مجله تکنولوژی

معرفی سنگین ترین و گرافیکی ترین بازی های موبایل و تبلت سال 2021

بازی سنگین موبایل و تبلت

ما قبلا با هم سنگین ترین بازی های کامپیوتری سال 2021 را بررسی کرده ایم، اما در این مطلب قصد داریم 10 بازی سنگین برای موبایل و تبلت در همین سال را بررسی کنیم. این بازی ها، بازی هایی اند که ار نظر گرافیکی بسیار خوب عمل کرده اند و به طبع سنگین ترین بازی های موجود هستند.

بازی های موبایل و تبلت بسیار جذابی در اینترنت موجود است. اما، بهترین بازی های گرافیکی موبایل در سال 2021 کدامند؟در این مقاله قصد داریم به بررسی سنگین ترین بازی های امسال بپردازیم. این خیلی آسان نیست زیرا بازی های سنگین با گرافیک بالای زیادی در بازار موجود اند. علاوه بر این، در چند سال گذشته شاهد نوآوری های بزرگی در بازی های موبایل بوده ایم.

امروزه موبایل و تبلت هایی با مدیریت رم بالا و چیپست یا پردازنده گرا فیکی قدرتمند وجود دارند که، انجام این بازی های سنگین را در موبایل راحت کرده اند. در ادامه شما را با سنگین ترین بازی های موبایلی 2021 آشنا خواهیم کرد.

کال آف دیوتی (Call of Duty) نسخه موبایل و تبلت

بازی کال آف دیوتی موبایل

بازی کال آف دیوتی یکی از بهترین بازی ها در هر دو پلتفرم اندروید و iOS است. این بازی به قدری معروف است که دیگر نیازی به معرفی ندارد. کال آف دیوتی برجسته ترین فرنچایز اول شخص در جهان است. در ابتدا شما برای این بازی باید به فکر تهیه یک سیستم گیمینگ و خرید کارت گرافیک قدرتمند می بودید اما به محض اینکه توسعه دهنده آن نسخه موبایل و تبلت خود را عرضه کرد، انقلاب بزرگی رخ داد.

در Call of Duty نقشه ها، شخصیت ها و دیگر عناصر بازی به خوبی طراحی شده اند و جزئیات بالایی دارند. همچنین این بازی دارای هر دو حالت معمولی FPS آنلاین PvP در کنار حالت BR با 100 بازیکن است. بازی کال اف دیوتی دارای بسیاری از سلاح های جنگی مدرن است که این بازی را در صدر قرار می دهد و سلاح ها بسیار واقعی به نظر می رسند.

علاوه بر این، چیز های زیادی وجود دارد که می توانید در این بازی کشف کنید. اگر چه این بازی یک بازی رایگان است، اما شما برای اقلام ممتازی که در این بازی وجود دارد باید خرید های درون برنامه ای انجام دهید. در کنار این امکانات تصاویر و انیمیشن های بازی مخصوصا قسمت شلیک به خوبی ساخته شده است.

Infinity Ops: Online FPS Cyberpunk Shooter

بازی سنگین موبایلی Infinity

Infinity Ops یک بازی تیراندازی اول شخص چند نفره عالی با گرافیک فوق العاده و حالت های گیم پلی متنوع است. کنترل های این بازی به خوبی برای نمایشگر های لمسی طراحی شده اند. این بازی دارای قهرمانان قدرتمند مختلف است که از پیشرفت های تکنولوژیک استفاده کرده و آن ها را برای نبرد توسعه داده اند.

در این بازی بازیکن باید یک جبهه را انتخاب کند و در یک درگیری جهانی شرکت کند. Infinity Ops از گروهی از حداکثر شش بازیکن تشکیل می شود و یک تیراندازی اول شخص آینده نگر وجود دارد که به صورت آنلاین با تیم های دیگر مبارزه می کند.

در بازی به تیم خود اجازه دهید حریفان بیشتری را بکشند و با شکست دادن تمام شانس های حریف به نبرد پایان دهید. از لحاظ بصری، کنترل ها و انیمیشن های مربوط به عناصر سفینه فضایی این بازی نسبتاً سنگین ترین بازی موبایل و تبلت است.

Asphalt 9: Legends

آسفالت 9

Asphalt 9 نیز یک بازی بسیار شناخته شده و کاملاً خوب است. پس از مشاهده گرافیکی که این بازی در خود دارد، ممکن است تعجب کنید که این روزها گوشی های هوشمند چقدر می توانند قدرتمند باشند. البته، خودروی شما به جای اینکه با لاستیک های خود در جاده ها حرکت کند، اغلب در هوا سیر می کند.

کنترل این وسیله نقلیه کاملا غیر ارادی است و تجربه رانندگی با آن بسیار دور از واقعیت است. شما می توانید در این بازی از مسابقه ای هیجانی با گرافیک بسیار بالا لذت ببرید. در آسفالت 9 تجربه رانندگی، وسایل نقلیه، جزئیات جاده ها، درختان، نقشه ها، تصاویر تصادفی ماشین ها بسیار هیجان انگیز و واقعی هستند.

بازی Fortnite برای موبایل و تبلیت

فورتنایت موبایل

Fortnite در فروشگاه Google Play در دسترس نیست اما می توان آن را از فروشگاه Epic نصب کرد. انیمیشن های شیک و جلوه های بصری برجسته، این بازی را به یکی از جذاب ترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

بهترین مزیت نسخه موبایل و تبلت فورتنایت این است که می توانید این بازی سنگین را با دوستان خود که در حال بازی آن بر روی هر رایانه یا کنسولی هستند، بازی کنید. Fortnite یک بازی آنلاین از نوع نبرد رویال است که در آن شما باید هر دشمنی را در میدان نبرد شکست دهید و باید آخرین نفر زنده باشیدتا برنده مسابقه اعلام شوید.

World of Warships Blitz: Gun Boat Action Wargame

بازی موبایل World of Warships Blitz

این بازی مطمئناً جایگاه بالایی در لیست سنگین ترین بازی های موبایل و تبلت دارد. همچنین این برترین بازی تیراندازی نیروی دریایی و چند نفره PvP است. این یک بازی از استراتژی جنگی و تیراندازی سوم شخص تاکتیکی MMO پیروی می کند که بر اساس نسخه کامپیوتری World of Warships Blitz ساخته شده است.

بازی Gun Boat Action Wargame اخیراً عرضه شد و با استقبال خوبی هم روبرو شد. از آن جایی که این بازی جدید است، کمی باگ دارد که باید آن ها را برطرف کرد، اما با توجه به گرافیک بازی، باگ ها بسیار ناچیز اند.

World of Warships Blitz یک تجربه واقعی از نبرد میان قایق های نیروی دریایی را با کشتی های جنگی WW2 و WW1 همراه با یک تیرانداز اکشن سه بعدی شگفت انگیز به شما می دهد. اگر به کشتی های جنگی علاقه دارید، باید این بازی را امتحان کنید.

Gangstar New Orleans OpenWorld

سنگین ترین بازی موبایل

این بازی یکی از بهترین بازی های جهان باز است که در سبک بازی های موبایل و تبلت تا به حال ارائه شده است. Gangstar New Orleans دارای یک جهان باز فوق العاده واقعی برای کاوش است. این بازی به شما یک شبیه سازی واقعی می دهد که در آن می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید و تبدیل به یک گانگستر مرگبار شوید.

شما می توانید دنیای بازی را پیاده یا سواره کاوش کنید. همچنین ماموریت های شما رد این بازی خطی هستند و از دنیای گشت و گذار ها جدا هستند. همچنین، Gangstar New Orleans دارای یک حالت داستانی است که در آن ماموریت هایی به شما داده می شود تا انجام دهید. یک کنترلر مجازی با کنترل لمسی روی صفحه به بازیکنان اجازه می دهد تا حرکت شخصیت خود را در محور X/Y کنترل کنند. همچنین یک دکمه مجازی “sprint” به بازیکنان اجازه می دهد تا قهرمان داستان را با سرعت زیاد یا کم کنترل کنند و امکاناتی مانند، صعود، پرش، دوبل پرش و غیره را به بازیکن می دهد.

Darkness Rises

بازی مهیج Darkness Rises

اگر بازی های RPG بیشتری می خواهید، Darkness Rises واقعاً برای شما مناسب است. این RPG مخصوص موبایل و تبلت که پر از صحنه های اکشن است، سنگین بوده و جزئیات گرافیکی بالایی دارد و بسیاری از ویژگی های خوب از جمله طرح بازی را ادغام می کند.

هنگام بازی می توانید تعهد و تلاش های توسعه دهندگان را در ایجاد بافت های دقیق از محیط ها، تصاویر بصری و شخصیت ها مشاهده کنید. این بازی به شما امکان می دهد شخصیت های درون بازی خود را مطابق با انتخاب خود سفارشی سازی کنید که این در نهایت سبک بازی شما را منعکس می کند.

بازی Tekken برای موبایل و تبلت

بازی Tekken برای موبایل

Tekken یکی از بزرگ ترین و معروف ترین بازی های مبارزه ای جهان است. نسخه موبایل و تبلت این بازی با طیف کاملی از کاراکتر ها طراحی شده است و همین این بازی را سنگین کرده است. اگر چه برای دستگاه های تلفن همراه، این بازی کاملاً ساده است، اما تصاویر گرافیکی و همچنین برخی از زمین های نبرد سنگین هستند.

در این بازی زمین های نبرد متنوع و گسترده ای وجود دارد، بازی با گرافیک فوق العاده‌ای درگیر است و بافت های با کیفیتی از شخصیت ها ایجاد شده است. این بازی همه جانبه بوده و یک بازی فوق‌العاده است. شما می توانید این را از سایت های مورد اعتماد شخص دانلود کنید زیرا این بازی در فروشگاه Google Play موجود نیست.

Dead Trigger 2

دد تایگر 2

Dead Trigger 2 یک بازی دوست داشتنی و همچنین ترسناک برای کشتن تعداد زیادی زامبی است. در این بازی همه چیز خیره کننده به نظر می رسد، از محیطی خوش ساخت گرفته تا فضای داخلی تیره و تار از زامبی ها.

در حالی که سلاح گرم اولویت اصلی این بازی نیست، اما بازی با آن فوق العاده به نظر می رسد. اگر عاشق فیلم ها یا بازی های آخر الزمانی هستید، حتماً باید این بازی را امتحان کنید.

بازی سنگین Mindcell

Mindcell

Mindcell یک بازی محبوب نیست، اما باید در لیست سنگین ترین بازی های موبایل و تبلت باشد. در این بازی یک تیراندازی سوم شخص وجود دارد، که باید راه خود را به سوی آزادی بیابد، در غیر این صورت، به یک موش آزمایشی تبدیل خواهد شد و این چیزی است که نتیجه خوبی را نوید نمی دهد.

سطوحی که باید از آن ها عبور کنید متفاوت و جامع هستند و بسیار شبیه به سطوح یک کنسول بازی اند. هنگامی که قصد دارید به دنبال فرار خود باشید، دشمنان و رئیس های مختلفی پیدا خواهید کرد، بنابراین برای یک نبرد طولانی آماده باشید. قیمت این بازی 1 دلار برای iOS و 5 دلار برای آندروید است که این مبلغ می تواند مانع از معروفیت و همه گیری بازی شود.

منبع:

firstsportz.com

Gerelateerde berichten

One thought on “ ”

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *