معرفی محصول

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای روان بازی Fortnite

سیستم مورد نیاز برای Fortnite

تعداد کمی از بازی‌ های معروف جهان تأثیری مشابه Fortnite دارند. فورت نایت فقط یک بازی نیست که در میان قشر خاصی از گیمر ها محبوب باشد. برعکس، این بازی ای است که در واقع تاثیر فرهنگی گذاشته است. از ایجاد افراد مشهور جدید تا شروع یک فرهنگ رقص پیروزی خاص، Fortnite راه خود را برای تبدیل شدن به یکی از شناخته‌ شده‌ ترین بازی ها در این صنعت تثبیت کرده است. اگر شما هم یکی از علاقه مندان به این بازی هستید و قصد دارید به صورت جدی تر به عنوان یک گیمر حرفه ای، فورت نایت را به عنوان رشته اصلی خود برای فعالیت انتخاب کنید، به یک سیستم مناسب نیاز دارید. همراه ما باشید تا مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای روان بازی Fortnite را بررسی کنیم.

خوشبختانه Fortnite یک بازی سبک است. از این رو، سیستم توصیه شده برای این بازی لازم نیست یک کامپیوتر گیمینگ گران قیمت باشد. حداقل و حتی نیاز های پیشنهادی بازی به گونه ای طراحی شده است که اکثر بازیکنان بتوانند به راحتی و با نرخ فریم قابل قبول از بازی لذت ببرند.

FORTNITE چیست؟

زمانی که بازی در ابتدا در سال 2017 منتشر شد، اساساً یک بازی تیراندازی سوم شخص بود. هدف حالت Save the World که حالت اصلی بود، جمع آوری منابع، ساختن قلعه ها و مقابله با انبوهی از زامبی ها توسط خودتان یا با یک تیم 4 نفره بود. قیمت بازی اصلی به اندازه هر بازی دیگر در ژانر AAA بود. با این حال، بعداً در همان سال، بازی یک حالت مستقل جدید به نام حالت Battle Royale منتشر کرد و این چیزی است که واقعاً باعث موفقیت این بازی شد.

مود FORTNITE BATTLE ROYALE

مود FORTNITE BATTLE ROYALE

Fortnite Battle Royale در حال حاضر مود پرچمدار این بازی است که در آن 100 بازیکن تا حد مرگ با یکدیگر مبارزه می کنند. شما می توانید این بازی را در حالت انفرادی یا در گروه های حداکثر 4 نفره نیز بازی کنید. اساساً با شروع بازی، ابتدا در جزیره ای بزرگ با چتر نجات پیاده می شوید. سپس منابع، سلاح ها و زره ها را برای ساختن استحکامات و کشتن دشمنان خود جمع آوری می کنید. همزمان با پیشرفت بازی، EYE OF THE STORM نیز شروع به کوچک شدن می کند. چشم طوفان در اصل یک دایره بزرگ است که به تدریج کوچکتر و کوچکتر می شود.

هر کس در داخل چشم طوفان است در منطقه امن است در حالی که هر کسی در خارج آن باشد آسیب دیده و در نهایت می میرد. هدف این دایره این است که اساساً بازیکنان را مجبور به رویارویی با هم کند. بنابراین اساسا به عنوان یک تایمر برای بازی و همچنین به عنوان یک مکانیسم عالی ضد کمپینگ کار می کند. آخرین بازیکن یا تیم ایستاده برنده بازی است.

چرا FORTNITE اینقدر محبوب است؟

دلایل زیادی برای محبوبیت این بازی وجود دارد که ما در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

  • این بازی رایگان است بنابراین از نظر مالی هیچ مانعی برای ورود ندارد. بنابراین، گیمرها در هر گروه سنی و جمعیتی می توانند از بازی لذت ببرند.
  • به سخت افزار کامپیوتر خیلی گران قیمت و قدرتمند نیاز دارد که موانع ورود را بیشتر از بین می برد.
  • گرافیک کارتونی و سبک هنری بسیار سبک، این بازی را نه تنها در میان گیمر های حرفه ای، بلکه در میان گیمر های معمولی نیز محبوب کرده است.
  • این بازی دارای صحنه رقابتی بزرگی است که این بازی در رتبه 5 برتر از نظر استخر جوایز کلی eSports قرار گرفته است.
  • به روز رسانی مداوم محتوا، بازی را تازه نگه می دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، Fortnite در ورزش های الکترونیکی بسیار بزرگ است. در واقع بخش کاملی از بازی به جنبه رقابتی آن اختصاص یافته است. دو جنبه رقابتی در این بازی وجود دارد:

  1. Arena – حالت معمولی که در آن امتیاز های HYPE کسب می کنید
  2. Fortnite Champion Series – پرچمدار سری Fortnite eSports با استخر جوایز.

ساخت حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای روان بازی Fortnite

به طور کلی، Fortnite یک بازی نسبتا سبک است و برای اجرای آن نیازی به سخت افزار خارق العاده ای ندارد. بنابراین، ساخت سیستم مورد نیاز برای Fortnite نباید خیلی گران باشد. این بازی، مانند اکثر بازی‌ های آنلاین ورزش‌ های الکترونیکی موجود، عمداً به گونه‌ ای طراحی شده است که در صورت تقاضا سبک باشد تا بتواند برای اکثر گیمر ها جذاب باشد.

این تا حدی به لطف تنظیمات گرافیکی گسترده است که هم برای کسانی که روی پی سی های اقتصادی بازی می کنند و هم برای کسانی که روی سیستم های گیمینگ پیشرفته بازی می کنند، پاسخ می دهد. به این ترتیب، تفاوت زیادی بین حداقل و نیازهای توصیه شده برای بازی وجود دارد. حداقل الزامات برای گیمر های اقتصادی جذاب است، در حالی که الزامات توصیه شده برای کسانی که سیستم پیشرفته ای دارند جذاب است.

اما تا آنجایی که بازی را اجرا کنید و از آن با نرخ فریم قابل قبول لذت ببرید، یک کامپیوتر گیمینگ ضعیف تا متوسط ​​می تواند کافی باشد. در متن زیر به بررسی سیستم مورد نیاز رسمی برای Fortnite می‌ پردازیم و سپس توصیه‌ ها/معیار ها را برای هر مؤلفه تجزیه می‌ کنیم.

سیستم مورد نیاز رسمی برای Fortnite

حداقل الزامات

Intel Core i3-3225 (3.3 گیگاهرتز)CPU
Intel HD 4000 روی کامپیوتر
Intel Iris Pro 5200 در مک
GPU
4 گیگابایت رم DDR4RAM
30 گیگابایت (ممکن است با به‌ روز رسانی و بزرگ‌ تر شدن بازی، وقت اضافه تغییر کند)HARD DRIVE

الزامات توصیه شده

Intel Core i3-3225 (3.3 گیگاهرتز) CPU
Intel HD 4000 روی کامپیوتر
Intel Iris Pro 5200 در مک
GPU
4 گیگابایت رم DDR4 RAM
30 گیگابایت (ممکن است با به‌ روز رسانی و بزرگ‌ تر شدن بازی، وقت اضافه تغییر کند) HARD DRIVE

سیستم مورد نیاز رسمی برای Fortnite با کیفیت Epic

Epic اخیراً گرافیک Fortnite را بهبود بخشیده است. به این ترتیب، با توجه به اصلاحات گرافیکی، بازی اکنون مشخصات سخت افزاری بهتری برای اجرای آن در تنظیمات گرافیکی EPIC می خواهد. اساساً با این ارتقاء جدید، تنظیمات High فعلی معادل تنظیمات EPIC نسخه گذشته است.

اینتل Core i7-8700
AMD Ryzen 7 3700x
CPU
Nvidia GTX 1080GPU
16 GBRAM
30 گیگابایت (ممکن است با به‌ روز رسانی و بزرگ‌ تر شدن بازی، وقت اضافه تغییر کند)HARD DRIVE

از سیستم مورد نیاز رسمی می توان فهمید که طیف عظیمی از سخت افزار رایانه شخصی وجود دارد که این بازی می تواند پشتیبانی کند. این تقریباً یک معجزه است که این بازی به گونه ای طراحی شده است که می تواند به گیمر های سطح پایین (گیمر هایی که چیزی بیش از یک iGPU ندارند) تا گیمر هایی که آن را بر روی سیستم های پیشرفته اجرا می کنند پاسخ دهد. البته، بصری بازی هنگام مقایسه تنظیمات Low و EPIC بسیار متفاوت خواهد بود، اما تا آنجا که گیم پلی رقابتی پیش می رود، تأثیر چندانی نخواهد داشت.

CPU مورد نیاز برای ساخت سیستم مخصوص Fortnite

الزامات رسمی به سه دسته مختلف از پردازنده ها اشاره دارد:

  • سطح پایین: Intel Core i3-3225 (3.3 گیگاهرتز)
  • سطح بالا: Intel Core i5-7300U
  • اپیک: AMD Ryzen 7 3700x

این بازی به طور کلی به داشتن یک پردازنده دو هسته ای و یک پردازنده چهار رشته ای با توجه به حداقل نیاز های توصیه شده آن اشاره می کند. اساساً آنچه می توانید از اینجا استنباط کنید این است که دو نوع توصیه CPU وجود دارد:

  • CPU های ساخت غیر جریانی (4 هسته یا کمتر)
  • CPU های ساخت جریان (بیش از 4 هسته)

با این حال، من شخصاً توصیه می‌ کنم حداقل از یک CPU چهار هسته‌ ای استفاده کنید، زیرا امروزه اکثر سیستم‌ ها خدمات و برنامه‌ های پس‌ زمینه زیادی اشغال می کنند. هرچه برنامه‌ های پس‌ زمینه بیشتری اجرا کنید، از تعداد هسته‌ های بیشتری استفاده می کنید.

هر CPU بیش از 4 هسته عملا یک CPU منایب برای استریم فورتنایت است. برای یک گیمر معمولی و حرفه ای که استریم نمی کند، هر CPU نسل فعلی از سطح ابتدایی و اقتصادی کاملاً کافی است.

پیشنهاد تک یک:

گرافیک مورد نیاز برای ساخت سیستم مخصوص Fortnite

درست مانند CPU ها، سه سطح توصیه کارت گرافیک برای Fortnite وجود دارد:

  • سطح پایین: Intel HD 4000 یا Intel Iris Pro 5200
  • سطح بالا: Nvidia GTX 960 یا AMD Radeon R9 280 – برای از پیش تنظیم بالا
  • اپیک: Nvidia GTX 1080 – برای اپیک

برای درک قدرت این پردازنده‌ های گرافیکی، بهتر است آن‌ ها را با لیستی از سایر کارت‌ گرافیک های پیشنهادی برای Fortnite محک بزنید. (لیست در منبع موجود می باشد.)

در حالی که حداقل الزامات بازی به این واقعیت اشاره دارد که می تواند روی یک CPU یکپارچه Intel HD 4000 که در سال 2012 منتشر شده بود کار کند، من باید خودم این را بررسی کنم. بنابراین، در زیر بازی را بر روی پردازنده گرافیکی یکپارچه خود، Intel UHD 630، که روی سیستمی با Intel Core i7-7700HQ و 16 گیگابایت رم اجرا می‌ شود، تست کرده‌ ام.

سرمایه‌ گذاری روی NVIDIA GTX 1080 برای تنظیمات Epic، توصیه می‌ شود. در واقعیت، NVIDIA GTX 1080 با امتیاز G3DMark 15121 برای تنظیمات گرافیکی EPIC از پیش تعیین شده با وضوح FHD صرفاً عالی و حتی بیش از حد هم است. با GTX 1080 می توانید با تنظیمات EPIC با وضوح QHD بازی کنید.

هر چیزی بهتر از AMD Radeon RX 580 می تواند از تنظیمات EPIC پشتیبانی کند اما فقط با وضوح FHD

آیا Fortnite از Ray Tracing استفاده می کند؟

بله Fortnite از ردیابی پرتو و همچنین NVIDIA DLSS پشتیبانی می کند. بنابراین اگر کارت گرافیک اختصاصی با قابلیت ردیابی اشعه مانند کارت گرافیک هیا سری NVIDIA RTX 2000 یا NVIDIA RTX 3000 یا گرافیک های برتر سری 6000 AMD دارید، می توانید از تکولوژی ردیابی پرتو در Fortnite لذت ببرید.

پیشنهاد تک یک:

RAM مورد نیاز برای ساخت سیستم مخصوص Fortnite

با توجه به الزامات رسمی، بسته به نیاز های حداقلی، توصیه شده یا اپیک، به 4، 8 یا 16 گیگابایت رم DDR4 نیاز دارید. واقعاً Fortnite از چه مقدار RAM استفاده می کند؟ در واقعیت، خود بازی حتی به استفاده از 4 گیگابایت رم نزدیک نمی شود چه رسد به 16 گیگابایت رم DDR4. طبق آزمایشات من، بازی از رم DDR4 حدود 2.15 تا 2.2 گیگابایت استفاده می کند.

بله، درست است که بازی از رم زیادی استفاده نمی کند، با این حال، هر سیستمی دارای برنامه های کاربردی پس زمینه ای است که می توانند RAM شما را بیشتر از چیزی که انتظار داشتید مصرف کنند، بنابراین شما باید این موارد را نیز در نظر بگیرید. هرچه برنامه های قوی تری در پس زمینه اجرا کنید، رم بیشتری ذخیره می شود.

توصیه می کنیم از رم DDR4 با فرکانس 3000-3200 مگاهرتز و تاخیر CAS 16 یا 18 استفاده کنید.

با این حال، می‌ توانید با انتخاب یک رم با فرکانس پایین‌ تر یا یک استیک رم دارای تاخیر CAS بالاتر، RAM های ارزان‌ تری نیز پیدا کنید. اگر از علاقه مندانی هستید که بودجه خوبی برای ساخت سیستم خود صرف می کنید، حتی می توانید رم های DDR4 با نور های RGB با قیمت کمی بالاتر پیدا کنید.

پیشنهاد تک یک:

هارد مورد نیاز برای ساخت سیستم مخصوص Fortnite

هیچ نیاز خاصی برای درایو ذخیره سازی برای Fortnite وجود ندارد. در زمان نوشتن این مقاله، بازی حدود 30 گیگابایت فضای هارد دیسک را اشغال می کرد، اما با انتشار محتوا و به روز رسانی های جدیدتر، این مقدار قطعا افزایش خواهد یافت. پیشنهاد می‌ کنم یک NVMe SSD با کیفیت تهیه کنید. اجازه دهید به برخی از اطلاعات اولیه در مورد هارد دیسک نگاهی بیندازیم تا بهتر بتوانید گزینه بهتر را برای خود بسنجید.

اساساً سه نوع هارد دیسک وجود دارد که می توانید برای این سیستم تهیه کنید:

  • درایو هارد دیسک
  • SATA SSD
  • NVMe SSD

در مقایسه با یک هارد دیسک معمولی، NVMe SSD حدود 4 برابر گران‌ تر است ولی به من اعتماغد کنید، ارزشش را دارد! با یک NVMe SSD افزایش عملکرد حداقل 15 برابر بیشتر است.

بنابراین آیا باید برای ساخت کامپیوتر Fortnite خود از SSD استفاده کنید؟

توصیه می‌کنم اگر به یک رایانه شخصی با کارکرد روان اهمیت می‌دهید، این کار را انجام دهید. تا زمانی که بودجه خود را محدود نکنید، هیچ دلیلی وجود ندارد که نباید روی یک SSD NVMe سرمایه گذاری کنید.

بسیاری همچنین ترکیبی از NVMe SSD و HDD را انتخاب می کنند. در اینجا SSD های NVMe به عنوان درایو اصلی برای سیستم عامل و برای نصب بازی ها عمل می کنند، در حالی که هارد دیسک به عنوان یک درایو بایگانی برای ذخیره رسانه ها و فایل های بزرگ عمل می کند.

پیشنهاد تک یک:

مادربرد مورد نیاز برای ساخت سیستم مخصوص Fortnite

همانطور که در مورد ساخت تمام کامپبوتر های گیمینگ وجود دارد، برای سیستم گیمینگ Fortnite نیز، قیمت مادربرد تقریباً نصف CPU است. بنابراین اگر به دنبال یک CPU به ارزش 5 میلیون تومان هستید، عاقلانه است که به سراغ مادربردی بروید که قیمت آن نصفش باشد.

اگرچه این یک قانون سرانگشتی نیست، یک دستورالعمل عالی برای پیروی است. این به این دلیل است که باید بین مشخصات پردازنده و مادربرد برابری وجود داشته باشد. عاقلانه نیست که برای یک CPU و در عین حال ارزان قیمت مادربرد هزینه کنید. بنابراین، به عنوان مثال، اگر شما به سراغ AMD Ryzen 7 5800X بروید، اما مادربرد انتخابی شما AMD A520 است، تفاوت جدی بین این دو خواهید داشت.

انتخاب نوع چیپست مادربرد

بسته به نوع سیستم در حال ساخت شما، چیپست مادربردی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. چیپست یک نکته بسیار مهم است زیرا بسیاری از مشخصات را مستقیماً تعیین می کند و همچنین به طور غیرمستقیم بر بودجه کلی شما منعکس می شود. از جمله موارد دیگر، که چیپست تعیین می کند:

  • سوکت برای CPU
  • تعداد خط های PCIe
  • نسخه PCIe
  • اندازه VRM و طراحی توان فاز
  • چه قابل اورکلاک باشد چه نباشد
  • پشتیبانی از SLI/Crossfire
  • تعداد پورت ها و اسلات ها و نسخه های آن ها

سه سری چیپست توسط اینتل و AMD برای مادربرد های درجه مصرف کننده وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به راهنمای خرید مادربرد مراجعه کنید.

پیشنهاد تک یک:

سخن آخر

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید قطعات مناسب برای ساخت سیستم گیمینگ مناسب Fortnite خود را پیدا کرده باشید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *