کنسول بازی

سریع ترین راهنما برای خرید هارد SSD برای کنسول های بازی PS4

SSD برای PS4

خرید یک هارد SSD مناسب، برای کنسول بازی PS4 شما می تواند یک کار هزینه بر باشد، اما باید بدانید که این ارتقا می تواند به شدت کار شما را راحت تر کند. خرید یک حافظه SSD برای PS4 نسبت به خرید یک HDD سنتی قطعاً هزینه بر تر خواهد بود، اما انواع SSD ها در عملکرد، قابلیت بروزرسانی و کیفیت ساخت حرف بیشتری برای گفتن دارند.

تهیه یک SSD می تواند یک ارتقا فوق العاده برای کنسول بازی و تجربه گیمینگ شما باشد. این حافظه ها سریع، قابل اعتماد و به سادگی قابل حمل هستند. اگر شما هم می خواهید بازی ها، برنامه ها، فایل ها و مراحل بازی های خود را روی PS4 خود ذخیره کنید، بهترین راه برای شما خرید یک حافظه خارجی به مخصوص یک هارد SSD است.

SSD ها در میان حافظه های خارجی پیشرو هستند و جای تعجب نیست که کنسول های PS5 از ابتدا با حافظه های SSD های ارائه شدند. اگر در این صفحه هستید، احتمالاً از قبل مزایای درایو های حالت جامد نسبت به درایو های دیسک سخت را می دانید. SSD ها زمان بارگذاری را کاهش می دهند و انتقال بازی ها و ذخیره های شما را سریع تر می کنند.

در ادامه ما بهترین حافظه های داخلی و خارجی موجود برای دستگاه های PS4 را با یک دیگر بررسی خواهیم کرد. البته هدف کلی ما ارائه یک راهنمای خرید SSD برای PS4 بود، اما باز هم نتوانستم صحبتم را کوتاه رها کنم و چند مورد حافظه HDD و مناسب نیز برای دستگاه های بازی معرفی کرده ام، بیایید باهم این حافظه ها را بررسی کنیم.

WD_Black P50 Game Drive

هادر WD Black

یک حافظه سخت با عملکرد بالا که بهترین SSD برای PS4 است

مزایا +سرعت های عالی
+طراحی عالی
+ساخت مستحکم
+مناسب برای گیمینگ
معایب -شاید خرید آن کمی زیاده روی باشد

P50 یکی از بهترین SSD های موجود در لیست بررسی ما است، این هارد تقریباً همه چیز دارد: کیفیت، طراحی جالب، ساخت قوی و سرعت عالی.

در ظاهر این حافظه یک درایو مستطیل شکل به اندازه کف دست بوده که دارای سبکی نظامی و سخت با بدنه فلزی و زیبایی ذاتی WD_Black است. این هارد می تواند با پورت USB-C خود به صورت USB-C یا USB-A به دستگاه شما متصل شود. البته ما در آزمایش خود، سرعت های یکسانی را از طریق هر دو درگاه دریافت کردیم، بنابراین فرقی نمی کند که کدام درگاه در دسترس باشد.

این هارد SSD دارای یک نشانگر LED کوچک در قسمت انتهایی خود است، اما یک نقطه ضعف کوچک آن این است که هنگام استفاده کمی گرم می شود. البته وقتی صحبت از سرعت به میان می آید، آنچه که ارائه می دهد تقریباً قابل توجه است. عملکرد باورنکردنی این هارد به عنوان یک SSD خارجی و سرعت تا 2000 مگابایت بر ثانیه آن می توند کمی هزینه بالای آن را توجیه کند.

از نظر عملکرد در PS4 نیز، P50 هر کاری را که یک SSD خارجی با کیفیت بالا باید انجام دهد در اختیار شما قرار می دهد. با کمک این هارد بازی ها با سرعت باورنکردنی ای بارگیری می شوند، فایل ها در یک لحظه بازیابی شده و سطوح عملکرد آن فوق العاده سازگار هستند. این یک SSD مطمئن است که به سرعت تجربه بازی شما را با کاهش بسیار زیاد زمان بارگیری و افزایش زمان بازی، بهبود می بخشد.

هارد SSD مدل T5 سامسونگ مناسب برای PS4

هادر SSD سامسونگ T5

یک SSD عالی از یکی از برترین برند ها

مزایا +بسیار قابل اعتماد
+همه کاره (برای رایانه شخصی نیز عالی است)
معایب -در مقایسه با HDD ها گران است

Samsung T5 اخیراً بهترین SSD برای PS4 شناخته شده، زیرا کیفیت خوبی را در عملکرد و قابلیت اطمینان ارائه می دهد. این حافظه با سرعت خواندن و نوشتن بالای تا 540 مگابایت بر ثانیه ای خود محبوب شده است. سامسونگ همچنین آن را بسیار جمع و جور، بادوام وبا ظاهری براق طراحی کرده است.

همچنین طراحی ظاهری آن (به همراه یک قاب) آن را برای حمل و نقل ایده آل می کند. علاوه بر این ابعاد T5 بسیار کوچک تر از آن است فکر می کنید و تقریباً به اندازه یک تلفن هوشمند کوچک است. T5 عملکرد فوق‌العاده ای را به عنوان یک SSD برای PS4 ها ارائه می دهد، اما قیمت آن نیز کمی گران تر از حد انتظار است.

با این حال، داشتن یک SSD ها خوب که اولویت اول آن داشتن سرعت و عملکرد بالا است، برای PS4 شما تقریباً ضروری است و T5 ارزش قرار گرفتن در این لیست را دارد.

SanDisk Extreme Portable

هارد sandisk برای PS4

بهترین SSD PS4 مقاوم و مقاوم در برابر ضربه

مزایا +بسیار مقاوم و بادوام
+سرعت های عالی
+طراحی شیک و مرتب
معایب -گران قیمت

اگر به دنبال خرید یک SSD مقاوم در برابر ضربه هستید باید بدانید که این خواسته کمی گران تمام خواهد شد و احتمالاً SanDisk Extreme Portable برای شما مناسب خواهد بود. این هادر می تواند در برابر هر نوع حادثه ای مقاومت کند و برای آن دسته از افراد که مستعد تصادف هستند یا ترجیح می دهند از دستگاه خود بیشتر محافظت کنند، بهترین گزینه است.

این دستگاه علاوه بر استحکام کافی، در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است (طبق استاندارد IP-55) و دارای یک هسته مقاوم در برابر ضربه برای دوام بیشتر است. همچنین عملکرد عالی نیز دارد، که می تواند سرعت خواندن Samsung T5 را به چالش بکشد.

ابعاد این SSD نیز مناسب و جمع و جور بوده و به راحتی در جیب شما جای می گیرد. اگر چه ایمنی و دوام آن بسیار عالی است، اما این خصوصیت ها کمی بیشتر به قیمت درایو می افزاید، اما اگر همه چیز را در نظر بگیریم قطعا ارزش این قیمت را دارد.

SSD WD My Passport

SSD WD My Passport

بهترین SSD PS4 برای گیمر هایی که از رایانه شخصی نیز استفاده می کنند

مزایا +سرعت خواندن/نوشتن عالی
+قیمت مناسب برای SSD
+همه کاره(با رایانه های شخصی نیز عالی است)
معایب -کمی سست به نظر می رسد

اگر می خواهید SSD شما کیفیت و سازگاری خوبی با PS4 تان داشته باشد قطعاً SSD WD My Passport مناسب شماست. این هارد به عنوان یک SSD برای PS4 عملکرد قوی داشته و سرعت نوشتن آن حدود 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت خواندن آن 390 مگابیت در ثانیه از طریق اتصال USB است. شایان به ذکر است که اگر یک SSD برای PS4 خود می خواهید که بعداً بتوانید آن را فرمت کرده و از آن برای رایانه شخصی خود استفاده کنید این هارد یک انتخاب عالی است، البته نمی تواند هر دو را در یک زمان داشته باشید.

با این حال، PC-pedigree SSD My Passport انعطاف پذیری و تطبیق پذیری بیشتری ارائه می دهد. به عنوان مثال، با انواع USB ها سازگار بوده، دارای یک سیستم پشتیبان گیری خودکار و یک حفاظت رمز عبور مفید و امنیت رمزگذاری سخت افزاری است. به طور کلی، این یک SSD با کیفیت عالی برای PS4 شما از یک سازنده قابل اعتماد درایو است که ما هیچ مشکلی برای آن پیدا نکرده ایم.

Crucial X6

هارد Crucial X6

بهترین SSD با قابلیت نصب حتی بر روی PS5

مزایا +به صورت معقولانه قیمت گذاری شده
+خیلی سریع تر از هارد دیسک ها
+طراحی سبک و جمع و جور
+برند خوش آوازه
معایب -به یک آداپتور A به USB-C به نیاز دارید
-کابل همراه آن خیلی کوتاه است
-به اندازه سایر SSD ها سرعت بالایی ندارد (اما قیمت آن کم نیست)

Crucial یکی دیگر از سازندگان شناخته شده و قابل اعتماد در بازار فروش انواع حافظه SSD است. جدید ترین محصولات آن ها X6 و X8 در رده های اول و Emake در گزینه های جامد SSD برای PS4 است. همچنین آن ها در حال آماده سازی حافظه جدید برای PS5 هستند. (لطفاً توجه داشته باشید، این یک درایو USB-C است که با یک آداپتور ارائه می شود.)

سرعت آن ممکن است به اندازه برخی از اعضای این لیست، نجومی و سریع نباشد، اما با سرعت 540 مگابایت بر ثانیه یا بیشتر، هنوز برای PS4 و PS5 کاملاً کافی است و سرعت پایین تر آن به مقرون به صرفه بودن آن کمک می کند. می تواند قاطعانه بگویم این خرید به نفع شماست و سرعت آن در دنیای واقعی به اندازه هر SSD دیگری خواهد بود و باعث می شود بازی های شما با سرعت و ایمنی بالا بارگذاری شوند.

با این حال، چند نکته وجود دارد: کابل آن برای USB-C بسیار کوتاه است و هنگام استفاده عمودی، کمی SSD را از PS4 آویزان می کند. البته این درایو آنقدر کوچک و سبک است که هرگز در خطر شل شدن و افتادن قرار نمی گیرد.

OWC Envoy Pro EX SSD

بهترین SSD برای PS4

یک SSD شیک و جامد

مزایا +طراحی قابل حمل عالی
+کوچک و جامد
+سرعت های مناسب
معایب -کمی گران است

SSD OWC Envoy Pro EX هارد SSD کوچکی است که فرم و عملکرد عالی ای دارد. با این وجود SSD بودن آن، قیمت بالایی را می طلبد، که با کیفیتی که دارد قابل توجیه است.

این هارد یک حافظه کوچک و جمع و جور است. البته علیرغم کوچک بودن، وزن خوبی نیز دارد و می تواند تا حدودی در برابر ضربه یا سقوط عجیب مقاوم باشد. شما باید آن را به صورت یک هارد اکسترنال به پلی استیشن نسل 4 خود متصل کنید.

اگر بخواهید آن را تبدیل به یک هارد اکسترنال برای رایانه شخصی کنید، نرم افزار موجود در آن کار شما را به خوبی پیش می برد. همچنین این هارد سرعت خواندن 411 مگابیت بر ثانیه و سرعت نوشتن 248 مگابیت بر ثانیه را به شما ارائه می دهد. این هارد به اندازه کافی محکم و قابل اعتماد است تا بتوان آن را در میان بهترین SSD ها برای PS4 قرار داد.

SSD قابل حمل سیلیکون پاور PC60 برای PS4

قابل حمل ترین حافظه SSD

یک SSD قابل حمل کوچک، سبک و قابل اعتماد

مزایا +طراحی قابل حمل عالی
+محکم اما سبک
+سرعت به اندازه کافی قابل اعتماد
معایب -آنطور که ادعا می شود سریع به نظر نمی رسد

PC60 یک SSD قابل حمل عالی برای PS4 است که به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد. این هادر با وجود طراحی کوچک خود آنقدر سبک است که به سختی آن را در جیب خود احساس نخواهید کرد. این SSD از اتصال USB 3.2 سریع و منظم، یک سوراخ در گوشه شاسی برای زنجیره یا قلاب برای نگهداری راحت و اتصال به PS4 شما بهره می برد. اگر به دنبال یک SSD جمع و جور برای PS4 هستید، این بهترین انتخاب است.

Silicon Power ادعا می کند که سرعت آن می توانند در خواندن تا 540 مگابایت بر ثانیه و در نوشتن تا 500 مگابایت در ثانیه برسد که بسیار عالی خواهد بود. اما در آزمایش های ما این هارد کاملاً به این سطوح نرسید و ما سطوح خواندن 468 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 322 مگابایت بر ثانیه را دریافت کردیم.

OWC Envoy Pro Elektron

هارد OWC Envoy Pro Elektron

یک SSD کوچک سریع و کوچک

مشخصات فنیظرفیت: تا 2 ترابایت
نوع حافظه: SSD
مزایا +سرعت های عالی
+طراحی عالی
+USB همه کاره
معایب -کمی گران است
-بدون کیس یا محافظ اضافی

OWC در چند وقت اخیر چند هارد دیسک کوچک و منظم ساخته است و Envoy Pro Elektron نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک SSD سریع است که اتصال قابل اعتمادی را از طریق درگاه های USB-C یا USB معمولی فراهم می کند و ظاهر شیک و ساختار کوچک و مستحکمی نیز دارد.

Elektron به طرز شگفت آوری کوچک است و ظاهرش می تواند فریب دهنده باشد، اما ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه است. نکته مهم این است که سرعت های خوبی هم دارد و در آزمایش با در هر دو پورت USB در رایانه شخصی، Elektron به ما سرعت خواندن 469 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 462 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد.

سیلیکون پاور بولت B75 Pro برای PS4

هارد سیلیکون پاور بولت B75 Pro

یک SSD کوچک سریع و کوچک

مشخصات فنیظرفیت: تا 2 ترابایت
نوع حافظه: SSD
مزایا +طراحی جامد و ضد ضربه
+سبک و به راحتی قابل حمل است
+عملکرد SSD

اگر بازار SSD ها برای PS4 را کمی دقیق تر جستجو کنید، به هارد های بهتری نیز خواهید رسید. Bolt B75 Pro یکی دیگر از این درایو های فوق العاده است، که یک درایو کوچک، اما با عملکرد خوب است. به طور خلاصه، Bolt B75 Pro قابل اعتماد، قوی و دارای قیمت و کیفیت رقابتی است.

این حافظه یک واحد فوق العاده سبک و فوق العاده قوی بوده و به راحتی قابل حمل است. همچنین قاب آلومینیومی مقاوم در برابر ضربه آن به راحتی از اطلاعات مهم داخل آن مراقبت می کند. عملکرد این SSD بسیار خوب است، اما نمی توان گفت واقعاً فوق العاده است. در نتیجه، اگر به دنبال چیزی هستید که ارزش خوبی داشته باشد، می توانید در لیست ما به دنبال یک چیز قوی تر بگردید.

Samsung 860 EVO 1TB SSD

Samsung 860 SSD

بهترین SSD داخلی برای PS4

مشخصات فنیظرفیت: 1 ترابایت
نوع حافظه: SSD
مزایا +سرعت های درخشان
+قابل اعتماد
+کیفیت سامسونگ
معایب -گران قیمت

با توجه به زمان و بازار پر جنب و جوش رایانه های شخصی، قیمت SSD ها همچنان در حال کاهش است و درایو های با کیفیت مانند Samsung EVO 860 مقرون به صرفه تر از همیشه هستند. وقتی صحبت از SSD ها به میان می آید، سری EVO برای مدت طولانی ای جزو دسته هارد های طلایی بوده است و 860 EVO عملکردی جدی همراه با طراحی و قطعات مدرن ارائه می دهد.

Crucial MX500

Crucial MX500

یک SSD از نوع SATA با عملکرد عالی برای PS4 شما

مشخصات فنیظرفیت: تا 2 ترابایت
نوع حافظه: SSD
مزایا +عملکرد برتر
+ارزش استثنایی
معایب -محبوب تر از HDD

این یک SSD از نوع SATA بوده آنقدر خوب است که من حتی آن را برای PS3 خود نیز در نظر می گیرم تا جان و دوام جدیدی به کنسول خود بدهم. Crucial MX500 یکی از بهترین انتخاب ها برای کنسول های بازی است. به خصوص از آنجایی که قیمت آن بسیار کمتر از سایر مدل های SATA SSD خموجود در بازار است.

با خرید این دستگاه شما یک درایو قابل اعتماد با قطعات متحرک کمتر نسبت به هارد دیسک ها دریافت می کنید. سرعت آن در بین SSD ها مناسب بوده و قطعاً برای یک PS4 عالی است. سرعت خواندن آن حدود 550 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن 460 مگابایت بر ثانیه است.

Seagate FireCuda 2.5″ 2TB SSHD

SSD برای کنسول بازی

بهترین درایو داخلی تمام دور که می توانید بخرید

مشخصات فنیظرفیت: 2 ترابایت
نوع حافظه: SSHD
مزایا +اندازه جادار
+عملکردی مشابه SSD
معایب -گران تر از HDD های سنتی

Seagate Firecuda عملکردی مشابه SSD ها ارائه می دهد اما از نظر فنی یک درایو HDD است. انتخاب این درایو در وهله اول قیمت مناسب و در عین حال عملکرد خوبی را ارائه می دهد. همچنین این حافظه یک درایو 2.5 اینچی است که به خوبی در کنسول شما قرار می گیرد. این حافظه می تواند فضای ذخیره سازی PS4 Pro شما را دو برابر کند و احتمالاً اندازه حافظه یک PS4 معمولی 500 گیگابایتی را چهار برابر می کند.

علاوه بر این، Firecuda سرعت خواندن و نوشتن بهتری نسبت به یک HDD استاندارد ارائه می دهد، که به این معنی است که عملکردی نزدیک به SSD ها با قیمت ارزان تری ارائه می دهد.

Seagate 1TB Gaming SSHD ST1000LM014

حافظه برای PS4

بهترین SSHD داخلی با بودجه کم

مشخصات فنیظرفیت: 1 ترابایت
نوع حافظه: SSHD
مزایا +عملکرد مشابه SSD
+ظرفیت ذخیره سازی را نسبت به هارد PS4 موجود دو برابر می کند
معایب -سرعت 5400 دور در دقیقه

یکی دیگر از درایو های هیبریدی، Seagate 1TB Gaming SSHD است که با خواصی دوگانه از SSD و HDD، مانند زمان بارگذاری کوتاه تر، نصب سریع تر و بدون افزایش قیمت وارد بازار شده است. البته نکته این است که از آنجایی که این SSHD به یک دیسک فیزیکی با سرعت 5400 دور در دقیقه نیز متکی است، ممکن است به اندازه یک SSD سنتی چشمگیر نباشد.

با این حال، با توجه به صرفه جویی در هزینه و افزایش عملکرد این درایو قطعاً قابل توجه خواهد بود. همچنین این درایو ظرفیت ذخیره سازی شما را افزایش می دهد و در بسیاری از موارد عملکرد شما را نیز افزایش می دهد، که مزایای بسیار خوبی با چنین قیمتی است.

خرید هارد SSD

بهترین SSD را از تک یک بخرید!

فروشگاه اینترنتی تک یک، عرضه کننده انواع محصولات الکترونیکی، کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع:

gamesradar.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *