مجله تکنولوژی

بروزرسانی Google Photos یکی از ویژگی‌ های بزرگ پیکسل 6 را اشتباهاً حذف کرد!

بروز-رسانی-google-photos-2021

بر اساس گزارش‌ های برخی از کاربران، به‌ روزرسانی Google Photos یکی از ویژگی‌ های بزرگ پیکسل 6 را حذف کرد: ابزار Magic Eraser که به شما امکان می‌ دهد اشیاء یا افراد ناخواسته را از عکس‌ های خود حذف کنید. اگر پیکسل شما نسخه مشکل دار (۵.۶۷) را دانلود کرده است، نگران نباشید، گوگل می‌ گوید در حال رفع مشکل است.

در حالی که به نظر می رسد نسخه Google Photos با Magic Eraser پاک شده دیگر در فروشگاه Play موجود نباشد، وجود آن در APK Mirror تأیید می کند که پاک شدن آن در یک نقطه بوده است. به گفته یکی از کاربران، نسخه خراب نکته ای در مورد ویژگی حذف اشیا نشان می دهد، علیرغم اینکه دیگر در برنامه قابل دسترسی نیست.

گوگل می گوید راه حلی در راه است

الکس موریکونی، سخنگوی گوگل، گفت که این شرکت “یک مشکل را در اوایل عرضه آخرین به‌روزرسانی عکس‌ ها شناسایی کرده و به زودی در حال رفع مشکل است.” گوگل همچنین می‌ گوید که این مشکل روی همه افراد تأثیر نمی‌ گذارد، که نشان‌دهنده تجربه است، دو کاربر گفتند که هیچ به‌ روزرسانی ای از Google Photos در دسترس ندارند و همچنان می‌ توانند از ویژگی پاک‌کن جادویی استفاده کنند.

در حالی که به نظر می‌ رسد این به‌ روزرسانی دیگر منتشر نمی‌ شود، هنوز هم قابل درک است که چرا کاربرانی که آن را دریافت کرده‌ اند از نبودن Magic Eraser شوکه می‌ شوند، این یکی از اصلی‌ ترین نقاط مثبت گوگل بود که حدود یک ماه پیش در این گوشی عرضه کرد. به‌ علاوه، ویژگی گمشده که برای حذف چیز ها طراحی شده است، کنایه‌ ای چشمگیر به آن اضافه می‌ کند، زیرا عنوان «گوگل به‌ طور جادویی، با پاک‌کن جادویی پاک می‌ کند» اندروید مرکزی باعث خنده‌ دار به نظر رسیدن آن می‌ شود. با توجه به تعداد نسبتاً کمی پست در مورد این موضوع، امیدواریم که این موضوع خیلی روی شما تأثیر نگذارد. اگر چنین است، کمی برای به‌ روزرسانی Google Photos صبر کتید.

منبع: theverge

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *