مجله تکنولوژی

لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر چیست؟ چه چیزهایی باید تهیه کنیم؟

لوازم مورد نیاز گیمر

داشتن بهترین لوازم جانبی مورد نیاز برای هر گیمر ورزش های الکترونیکی رویایی است که می تواند آن را به واقعیت تبدیل کند. تجهیزات گیمینگ مناسب عملکرد فرد را افزایش می‌ دهد و به او اطمینان می‌ دهد که همه چیز هایی را که برای لذت بردن از گیم نیاز دارند، در اختیار دارند. با این حال، امروزه در بازار تعداد زیادی برند مختلف، لوازم جانبی گیمینگ وجود دارد که می‌ تواند انتخاب آیتم‌ های مناسب برای خرید را دشوار کند. در این پست ما لیستی از بهترین چیز های ضروری ای که می توانید به میز گیمینگ خود اضافه کنید برای شما آماده کرده ایم.

بهترین لوازم جانبی مورد نیاز یک گیمر کدامند؟

بهترین لوازم جانبی مورد نیاز هر گیمر معمولاً در مراکز خرید تجهیزات ورزش های الکترونیکی وجود دارد، مواردی هستند که می توانند عملکرد، راحتی و قابلیت های گیمینگ شما را افزایش دهند. اگر میز گیمینگ شما دارای اکثر تجهیزاتی که در ادامه به ان ها اشاره خواهیم کرد، است یعنی شما تجهیزات ضروری مورد نیاز خود برای گمینگ را دارید! اگر نه، یا اگر مطمئن نیستید، باید لوازم جانبی گیمینگی که نام می بریم را بررسی کنید.

هدست های گیمینگ

هدست گیمینگ یکی از بهترین وسایلی است که امروزه روی میز هر گیمری وجود دارد. این هدست ها کیفیت صدای بهتری نسبت به اسپیکر های سنتی ارائه می‌ دهند، همچنین زمان‌ های واکنش بهتری را هنگام رویارویی با حریفان و تجربه‌ ای فراگیرتر به شما می‌ دهند.

جدا از صدای استریویی که به صورت استاندارد با این هدست ها ارائه می شود، می توانید صدای فراگیر را نیز فعال کنید تا یک تجربه شنیداری بسیار واقعی تر ایجاد کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که هنگام استفاده از سیستم گیمینگ خود، نشانه های صوتی را از زوایای مختلف بشنوید.

اگر می خواهید در نیای بازی غرق شده و تمرکز کامل خود را روی آن بگذارید، هدست گیمینگ یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز یک گیمر برای انجام این کار است.

Razer Kraken X

Razer Kraken X قابلیت صدای فراگیر 7.1 را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند صدای دقیق موقعیتی را در حین انجام بازی های ویدیویی تجربه کنند. علاوه بر این، درایورهای 40 میلی‌متری شخصی‌سازی‌شده خود را دارد که بدون توجه به تنظیمات، تجربه‌های شگفت‌انگیزی از گیم‌پلی را فراهم می‌کند.

هدست گیمنگ Razer Kraken X

پیشنهاد تک یک:

صندلی های گیمینگ

صندلی های گیمینگ به طور خاص برای گیمر ها ساخته شده اند و در درجه اول هدف آن ها ایجاد راحتی برای گیمر ها هنگام انجام بازی است. خبر خوب دیگر این است که زیاد بودن آن ها به معنای بهتر و مقرون به صرفه تر بودن آن ها است. یک صندلی گیمینگ به ارتقای وضعیت بدنی خوب کمک می کند و از ستون فقرات شما در هنگام نشستن برای مدت طولانی محافظت می کند. علاوه بر این، این صندلی ها به جلوگیری از درد نیز کمک می کنند زیرا کاملاً ارگونومیک اند.

SecretLab Omega 2020

صندلی‌ های گیمینگ SecretLab Omega 2020 پرچم‌ دار پرفروش‌ ترین محصول این برند است که راحتی، قابلیت اطمینان و پشتیبانی بیشتری را برای گیمر ها فراهم می‌ کند. علاوه بر این، بسته بندی این صندلی گیمینگ همراه با بالش مخصوص سر و بالش کمری برای وضعیت بهتر بدن ارائه می شود.

صندلی گیمینگ SecretLab Omega 2020

مانیتور ها

یکی دیگر از لوازم جانبی ضروری گمینگ که مورد نیاز هر گیمر است، مانیتور گیمینگ است. استفاده از مانیتور دوتایی بسیار رایج است، عمدتاً به این دلیل که آن ها اطمینان می دهند که خروجی کارت گرافیک و پردازنده شما به همان اندازه که باید به نظر می رسد.

مسئولیت اصلی آن ها نشان دادن بهترین نتیجه ممکن از توانایی سیستم گیمینگتان در ارائه و پردازش تصاویر است. این به طور کلی تجربیات بهتر و افزایش عملکرد را نیز فراهم می کند.

مانیتور گیمینگ Alienware 25 – AW2521HF

مانیتور گیمینگ Alienware 25 یک مانیتور 24.5 اینچی است که تجربه گیمینگ را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ ثانیه، پنل IPS و طیف رنگی فوق‌ العاده برای تشدید تمام زوایای بازی است.

مانیتور گیمینگ Alienware 25 – AW2521HF

پیشنهاد تک یک:

کیبورد گیمینگ

یکی از لوازم جانبی خیلی مهم و ضروری مورد نیاز هر گیمر کیبورد است، زیرا برای داشتن مقداری ورودی برای رایانه، داشتن کیبورد ضروری است. اگرچه کیبورد گیمنیگ عمدتاً در طول مسابقات استفاده می شود، اما برای برقراری ارتباط با هم تیمی ها و فعال کردن دستورات خاص نیز حیاتی است.

اکثر کیبورد های گیمینگ که امروزه می‌ توانید پیدا کنید دارای کلید های مکانیکی هستند، زیرا امروزه بسیاری از گیمر ها شروع به ترجیح آن‌ ها بر کیبورد های غشایی استاندارد کرده‌ اند.

کیبورد گیمینگ مکانیکی Logitech G Pro

به لطف طراحی فشرده و کلید های قابل برنامه ریزی، کیبورد مکانیکی گیمینگ Logitech G Pro یک وسیله جانبی اثبات شده برای مسابقات است. علاوه بر این، دارای سوئیچ های مکانیکی پیشرفته GX Clicky است که برای پاسخ سریع به دستورات و در عین حال برآمدگی های بازخورد لمسی عالی ساخته شده اند.

کیبورد گیمینگ مکانیکی Logitech G Pro

پیشنهاد تک یک:

ماوس گیمینگ

مانند کیبورد گیمینگ، ماوس گیمینگ نیز به دلیل عملکردی که دارد یک وسیله جانبی ضروری برای تنظیمات مختلف است: به کاربران اجازه می دهد تا دستورات را برای واحد های خود وارد کنند. علاوه بر این، اکثر ماوس های بازی با مواد با کیفیت ساخته شده اند تا افراد بتوانند در هنگام بازی در مقایسه با استفاده از طرح های سنتی عملکرد بهتری داشته باشند.

یک ماوس گیمینگ قرار است میلیون‌ ها بار روی آن کلیک شود، زمان‌ های پاسخ سریع را ارائه دهد، و برای به حداقل رساندن اصطکاک در حین استفاده از پد های لغزنده استفاده کند.

ماوس گیمینگ Corsair Saber RGB Pro Champion Series

ماوس گیمینگ Corsair Saber RGB Pro Champion Series وزنی سبک را به گیمر ها ارائه می دهد که می تواند به آن ها کمک کند تا در مسابقات ورزشی امروزی به راحتی رقابت کنند. این ماوس دارای یک کابل پاراکورد انعطاف پذیر است که کشش را کاهش می دهد، در حالی که دکمه های Quickstrike ثبت شده آن بسیار ریسپانسیو هستند.

ماوس گیمینگ Corsair Saber RGB Pro Champion Series

پیشنهاد تک یک:

پد موس

ماوس‌ پد های گیمینگ به گیمر ها یک جای استراحت مچ و سطحی یکنواخت و در عین حال صاف ارائه می‌ دهند که به سنسور های موس‌ های گیمینگ آن ها اجازه می‌ دهد تا حرکات را با دقت دنبال کنند. دقت در بازی های تیراندازی اول شخص یا MOBA که هر حرکت باید دقیق باشد، ضروری است.

علاوه بر این، این ماوس پد ها همچنین به جلوگیری از خراش دائمی روی میز شما کمک می کنند. در نهایت، یک موس پد گیمینگ خوب می تواند هر میزی را جذاب به نظر برساند، به خصوص وقتی که با تنظیمات بازی موجود مطابقت داشته باشد.

کنترلر های بازی

بسیاری از بازی‌ ها با ترکیب کیبورد و ماوس گیمینگ به خوبی کار می‌ کنند، اما برخی از عناوین با استفاده از یک کنترلر مخصوص بازی، تجربه بازی شما را ارتقا می‌دهند. بازی های محبوب کنسول را می توان بر روی رایانه شخصی خود بازی کرد و برای راحتی و کنترل بهتر با یک گیم پد متصل شد.

رایج ترین کنترلر های بازی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، کنترلر های بی سیم Xbox و دسته های PlayStation DualShock و DualSense هستند.

Xbox Elite Wireless Controller Series 2

اگر می‌ خواهید بازی‌ های کنسولی را روی دسکتاپ خود بازی کنید و مانند یک حرفه‌ ای کار کنید، Xbox Elite Wireless Series 2 بهترین انتخاب شما است. این دسته بازی موارد قابل تنظیم، قفل‌ های کوتاه‌ تر مو و دستگیره لاستیکی بسته‌ بندی شده برای ارگونومی بهتر ارائه می‌ دهد.

Xbox Elite Wireless Controller Series 2

وب کم ها

افرادی که می خواهند بازی های خود را به صورت زنده پخش کنند و در عین حال نحوه بازی خود را نشان دهند، می توانند روی یک وب کم گیمینگ سرمایه گذاری کنند. این لوازم جانبی را می توان برای این استفاده کرد تا بینندگان بتوانند گیم پلی و واکنش های بازیکنان را ببینند. بهترین وب‌ کم استریم می‌ تواند تجربه‌ های مشاهده‌ ای روان و بدون درز را در عین حصول اطمینان از بهترین کیفیت تصویر ارائه دهد. اگر راه اصلی درآمد شما، استریم کردن است، یکی از لوازم مورد نیاز هر گیمر استریمر، وب کم است.

وب کم لاجیتک C922 Pro Stream

گیمر ها در مورد نیاز های استریم گیم پلی خود جدی هستند و یک دوربین HD 720p سریع می خواهند ممکن است بخواهند وب کم Logitech C922 Pro Stream را بررسی کنند. با سرعت 60 فریم در ثانیه، این وب کم کیفیت ساخت و وضوح عالی را برای گیمر های استریمر ارائه می دهد.

وب کم لاجیتک C922 Pro Stream

کنترل کننده های استریم

کنترل‌ کننده‌ های استریم به استریمر ها اجازه می‌ دهند تا پخش، ویرایش، طراحی، توسعه و شبکه‌ سازی با دیگران را بر روی یک رابط واحد پخش کنند. علاوه بر این، این واحد ها به گیمر ها کنترل عالی بر نرم افزار ها و ابزار های مختلفی که استفاده می کنند، می دهند، بنابراین نیازی به جستجوی جای دیگری ندارند.

نتیجه

همه لوازم جانبی ذکر شده در بالا برای راه اندازی میز گیمینگ شما هر آنچه را که برای لذت بردن از بازی در مراکز ورزشی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم این پست برایتان مفید بوده باشد، همچنین اگر می خواهید بدانید که چگونه گیمر حرفه ای شوید، توصیه می کنیم پست دیگر ما را بررسی کنید.

منبع: ggcircuit

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *