مجله تکنولوژی

چگونه از بازی League of Legends درآمد کسب کنیم؟

کسب درآمد League of Legends

همانطور که در بسیاری از پست های قبل به این موضوع اشاره شده است، بازی League of Legends یکی از بهترین بازی هایی هست که می توان از آن درآمد کسب کرد و همچنین دارای یکی از بزرگ ترین تورنومنت های جهانی صنعت Esports است. معمولاً بسیاری از گیمر های جوان هدف دارند که یک پلیر حرفه ای League of Legends در دنیای گیم شوید. بسیاری ایده اغستریم کردن و کسب درآمد از طریق بازی ها را دوست دارند. بنابراین، آن‌ ها در تورنمنت‌ های بزرگ بازی شرکت می‌ کنند و برای جوایز عالی رقابت می‌ کنند، و از آنجا، با برند های بزرگی قرارداد می بندند. به هر حال در این پست قصد داریم شما را با روش های کسب درآمد از بازی League of Legends آشنا کنیم.

می توانید با بازی کردن مهارت های مهم زندگی را به دست آورید

با بازی League of Legends می توانید به کسب درآمد بیشتر ادامه دهید. می بینید، با بازی LoL، یاد می گیرید که چگونه با افراد برخورد کنید، کار گروهی را یاد می گیرید، و همچنین می آموزید که سریعتر تصمیم بگیرید. همه آن چیز هایی که در آنجا وجود دارد، بدون توجه به شغلی که دارید، هنگام کار به کارتان می آید. هنگامی که شروع به بازی LoL یا هر بازی دیگری می کنید، مهارت هایی را به دست خواهید آورد که در زندگی واقعی به شما کمک می کنند.

درباره LOL محتوا تولید کنید

با بازی ای به محبوبیت League of Legends، این عجیب نیست که بازاری برای محتوای LoL وجود داشته باشد. یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای شروع کسب درآمد از بازی League of Legends این است که کانال ویدیویی خود را در پلتفرم های لایو مانند یوتیوب و تویچ ایجاد کنید و محتوای تازه‌ ای درباره این بازی منتشر کنید. پس از ایجاد فالوور، می‌ توانید از آن برای آنچه درآمد تبلیغاتی نامیده می‌ شود استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم، بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک کانال یوتیوب یا توییچ با تمرکز بر League of Legends است.

برای یوتیوب، بهترین ایده در اینجا تولید محتوای محبوبی است که بینندگان بخواهند تماشا کنند. محتوایی که ایجاد می‌ کنید می‌ تواند شامل گیم‌ پلی باشد یا می‌ تواند شامل محتوای مبتنی بر بازی مانند راهنما های استراتژی، راهنما های هر هیرو، یادداشت‌ های اصلاحی و بحث های ساده League of Legends باشد.

با Twitch، همه ما می دانیم که می توانید با استریم کردن بازی ها و دریافت هدایا از مشترکین و کمک های مالی، درآمد کسب کنید. بسیاری از استریمر های Twitch صرفاً از طریق استریم بازی‌ های خود پول خوبی به دست می‌ آورند، اما برای رسیدن به این هدف کمی کار لازم است.

مربیگری نوب های عزیز

می‌ دانم که این خنده‌ دار به نظر می‌ رسد، اما افرادی هستند که پول واقعی را برای مربیگری League of Legends پرداخت می‌ کنند. هنگامی که به یک سطح خاص رسیدید، مردم می خواهند به شما پول بپردازند تا به آن ها نشان دهید که چگونه می توانند در بازی پیشرفت کنند، بنابراین می توانید فقط با بازی با آن ها، مشاوره دادن به آن ها، آموزش آن ها و کمک به آن ها برای پیشرفت آن ها شروع به کسب درآمد کنید. این هیچ تفاوتی با افرادی ندارد که معلمان خصوصی فوتبال را استخدام می کنند، به جز، البته، اینجا League of Legends است، و LoL یک ورزش الکترونیکی است، در حالی که فوتبال یک ورزش واقعی است.

درضمن اگر یک پرو گیمر هستید به یاد داشته باشید که با انتخاب کردن این روش دیگر نمی توانید مثل قبل جوک های پرو و نوب را بگویید!

بازی League of Legends در یک تیم حرفه ای

بازی League of Legends در یک تیم حرفه ای

آیا تا به حال به مبلغ جایزه مسابقات جهانی LoL توجه کرده اید؟ مبلغ جایزه بسیار زیاد است و برخی از بازیکنان ماهانه 15000 دلار از بازی در League of Legends به عنوان یک گیمر حرفه ای کسب کرده اند. گیمر های حرفه ای تمایل دارند درآمد خود را با استریم بازی از طریق حمایت مالی تکمیل کنند.

البته، ما در اینجا در مورد لیگ بزرگ صحبت می کنیم، و همه ما نمی توانیم به آن برسیم، اما مطمئناً می توانیم آن را هدف گذاری کنیم. فقط درک کنید که پلیر هایی که به این تیم ها راه می یابند در سطح حرفه ای رقابت می کنند. اگر می خواهید به این سطح برسید و یک گیمر حرفه ای League of Legends باشید، باید مقدار زیادی تمرین و پشتکار زیاد داشته باشید. فکر می کنم به زودی بازی هایی مانند League of Legends می توانند در المپیک گنجانده شوند، به نوعی مانند یک ورزش المپیکی، و شما می دانید که برای رفتن به المپیک چقدر تمرکز و تمرین لازم است.

Elo boosting

League of Legends اصطلاحات زیادی دارد. شما اصطلاحاتی مانند smurfing و ganking bot تا Elo boosting دارید. بنابراین، می‌ دانم که درک عبارات خاص می‌ تواند سخت باشد. اگر به اندازه کافی LoL را بازی کرده اید، احتمالاً تا به حال در مورد boosting Elo شنیده اید.

با این حال، آیا می دانید Elo boosting چیست و چرا همه درباره آن صحبت می کنند؟ به طور خلاصه، elo boosting خدماتی است که توسط یک پخش کننده elo بالا ارائه می شود، که در آن آن ها رتبه شخص دیگری را با “boosting” افزایش می دهند. این بدان معنی است که گیمر برای انجام این سرویس به بوستر دسترسی به حساب Riot خود می دهد.

هنگامی که بوستر به لیگ خاصی رسید، بوست کامل می شود و بازیکن حساب Riot خود را پس می گیرد. سپس صاحب حساب می تواند وارد شده و در بخش های جدید خود بازی کند. افرادی وجود دارند که با ارتقاء دادن اکانت ها به لول بالاتر پول خوبی به دست می آورند.

فروش اکانت

League of Legends یک بازی رایگان است، اما افراد زیادی در آنجا هستند که علاقه مند به خرید اکانت هستند. زمانی که یک حساب دارای ارزشی باشد، آنگاه با قیمت بیشتری به فروش می رسد.

برای مثال، اگر پوسته‌ ها، رتبه‌ ها، Riot Points و Blue Essence/XP کمیاب داشته باشید، بازیکنان رقابتی بیشتر جذب حساب می‌ شوند و مایلند پول بیشتری برای آن بپردازند. با خرید یک حساب کاربری، این بازیکنان رقابتی می‌ توانند به صورت رتبه‌ بندی شده شروع به بازی کنند تا به لول 30 برسند. به این ترتیب، آن ها می‌ توانند وارد سیستم شوند و بلافاصله بازی را شروع کنند.

نکته: برای فروش کانت خود می توانید به مطمئن ترین پلتفرم گیمر ها، Steam مراجعه کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید راه های زیادی برای کسب درآمد از بازی League of Legends وجود دارد. صرف نظر از اینکه چه کسی هستید، می توانید از بازی درآمد کسب کنید، فقط باید برای بازی وقت بگذارید و در نهایت، می دانید که سخت کوشی نتیجه می دهد. فقط اهداف خود را تعیین کنید و به اوج برسید! به یاد داشته باشید، اوج حد شماست. ممکن است دوستان و خانواده به این فکر کنند که شما با بازی پول در می آورید، بخندند، اما ما در عصر جدید زندگی می کنیم، عصری که مردم با انجام بازی مورد علاقه خود میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند.

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد از بازی DOTA 2 می توانید به پست مربوطه مراجعه کنید.

منبع: leaguefeed

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *