و اپ استور پولی می باشد و اینکه زمان به پایان رساندن بازی زیاد طولانی نیست ولی دارای گیم پلی بسیار هیجان انگیزی می باشد.

Iron Blade: Medieval Legends RPG

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس 
Iron Blade: Medieval Legends RPG

این بازی در سبک RPG می باشد که یکی از بازی های گرافیکی اندروید و ios به شمار می رود. شخصیت شما در زیر زره پوشانده شده است و با سلاح های بزرگ با اپدیت های زیبا در حال مبارزه هستید و در حالی که بسیاری از بازی های از این نوع برای گوشی های هوشمند وجود دارد، تعداد کمی از آن ها به اندازه Iron Blade خوب به نظر می رسند.

پویایی این بازی باعث می شود شما خسته نشوید و همچین با داشتن امکاناتی همچون لول آپ شدن و بدست آوردن سلاح های جدید شما را بیشتر تشویق کند تا به ادامه بازی بپردازید.

قابلیت PvP یکی دیگر از زیبایی های این بازی به شمار می رود که در آن مسئولیت قلعه خود را بر عهده دارید و باید آن را از نیروهای تهاجمی و سایر بازیکنان محافظت کنید.

Black Desert Mobile

پرحجم ترین بازی های اندروید و ای او اس  Black Desert Mobile

و در آخر یک بازی زیبا با گرافیکی کنسولی در سبک MMORPG برای شما داریم. Black Desert با تأکید بسیار زیادی بر مهارت های دیدنی و جذاب، گرافیکی شگفت انگیز را ایجاد می کند و باعث می شود نبرد ها حماسی به نظر برسند، شما می توانید بین پنج کلاس، هر یک با سبک و مهارت مبارزه بی نظیر را انتخاب کنید.

برای به دست آوردن تجربه مورد نیاز برای باز کردن قدرتمندترین مهارت ها و دستیابی به تجهیزات پیشرفته، از آنجا که تقریباً با هیچ شروع به بازی کردید، باید سخت تلاش کنید.

با وجود بازیکنان دیگر که در سراسر دنیا رومینگ می شوند، می توانید دوستان جدیدی بیابید یا فقط برای مبارزه با هم شریک شوید و به مبارزه بپردازید.

ممنون که تا این لحظه همراه ما بوده اید.

منبع : best games

Gerelateerde berichten

One thought on “ ”

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *