آی او اس, مجله تکنولوژی

تاریخ عرضه آیفون SE 3 احتمالا در ماه مارس یا آوریل خواهد بود

تاریخ-عرضه-آیفون-se-3-2022

ما مدت‌ ها منتظر آیفون SE 3 بودیم، آیفون SE (2020) در آوریل 2020 به بازار عرضه شد. به نظر می‌ رسد که مدل بعدی نیز احتمالاً به زودی وارد بازار خواهد شد، یک منبع معتبر ادعا می‌ کند که احتمالا این گوشی جدید ماه مارس یا آوریل امسال اعلام خواهد شد. روزنامه‌ نگاری با سابقه‌ ای عالی در افشای اطلاعات اپل این خبر را چند روز پیش اعلام کرد. او در آخرین خبرنامه Power On برای بلومبرگ این را بیان کرد و افزود که آیفون SE 3 احتمالاً دارای 5G و قطعات داخلی جدید است، اما طراحی ای مشابه با مدل قدیمی دارد، به این معنی که احتمالاً اسکنر اثر انگشت Touch ID و دکمه هوم وجود ندارد.

با این که بسیاری از منابع خبری معمولاً اطلاعاتی که به بیروز درز کرده اند را آب و تاب می دهند، همه آن ها چیز های یکسانی را می گویند، و یکی دیگر اخیراً ادعا می‌ کند که آیفون SE 3 تا پایان ماه مارس وارد بازار می‌ شود. بنابراین، در حالی که نمی توانیم مطمئن باشیم، می گوییم ماه مارس یا آوریل که بسیار محتمل به نظر می رسد.

گفته‌ های گورمن در این خبر افشا شده نشان می‌ دهد که ممکن است چیز هایی غیر از iPhone SE 3 را نیز در این رویداد ببینیم، اما او چیز بیبشتری فاش نمی‌ کند. او همچنین خاطر نشان می کند که ظاهراً این یک رویداد مجازی خواهد بود.

گورمن همچنین به دومین رویداد اپل در سال 2022 اشاره می کند که احتمالاً در ماه ژوئن برگزار می شود و ظاهراً این رویداد نیز مجازی خواهد بود. او می گوید که احتمالاً iOS 16، watchOS 9، macOS 13 و tvOS 16 را در آنجا خواهیم دید، اما به هر حال همه این ها از قبل نیز انتظار می رفت.

تاریخ عرضه آیفون SE 3

آیا iPhone SE 3 می تواند جایگاه iPhone 13 mini را کسب کند؟

در حالی که بسیاری از مردم احتمالاً در ماه سپتامبر نسبت به سری آیفون 14 هیجان‌ زده‌ تر هستند، آیفون SE 3 نیز می‌ تواند یک سود بزرگ برای اپل باشد و می‌ تواند نشان دهد که هنوز بازاری برای گوشی‌ های کوچک وجود دارد، البته اگر قیمت مناسبی داشته باشند.

اکثر شواهد تا کنون نشان می‌ دهد که آیفون 13 مینی فروش زیادی برای اپل نداشته است، اما آیفون SE 3 می‌ تواند صفحه نمایش کوچک‌ تری را با قیمتی بسیار پایین‌ تر ارائه دهد و آن را با فناوری 5G مجهز کند (برای اولین بار در یک میانه).

با این نظر، و طراحی ای که بهتر می شود و انتظارش را داریم، ممکن است نتیجه ای که از نظر فروش انتظارش را داریم نداشته باشد، اما شانس خوبی وجود دارد که قیمت مناسب تمام چیزی است که مردم واقعاً نیاز دارند تا دوباره گوشی‌ های کوچک‌ تر را بخرند و احتمالاً iPhone SE 3 آن قیمت را ارائه خواهد داد.

به هر حال امیدواریم این گوشی نیز یک گوشی مناسب و به صرفه باشد. همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مقایسه آیفون 13 پرومکس و گلکسی S21، مقاله مرتبط ما را بررسی کنید.

منبع: techradar

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *