مجله تکنولوژی

10 تا از بهترین بازی های ARPG یا رول پلی برای گوشی های اندروید

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید

شما هم عاشق مبارزه های پر جنب و جوش، فرار از گلوله یا گشتن به دنبال گنج در بازی هستید؟ اگر اینطور است، شما آماده اید تا لیست بهترین بازی های اکشن رول پلی اندروید یا همان ARPG های سال را ببینید! ما لیستی از مهیج ترین بازی‌ های اکشن رول پلی را ایجاد کرده‌ ایم تا ساعت‌ ها شما را در این بازی های فوق العاده که می توان آن ها را در گوشی نصب کرد، همراهی کنیم. فرقی نمی‌ کند که بازی‌ های موبایلی پولی یا رایگان را ترجیح می‌ دهید، ما در این لیست مجموعه‌ ای از هر دو را جمع کده ایم تا بازی های زیادی را در اختیار شما قرار دهیم. حال می توانید در میان آن ها بگردید و بازی مورد علاقه خود را پیدا کنید.

بازی های RPG و ARPG

بازی‌ های هک ان اسلش نیز در دسته بازی‌ های رول پلی (RPG) قرار می‌ گیرند، اما بر خلاف تجربه ای که در RPG های معمولی دارید شما، در هک‌ ان اسلش، تمرکز خود را عمدتاً روی جنبه‌ مبارزه‌ ای بازی می گذارید. به زبان ساده، بازی‌ های ARPG نسبت به بازی‌ های هک اند اسلش از نظر استراتژی سنگین‌ تر هستند، ولی هک ان اسلش ها از نظر مبارزه ای سنگین تر اند؛ به هر حال هر دو از زیر ژانر های RPG جدا شده‌ اند. حال که زمینه ای در مورد این ژانر دریافت کرده اید وقت آن است که لیست زیر را بررسی کنیم!

Punishing: Gray Raven

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Punishing: Gray Raven
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: اکشن، ARPG

هیچ بازی ای برای شروع این لیست، بهتر از Punishing: Grey Raven، که یک بازی جدید و هیجان انگیز اکشن رول پلی اندرویدی است، وجود ندارد. در Punishing: Grey Raven شما تیمی از بازیکنان (معروف به جنگجویان) را تشکیل خواهید داد، که وظیفه دارند ویروس Punishing که دنیا را خراب می کند را از بین ببرند.

این یک بازی با ظاهر خیره کننده و با گرافیکی جذاب است، با عناصر آینده محور فراوان و وظایف زیاد و کافی که شما را ساعت ها مشغول نگه دارد. این بازی دارای تمام عناصر مناسب برای تبدیل به یک بازی ضروری در رپرتوار همه طرفداران هک اند اسلش است و بنابراین جایگاه خود را در لیست بهترین بازی های ARPG اندروید به راحتی به دست می آورد. برای دانلود این بازی در گوشی اندروید توصیه می کنیم راهی به غیر از App Store Google را امتحان کنید، زیرا دانلود آن در کشور ما مجاز نیست. البته حدس می زنم شما هم مثل من تعجب نکردید.

Pascal’s Wager

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Pascal's Wager
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: 3 بعدی، اکشن، ماجراجویی، ARPG

اگر بازی های واقع گرایانه بیشتر مورد توجه شما هستند، Pascal’s Wager یکی از بهترین گزینه های موجود است. این بازی رول پلی اکشن شگفت‌ انگیز که در اندروید و iOS موجود است، به‌ خوبی اصلاح شده به نظر می‌ رسد و حالا می توانید هم با کنترلر و هم با صفحه لمسی، آن را بازی کنید. این همچنین یک بازی پریمیوم است، بنابراین هیچ تبلیغی شما را هنگام تلاش برای بازی اذیت نخواهد کرد؛ و این یک مزیت بزرگ است.

با دریافت به‌ روز رسانی‌ های مداوم و رویداد های درون بازی، بازیکنان می‌ توانند برای افزایش تجربه خود، برخی از DLC‌ های اضافی را نیز بگیرند و بازی کنند. در حالی که این بازی یک تجربه تک نفره به شما می دهد، به هیچ وجه خسته کننده نمی شود. برعکس، به بازیکن زمان می‌ دهد تا بدون ترس از عقب افتادن از سایر بازیکنان در رده‌ بندی، خود را در داستان جذاب آن غرق کند. این کاملاً سرگرم کننده است. نسخه کرک شده این بازی ARPG برای اندروید در برخی سایت ها موجود می باشد؛ همچنین می توانید آن را برای PC نیز دانلود کنید.

AnimA ARPG

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - AnimA ARPG
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: اکشن، ARPG

یک بازی اکشن رول پلی زیبا و سریع اندروید که تمام بهترین عناصر را در بر می گیرد که یک بازی از این سبک را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می کند. دارای یک تم نسبتاً تاریک است، با بیش از 10 سناریو محیطی مختلف که در شرایط کاملاً متفاوت تنظیم شده اند، برخی در کوه های برفی، برخی دیگر در سیاه چال ها. این بازی اندروید یک تجربه هیجان انگیز ترکیبی از هک و اسلش و ARPG است که نباید آن را از دست بدهید. خبر خوش در مورد این ARPG این است که رایگان است و می توانید آن را از App Store دانلود کنید.

Eternium

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Eternium
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: RPG

Eternium یکی از آن بازی های اکشن رول پلی قدیمی اندروید است که به طرز جالبی شبیه Diablo است. از آنجایی که گرافیک واقعی، کنترل‌ های لمسی مناسب، و مهارت‌ ها و سیاه چال‌ ها بسیار بصری هستند، به راحتی می‌ تواند در همان دسته‌ بندی جدید Path of Exile Mobile و Diablo قرار گیرد.

هر جنبه ای از Eternium احساس خوبی دارد، و اگر شما یک بازیکن RPG با تجربه باشید، متوجه خواهید شد که از ساخت تجهیزات گرفته تا طلسم ها و پایه مبارزات، همه چیز کاملاً منطقی به نظر می رسد. مطمئن شوید که این ARPG فوق العاده را در اسرع وقت امتحان کنید، و البته به یاد داشته باشید که این بازی رایگان، سبک و آسان نیز است!

Darkness Rises

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Darkness Rises
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: ARPG

تم دارک دوست دارید؟ حتما این بازی را بررسی کنید! این بازی اندروید ARPG دارای NPC های جذابی است که به شما بسته های امتیاز و صندوقچه های غارت می فروشند، شخصیت هایی دارد که بد به نظر می رسند و خلاصه حسابی با این جور ویژگی ها جذاب است!

Darkness Rises یک بازی اکشن رول پلی اندرویدی است که نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه به گونه ای طراحی شده است که اگر هر روز وارد سیستم نمی شوید تا آن صندوقچه های رایگان را دریافت کنید، احساس بدی در شما ایجاد می کند. این بازی جزئیات زیادی دارد و جای تعجبی هم نیست اگر متوجه بیشتر آن جزئیات بشوید.

در مورد گیم‌ پلی، باید بگویم که در پایان بازی نسبتاً تکراری می‌ شود، یا اگر سعی کنید برای یک آیتم خاص تلاش کنید هم خسته کننده می شود، اما جدا از این موارد، آنقدر ها هم سخت نیست که شما این بازی را کاملا! به فراموشی بسپارید. درواقع، Darkness Rises یک بازی هاردکور عجیب و غریب است، اما با عناصر پولی برای رسیدن به آنجایی که دوست دارید برسید. با این وجود، در کل این بازی پر زرق و برق و یک تجربه عالی است.

Kritika: Chaos Unleashed

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Kritika: Chaos Unleashed
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: اکشن، ARPG

برخلاف سایر بازی های اکشن رول پلی اندروید موجود، Kritika به دلیل تعاملات جالب، مهارت ها، انیمیشن ها و تقریباً هر چیز دیگری کاملاً متفاوت است. باور کنید یا نه، این ویژگی آن را بسیار جذاب می کند، حداقل به نظر ما. و البته این یک ویژگی کاملاً مثبت است.

این بازی طوری است که انگار انیمه با Darkness Rises ترکیب شده است، اما با زاویه های کمی تیز تر در گرافیک. اگر می خواهید با بازیکنان حرفه ای تر رقابت کنید، باید زمان قابل توجهی را صرف کنید. اما اگر می خواهید بازی ای اکشن داشته باشید که روزانه شما را درگیر کند، این یک انتخاب عالی است!

Titan Quest: Legendary Edition

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Titan Quest: Legendary Edition
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: ARPG

به دنبال یک بازی اکشن رول پلی جذاب برای اندروید با پیشرفته ترین نبرد های هک اند اسلش، گرافیک تمیز و پشتیبانی از کنترلر هستید؟ پس حتماً Titan Quest را امتحان کنید! با سناریو های متعدد، DLC ها و شخصیت هایی که دارای طلسم های جالبی هستند که در دسترس شماست، یک بازی درجه یک دارید که ارزش بازی کردن را به شدت دارد.

ممکن است در ابتدا مجبور باشید مبلع نسبتاً زیادی را برای ان بپردازید، اما این نصیحت من را در نظر بگیرید، در Titan Quest: Legendary Edition شما تک تک DLC ها و به روز رسانی ها را دارید، که به این معنی است که مجبور نخواهید بود یک سکه بیشتر خرج کنید. شما می توانید از بازی برای آنچه که هست لذت ببرید، یک بازی اکشن رول پلی جذاب قدیمی در اندروید. ماموریت‌ ها را پاک کنید، دشمنان را غارت کنید و رئیس‌ ها را بکشید. این چیزی است که ما دوست داریم ببینیم.


Almora Darkosen RPG

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Almora Darkosen RPG
  • موجود در: اندروید
  • ژانر: اکشن، ARPG

یکی دیگر از بازی های ARPG اندروید سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل، Almora Darkosen است که یک بازی از قدیمی است و عناصر کلیدی خود را از Diablo و دیگر بازی های بزرگ ARPG الهام می گیرد و آن ها را در یکی می کند. در ابتدا نسبتاً ساده به نظر می رسد، اما در واقعیت، همه چیز در مورد سنگ زنی است. شما باید تجهیزات قدرتمندی را جمع آوری کنید تا به شما کمک کند داستان را کامل کنید، زیرا اگر به اندازه کافی قوی نباشید، نمی توانید در این بازی حتی یک مگس را بکشید!

بهترین ویژگی این بازی، گیم پلی غنی شده و فقدان عناصر پرداخت به برد است. درست مانند بازی های Diablo و Path of Exile، می‌ توانید بازی را بدون IAP تکمیل کنید، اما اگر می‌ خواهید برای چیزی پول بپردازید، برای حذف تبلیغات یا خرید یک حساب پرمیوم هزینه کنید. این بازی ساده و دقیق است، دقیقا همان چیزی است که ما دوست داریم در بهترین بازی های ARPG اندروید ببینیم!

Grimvalor

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Grimvalor
  • موجود در: iOS + Android
  • ژانر: اکشن، پلتفرم، رترو، ARPG

احتمالا نام بازی دارک سولز را شنیده اید. اگر این بازی را تا به حال انجام داده اید، احتمالاً نام Grimvalor را هم شنیده اید. عملاً Dark Souls روی موبایل است! این پلتفرم هک اند اسلش ARPG زیبا به نظر می رسد، احساس درستی دارد و به اندازه کافی چالش برانگیز است که هر بار که از یک گلوله جاخالی می دهید، لرز بر ستون فقراتتان می اندازد!

شما به ویژگی‌ های مختلف امتیاز اضافه می کنید و سعی می‌ کنید شخصیت خود را تا جایی که ممکن است قدرتمند کنید، در حالی که برای شکست دادن رئیس‌ های قدرتمند تمرین می‌ کنید و از تله‌ هایی که پیش رو دارید اجتناب می‌ کنید. Grimvalor شبیه پلتفرمر معمولی شما نیست، بلکه آن عناصر را وارد صحنه ARPG می کند و به شما امید می دهد که با آنچه دارید زنده بمانید.

Mighty Quest for Epic Loot

بهترین بازی رول پلی (ARPG) اندروید - Mighty Quest for Epic Loot
  • ژانر: ARPG
  • موجود در: iOS + Android

یکی دیگر از اکشن‌ های مرحله ای، Mighty Quest for Epic Loot، بازی‌ ای است که می‌ توانید هر از گاهی آن را بازی کنید، و این چیزی نیست که ما معمولاً در چنین بازی‌ هایی با سرعت بالا می‌ بینیم. شما اساساً یک جنگجوی سیاه چال هستید که راه خود را از میان امواج دشمنان کوتاه می کنید و سعی می کنید آن مبارزه اصلی را بدست آورید.

در واقعیت، شما فقط برای جمع آوری آیتم ها و ارتقاء آن ها (تا زمانی که منابع شما تمام شود) بی وقفه می جنگید و سپس این کار را بار ها و بار ها انجام دهید. کاملاً تکراری است، اما در عین حال سرگرم کننده است. گرافیک رنگارنگ است و برخلاف برخی دیگر از بازی‌ های رول پلی اندروید موجود در لیست، این بازی نسبتاً سبک به نظر می‌ رسد.

به هر حال امیدواریم این پست نیز برای شما مفید بوده باشد و به شما در پیدا کردن بهترین بازی های ARPG اندروید کمک کرده باشد. شما همچنین می توانید در صورت تمایل پست دیگر ما در مورد بهترین بازی های آرامش بخش بررسی کنید.

منبع: pocketgamer

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *