آی او اس, اندروید, سیستم عامل, مجله تکنولوژی

گرافیکی ترین بازی های اندروید و آی او اس‎

گرافیکی ترین بازی اندروید

این روزها بسیاری از افراد بازی های گرافیکی را با کنسول بازی ی کامپیوتر انجام می دهند. قیمت کنسول یا کامپیوتر گیمینگ بسیار بالا می باشد و استفاده از این دو دستگاه برای هر فردی مقدور نمی باشد. اما این روزها با کمک تکنولوژی و دستاورد های جدیدی که در حوزه بازی داشته ایم این تکنولوژی به گوشی ها نیز انتقال یافته است. شما برای انجام بازی با گوشی فقط نیاز به داشتن یک گوشی اندرویدی دارید. در ادامه چند نمونه از گرافیکی ترین بازی های اندروید و Ios، معروف ترین بازی ها را به شما معرفی می کنیم و شما می توانید به طور مستقیم این بازی ها را دانلود کنید.

1) Godfire

گرافیکی ترین بازی اندروید و ای او اس، یک بازی ماجراجویی سریع است که در آن انبوهی از دشمنان را به حرکت در می آورید تا به جلو بروید. با استفاده از تصاویر زیبا و در عین حال وحشتناک، در Godfire باید معما ها را حل کنید و اشیاء پنهان و گنج را پیدا کنید و کارفرمایان حماسه را با یک استراتژی خاص خود شکست دهید. همچنین می توانید جدا از مأموریت های منظم، جهان را آزادانه کشف کنید.

بارگیری: iOS

بازی Godfire

2) Traffic Tour

یک بازی مسابقه اتومبیلرانی آزاد است که در آن 5 محیط مختلف برای کشف وجود دارد. همانطور که از نام این محصول پیداست، ترافیک یک قسمت اصلی بازی است و شما باید در هنگام حالت اتومبیلرانی با ترافیک مقابله کنید. از همه بهتر، شما می توانید دوستان خود را در زمان واقعی به چالش بکشید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Traffic Tour

3) Asphalt 8

احتمالاً بهترین بازی مسابقه ای برای گوشی های هوشمند، Airborne می باشد که با گرافیکی نفس گیر با بیش از 40 آهنگ در 16 محیط ارائه می شود. شما می توانید به بیش از 190 اتومبیل دسترسی داشته باشید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Asphalt 8

4) Brothers

نه فقط یک بازی زیبا، بلکه یک داستان و روایت نفس گیر نیز هست. در Brothers، شما همزمان برادران خود را با استفاده از کنترل های ویژه کنترل می کنید و با برادرانتان برای یافتن “آب زندگی”، برای شفابخشی پدرتان همکاری می کنید. شما به سفری به یک سرزمین عرفانی می پردازید و معماها را حل می کنید و از نقاط قوت هر شخصیت برای پیشرفت و حرکت رو به جلو استفاده می کنید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Brothers

5) Modern Combat 5

یکی دیگر از گرافیکی ترین بازی های اندروید و Ios بازی، Modern Combat 5 می باشد. شما می توانید 8 نوع کلاس را در این بازی کنترل کنید. این بازی همچنین دارای یک حالت داستان است که در آن شما نیاز به انجام ماموریت های مختلف و دریافت جوایز دارید. هر کلاس مجموعه ای از مهارت های خاص خود را دارد و شما باید بر مهارت های ارتقاء داده شده بر اساس سبک بازی خود کنترل کاملی داشته باشید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Modern Combat 5

6) Leo’s Fortune

برای پیدا کردن طلای دزدیده شده شما باید یک فازبال واقعاً زیبا را از طریق 24 سطح مختلف کنترل کنید. این بازی در محیط های مختلف مانند بیابان ها، جنگل ها، کوه های برفی و … انجام می شود. این بازی یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید و IOS است.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Leo’s Fortune

7) I, Gladiator

این بازی با وجود گرافیک های شگفت انگیز و انیمیشن های برش خورده، کنترل کامل بر گلادیاتور را به شما می دهد. شما می توانید او را به دور خود حرکت دهید، ترفندهای مختلف جنگی را بیاموزید، زره و سلاح بخرید و کارهای مختلفی را برای جنگیدن در این عرصه انجام دهید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی I, Gladiator

8) Samorost 3

یک بازی اکتشافی است که در آن می توانید سیاره های مختلف را سرچ کنید تا حقیقت موجودیت آن را دریابید. هر جهانی موضوع منحصر به فرد خود را دارد و باید مجموعه ای از داستان ها، شخصیت ها و معماهای خاص را برای انجام بازی پیش بگیرید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Samorost 3

9) Nitro Nation Drag Racing

اگر عاشق بازی های کوتاه و سریع درگ کردن هستید، مطمئناً Nitro Nation Drag Racing شما را خوشحال می کند. این بازی دارای تصاویر و انیمیشن های شگفت انگیز و بیش از 100 ماشین است. جالب اینجاست که شما حتی می توانید با جامعه آنلاین تجارت کنید و همین امر بدست آوردن قطعات مورد نظر خود را کمی آسان تر می کند.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Nitro Nation Drag Racing

10) Shadowgun

یک بازی تیراندازی آینده نگر که در آن شما یک شکارچی بی رحم را کنترل می کنید تا یک دکتر دیوانه را متوقف کند. این بازی دارای داستانی شگفت انگیز با شخصیت های حرفه ای است و گرافیک ها با محیط های زیبا و شگفت آور تهیه شده است.

بارگیری: Android

بازی Shadowgun

11) Wild Blood

Wild Blood یک بازی چند نفره فانتزی است که با استفاده از موتور غیرواقعی ساخته شده است. شما شخصیت های شدید با ابرقدرت های شگفت انگیز و سلاح های قابل ارتقا از جمله کمان ها، تبرها و شمشیر ها را کنترل خواهید کرد.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Wild Blood

12) Monument Valley

Monument Valley با گرافیک سه بعدی مینیمالیستی خیره کننده و گیم پلی صاف طراحی شده است. سطح شامل بناهای زیبا است که در آن شما باید با تعامل با بناهای تاریخی، شاهزاده خانم ایدا را راهنمایی کنید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Monument Valley

13) Gods of Rome

شما تعدادی از رزمندگان اسطوره ای از جمله خدایان رومی، هیولا ها، قهرمانان و موارد دیگر را کنترل خواهید کرد. این یک بازی جنگی است که از سیستم خاصی برای اجرای حرکات و مهارت ها استفاده می کند. گرافیک های سه بعدی با جلوه ها و انیمیشن های شگفت انگیز در این بازی کاملاً چشم نواز هستند.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Gods of Rome

14) The Room Three

در هر سطح از یک اتاق پر از رمز و راز و معماها قرار دارد. گرافیک های این بازی واقعاً خوب هستند و می توانید با هر شیئی در اتاق تعامل برقرار کنید تا سرنخ هایی پیدا کنید و رازها را حل کنید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی The Room Three

15) MTB DownHill

یکی از بهترین بازی های دوچرخه سواری در کوهستان است. MTB DownHill دارای محیط های واقع گرایانه است و از فیزیک واقعی دوچرخه استفاده می کند. می توانید در حالت چند نفره با سایر بازیکنان مسابقه دهید و بهترین زمان را ثبت کنید. همچنین می توانید دوچرخه خود را ارتقا داده و تنظیم کنید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی MTB DownHill

16) Mortal Kombat X

Mortal Kombat یکی از بازی های کنسول است که اکنون برای گوشی های هوشمند نیز قابل استفاده است. در MORTAL KOMBAT X، شما باید همه شخصیت های موجود در بازی و حتی برخی از شخصیت های جدید را کنترل کنید. این بازی دارای تمام کشنده ها و پرتونگاری های نمادین است.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Mortal Kombat X

17) Eternium

من نمی خواهم بگویم که بهترین گرافیک از تمام بازی های این لیست را دارد ، اما برای یک بازی در دنیای باز ، آنها واقعاً خوب هستند. شما می توانید یکی از 4 نوع کاراکتر را برای پرسه زدن به جهان و تکمیل quests کنترل کنید.

شما می توانید زره پوش خریداری کنید ، اسلحه را به روز کنید و طلسم های جدید را یاد بگیرید تا قوی تر شوید. اگرچه از اکنون PVP را پشتیبانی نمی کند ، وعده داده می شود در پاییز 2017 وارد شود. همچنین ، این یکی از معدود بازی هایی است که شما را مجبور به پرداخت هزینه برای برنده شدن نمی کند.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Eternium

18) Ultimate Tennis

تنیس Ultimate تجربه تنیس واقعی را با مجموعه ای از شخصیت های واقعی و جلوه های سه بعدی ارائه می دهد. در مسابقات PVP می توانید در مسابقات یا حتی آنلاین بازی کنید. هر کاراکتر نقاط قوت و ضعف مختلفی دارد و شما باید چندین عکس شلیک کنید تا بهترین باشید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Ultimate Tennis

19) The World 3: Rise of Demon

یک بازی RPG با تمرکز شکار هیولا. برای کشتن هیولا و شکست دادن کارفرمایان ، باید دنیای مجازی را پرسه بزنید. World 3 تمرکز زیادی روی گرافیک و روانتر ساختن گیم پلی دارد. هر حمله و طلسم تفاوت خوبی از یکدیگر دارند. شخصیت ها همچنین تصاویر واقعی دارند.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی The World 3: Rise of Demon

20) Dead Trigger 2

یکی از بهترین بازی های تیرانداز زامبی. در Dead Trigger 2 بیش از 50 سلاح در زرادخانه خود دارید تا زامبی ها را به ماه منفجر کنید. بازی دارای یک سیستم دستکاری زیبا برای به روزرسانی اسلحه های شماست و همچنین می توانید وسایل جانبی را برای کمک به ماموریت خود بدست آورید. محیط های مخوف مختلفی وجود دارد که شما قدم زدن مردگان را می کشید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Dead Trigger 2

21) Bullet Force

یک بازی چند نفره FPS با گرافیک قابل مقایسه با PC Counter-Strike و بازی های مشابه. این بازی به شما امکان می دهد تا حداکثر 20 بازیکن به طور همزمان نبرد داشته باشند و تا 4 حالت برای بازی وجود دارد. از همه مهمتر این بازی دارای یک سیستم A.I است که به شما امکان می دهد تا با ربات ها به صورت آفلاین بازی کنید.

بارگیری: اندروید | iOS

بازی Bullet Force

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *