معرفی محصول

همه چیز درباره گوشی شیائومی بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3)

Black Shark 3 جدید ترین تلفن گیمینگ می باشد که برای افرادی با کاربری معمولی طراحی نشده است. به عبارت دیگر مجموعه محدودی از قابلیت ها در این تلفن گنجانده شده است که فقط برای گیمر ها نبوده و کاربران معمولی نیز می توانند از آن استفاده کنند. شیائومی بلک شارک 3 یک اسمارت فون حرفه ای گیمینگ است و کم تر کسی از کاربران معمولی به سراغ آن می رود. در هر حال اگر به دنبال یک تلفن هوشمند برای بازی کردن با بازی های موبایل هستید، شیائومی بلک شارک 3 انتخاب مناسبی است، زیرا سخت افزار و نرم افزار آن به خوبی در کنار هم کار می کنند تا تجربه یک بازی هیجان انگیز را برای شما ایجاد کنند.

طراحی

طراحی شیائومی بلک شارک 3

شیائومی بلک شارک 3 با ابعاد بدنه 168.7 در 77.3 و 10.4 میلی متر ساخته شده و با 222 گرم وزن یکی از سنگین ترین گوشی ها است.

پنل پشتی آن مانند یک الگوی X شکل دیده می شود، دارای مجموعه دوربینی که در یک ماژول مثلثی قرار گرفته اند و کمی از قسمت فوقانی این طرح بیرون زده و سه لنز را در خود جای داده است.

در قسمت پایین پنل پشتی یک پد چهار پین برای شارژ مغناطیسی تعبیه شده است که این پد نیز مانند ماژول دوربین به شکل مثلث است.

برای استفاده از دکمه های اطراف تلفن درصورت استفاده از یک دست به سختی قابل دسترس است و این مسئله به طراحی دستگاه مربوط می شود.

سوییچ حالت Shark Space که به عنوان یک دکمه برای فعال کردن حالت بازی به کار می رود در پایین سمت راست تلفن قرار گرفته که استفاده از آن فقط در حالت افقی آسان است و دسترسی به این قسمت هم سخت است.

تنها نکته مثبت درباره دکمه های دستگاه، بیرون زدگی بسیار کم آن ها از پنل است که باعث می شود کاربران آن ها را به صورت تصادفی فشار ندهند.

یکی از نکات جالب در طراحی این تلفن وجود نوار های LED در پشت آن است که کاربران می توانند رنگ و نوع رقص نور آن را شخصی سازی کنند. هر چند که در زمان فعال کردن این قابلیت شارژ باتری سریع تر خالی می شود.

عملکرد و کارایی

شیائومی بلک شارک 3 سازگار با شبکه همراه 5G، رم 8 یا 12 گیگابایتی و دارای پردازنده (8 هسته ای) اسنپدراگون 865 است که در زمان عرضه و احتمالا تا سال 2021 بهترین چیپست موجود برای اندروید است که درتمامی گوشی های برتر سال نیز پیدا خواهید کرد.

ما تعدادی از بازی های سنگین را بر روی تلفن آزمایش کردیم مانند Fornite، Call of Duty Mobile، GTA، Clash of Clans و Mario Kart Tour که اجرای بازی ها بسیار سریع بود، همگی بی وقفه اجرا شدند و در قسمت گرافیک نیز هیچ مشکلی مشاهده نشد.

نرم افزار

نرم افزار این تلفن توسط سیستم عامل اندروید 10 با پوسته JoyUI اجرا می شود. این پوسته بر پایه رابط کاربری MIUI شیائومی ساخته شده است. این رابط قابلیت های متنوع زیادی دارد که مورد توجه گیمر ها قرار می گیرد تا راحت از تلفن خود استفاده کنند.

حالت بازی Shark Space

سوییچ Shark Space یکی از بهترین قابلیت های شیائومی بلک شارک 3 است. این سوییچ به شما امکان می‌دهد که تنظیمات نمایشگر، عملکرد های صوتی، نرخ رفرش و سایر تنظیمات را شخصی‌ سازی کنید.

این حالت برای بهینه سازی بازی ها، اعلان ها را پنهان می کند و دسترسی آسان به بازی ها را فراهم می کند. با فعال کردن آن تمام برنامه ها و نرم افزار های پس زمینه بسته می شوند و نوتیفیکیشن‌ ها در زمان اجرای بازی غیر فعال می شود و تمام توان تلفن صرف اجرای بازی ها خواهد شد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش شیائومی بلک شارک 3

شیائومی بلک شارک 3 دارای یک صفحه نمایش آمولد نسبتا بزرگ است که ابعاد صفحه نمایش آن 6.67 اینچ با وضوح 1080×2400 یا (2k) می باشد.

این پنل توانایی اجرای بازی هایی با رزولوشن 1080p را دارد. ساده تر بگوییم که این پنل برای اجرای بازی ها مناسب است و نیازی به استفاده از پنل های گران قیمت نیست.

با توجه به این مشخصات می توان گفت که کیفیت پنل بسیار خوب است و در حداکثر حالت نیز بسیار مناسب بوده و در محیط های پر نور می توانید بازی های مورد علاقه تان را اجرا کنید.

دوربین

دوربین شیائومی بلک شارک 3

شیائومی بلک شارک 3 از دوربین سلفی 20 مگاپیکسل و دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسل لنز فوق عریض و 5 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق تصویر بهره می برد که تصاویر گرفته شده توسط آن شگفت آور و اغلب بسیار روشن به نظر می رسد.

بلک شارک 3 برای تصویر برداری مناسب است و اگر شما یک تلفن گیمینگ با دوربین خوب و مناسب را خواستار هستید می توانید آن را انتخاب کنید.

علی رغم اینکه شیائومی بلک شارک 3 بهترین قدرت پردازش را در بین تلفن های فعلی ارائه نمی دهد، اما هنوزهم نمره خوبی دارد و به اندازه کافی برای بازی کردن قدرتمند است.

باتری

دوربین شیائومی بلک شارک 3

باتری 4720 میلی آمپرساعت، برای یک روز پاسخ گوی نیاز شماست مگر اینکه مرتبا بازی کنید. این باتری برای یک تلفن معمولی بسیار بزرگ است، اما با توجه به پنل بزرگ این گوشی مناسب به نظر می رسد.

این باتری توسط یک شارژر 30 واتی شارژ می شود. البته مدل دارای رم 12 گیگابایتی از فناوری شارژ سریع 65 وات هم پشتیبانی می کند که قیمت بالای این نسخه را توجیه می کند.

ما عملکرد باتری را به طورمتوسط برای استفاده روزمره بررسی کردیم. اگر می خواهید بازی های فشرده زیادی انجام دهید، بسته به میزان بازی شما و نوع بازی هایی که بازی می کنید، میزان کاهش باتری متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال نیم ساعت بازی PUBG Mobile باتری را تقریبا 10% تخیله کرد.

در حالی که میزان کاهش باتری با بازی های Call of Duty: Mobile و Mario Kart Tour کمتر بود. درحالی که Fortnite باتری را سریعا کاهش داد.

آیا شیائومی بلک شارک 3 را بخرم؟

اگر آن را بخرید

بلک شارک 3 ساخت شرکت چینی شیائومی است و به راحتی نیاز گیمر ها را برطرف می کند. به عنوان مثال مواردی مانند حالت Shark Space، پردازنده قدرتمند با ظرفیت بالای رم و رابط کاربری JoyUI و دوربین مناسب اشاره کرد.

اگر آن را خریداری نکنید

اگر به طور مکرر با موبایل بازی های فشرده نمی کنید، سراغ این گوشی نروید. چون گوشی های دیگر نیز امکانات آن یا بهتر از آن را نیز ارائه می دهند.

بلک شارک 3 برای استفاده در یک دست مناسب نیست به همین دلیل اگراز افرادی هستید که دوست دارید گوشی را در یک دست بگیرید بلک شارک 3 را ممکن است خیلی بزرگ ببینید.

هر چند تمامی محصولات دیجیتال در تمامی قسمت ها دارای مزایا و معایبی هستند و بلک شارک 3 نیز از این قائده مستثنی نیست.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *