سخت افزار

ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن

بهترین سیستم مناسب انیمیشن

ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن نیازمند برخی اجزای سخت افزاری خاص و کمی بینش نسبت به عملکرد درونی نرم افزار های انیمیشن دو بعدی و سه بعدی و نحوه استفاده آن ها از سخت افزار رایانه شخصی شما است. در حال حاضر، این مقاله “ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن” در دو بخش ساختار یافته است:

  1. چگونه نرم افزار انیمیشن از سخت افزار رایانه شخصی شما استفاده می کند؟
  2. بینش و توصیه هایی در مورد قطعات سخت افزاری مهم یک کامپیوتر برای کار انیمیشن؟

1- تسک های انیمیشنی چگونه از سخت افزار رایانه شخصی شما استفاده می کند؟

قبل از اینکه به سخت افزاری که باید در بهترین کامپیوتر برای انیمیشن قرار دهیم نگاهی بیندازیم، باید ببینیم که تسک های انیمیشنی چگونه از سخت افزار استفاده می کنند. جدا از نرم‌ افزار 3D، وقتی انیمیشن می‌ سازیم، معمولاً باید برخی از کار های زیر را انجام می‌ دهیم:

  • ایجاد ژست از شخصیت های دستکاری شده
  • تنظیم فریم‌ های کلیدی
  • تنظیم منحنی‌ های انیمیشن
  • جا به جا کردن اشیا برای کلید زدن روی فریم‌ های جدید
  • جا به جایی زیاد دوربین‌ ها
  • پخش مکرر انیمیشن‌ ها برای بررسی و اصلاح
Animation Tasks

همه این فرآیند ها یک چیز مشترک دارند. ما به طور فعال چیز هایی را در داخل نرم افزار خود تغییر می دهیم و انتظار بازخورد بصری فوری داریم. ما انتظار داریم Viewport یا منو ها یا سایر عناصر رابط کاربری در نرم افزار فوراً به روز شوند.

این مورد کمی ابتدایی به نظر می رسد، اما بسیاری از تسک دیگر در خط تولید یک فیلم انیمیشن وجود دارد که بسیار متفاوت عمل می کنند. به رندرینگ، شبیه سازی، ساخت بافت یا رمز گذاری، فرآیند هایی هستند که در آنها به طور فعال با رایانه تعامل نمی کنید، اما عمدتاً اجازه می دهید تا زمانی که کار به پایان برسد، وظایف خود را به تنهایی اجرا کند.

عملکر تک هسته ای به چه معناست:

یکی از مسائل مهم عملکرد تک هسته ای است.

وظایف وابسته به عملکرد تک هسته ای، وظایفی هستند که نمی توان آنها را موازی کرد.

پردازنده‌ های مدرن (CPU) که ​​تقریباً هر کاری را که روی رایانه انجام می‌ دهید محاسبه می‌ کنند، معمولاً بیش از یک هسته دارند.

در زیر تصویری از Windows Taskmanager است که یک CPU با 4 هسته را نشان می دهد.

یک CPU با 4 هسته

سیستم دارایCPU چهار هسته ای، بهترین رایانه شخصی برای انیمیشن می باشد.

هسته ها بخش های جداگانه ای از یک CPU هستند که می توانند یک وظیفه معین را محاسبه کنند.

هسته ها چگونه کار می کنند

هسته ها چگونه کار می کنند

در یک کامپیوتر برای انیمیشن، ما یک CPU با هسته‌های بسیار سریع می‌خواهیم، ​​زیرا کارهایی که بیشتر اوقات انجام می دهیم، فقط توسط یک هسته در یک زمان قابل محاسبه هستند.

بنابراین داشتن Core-Count بالا به همان اندازه که اکثر هسته‌ ها هیچ کاری انجام نمی‌ دهند برای ما سودی ندارد.

دلیل اصلی اینکه چرا Animation Tasks را نمی توان به خوبی موازی کرد این است که اشیا زیربنایی که متحرک می شوند، معمولاً جعلی هستند، تغییر شکل می دهند، توسط اسکریپت ها هدایت می شوند، یا وابسته به نظم سلسله مراتبی هستند که باید یکی پس از دیگری پردازش شوند.

مثال:

کاراکتر سه بعدی که متحرک می کنید معمولاً از یک شبکه تشکیل شده است. این شبکه توسط یک دکل تغییر شکل داده است.

دکل توسط Control Objects هدایت می شود. شبکه تغییر شکل متحرک ممکن است دارای Face Controls و نوعی شبیه‌ سازی بدن نرم برای قسمت‌ های لرزان مانند شکم باشد.

همه این تغییر شکل ها و دکل ها باید به ترتیبی از پیش تعریف شده عبور داده شوند تا اینکه شبکه نهایی به درستی برای آن فریم نمایش داده شود.

شما نمی‌ توانم به برخی از هسته‌ های CPU خود بگویم که از قبل بافت‌ ها یا سایه‌ زنی یا برخورد مو را محاسبه کند، اگر هنوز قسمت‌ های اصلی انیمیشن بدن، مانند حرکت اندام‌ ها را محاسبه نکرده باشید.

به همین دلیل است که تنها یک هسته باید همه این مراحل سلسله مراتبی را یکی پس از دیگری با زحمت محاسبه کند.

و این تنها در صورتی می‌ تواند تسریع شود که این هسته CPU که در این لحظه تمام کارها را انجام می‌ دهد، تا حد ممکن ساعت بالایی داشته باشد.

سپس باید این فرآیند را برای همه چیز در صحنه شما انجام دهد، معمولاً 25 بار در ثانیه تا شما یک تجربه پخش روان داشته باشید.

این را می توان برای انیمیشن های 2D نیز اعمال کرد. حتی اگر دکل های زیرین یا پیچیدگی شی تا حدودی کمتر باشد.

داشتن پیچیدگی کمی کمتر در 2D معمولاً فقط به این معنی است که جلوه‌ های بیشتری را به زنجیره پردازشی خود مانند Motion Blur اضافه می‌ کنید و همچنان می‌ خواهید تا حد امکان تجربه‌ ای بی‌ درنگ داشته باشید، حتی با وجود تمام وابستگی‌ های لایه‌ ای که باعث کاهش سرعت CPU می‌ شوند.

اکنون، بسیاری از وظایف دیگر را می توان موازی کرد، مانند Rendering.

Rendering چیست؟

Rendering چیست؟

تصاویر رندر را می توان کاملاً موازی کرد و می توان از تمام هسته های CPU، به طور کامل استفاده کرد. هسته های بیشتر CPU تقریباً همیشه به شما این امکان را می دهند که سریعتر رندر شوید.

برای مثال، برای رندر کردن CPU، شما به یک CPU نیاز دارید که تا آنجایی که ممکن است هسته داشته باشد، زیرا یک کار رندر، می تواند تقریباً به طور نامحدود به وظایف کوچکتر قابل موازی سازی تقسیم شود.

2. بهترین سخت افزار برای ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن

از آنجایی که به نظر می‌رسد CPU مهمترین بخش بهترین سیستم مناسب انیمیشن است، بیایید نگاهی به پردازنده‌ هایی بیندازیم که می‌ توانیم از بین آن‌ ها انتخاب کنیم و این که چه نوع قطعات سخت‌ افزار دیگری می‌ توانند سرعت رایانه ما را افزایش دهند:

بهترین CPU (پردازنده) برای انیمیشن

برای ساخت سیستمی که مناسب انیمیشن باشد به یک CPU با کلاک بسیار بالا نیاز داریم و نه لزوماً یک CPU که هسته های زیادی داشته باشد (مگر اینکه رندر های زیادی نیز انجام دهیم).

یا نمی‌ توانیم یک CPU داشته باشیم که کلاک بسیار بالایی داشته باشد و تعداد زیادی هسته داشته باشد.

به این ترتیب نمی‌ توانیم به‌ طور فعال سریع کار کنیم و سریع رندر کنیم.

یک مبادله بین هسته، کلاک و شمارش هسته وجود دارد. به این معنی که اگر یک CPU با کلاک بسیار بالا می‌ خواهید، فقط چند هسته خواهید داشت و اگر هسته‌ های زیادی می‌ خواهید، مطمئناً این هسته‌ ها نسبتاً پایین خواهند بود.

این به این دلیل است که یک CPU دارای محدودیت های حرارتی و محدودیت های قدرت خاصی است که نمی تواند از آنها تجاوز کند. از آنجایی که هر هسته و هر افزایش کلاک اضافی به قدرت بیشتری نیاز دارد و باعث می شود CPU داغتر شود، منطقی است که یک معامله وجود داشته باشد.

راه حل AMD و Intel برای این مشکل

هر دو برند CPU یک ویژگی را در CPU خود ایجاد می کنند که Turbo-Boost یا Turbo-Core نام دارد.

این ویژگی به طور خودکار هسته هایی را که از آنها استفاده می شود تا زمانی که از محدودیت های انرژی و حرارتی فراتر نرود اورکلاک می کند.

شما ممکن است یک CPU با 6 هسته داشته باشید اما در حین انیمیشن فقط به 1 یا 2 هسته نیاز داشته باشید. CPU در حال حاضر به طور خودکار این 1 یا 2 هسته ای را که در حال استفاده هستند اورکلاک می کند اما تمام هسته های دیگر را کاهش می دهد یا متوقف می کند.

این موضوع خیلی سریع اتفاق می افتد طوری شما اصلا متوجه آن نخواهید شد. اما متوجه خواهید شد که هسته هایی که استفاده می کنید سریعتر هستند.

معرفی CPU برای بهترین سیستم مناسب انیمیشن:

  • AMD Ryzen 9 5900X – 12 Cores, 3.7GHz Base Clock, 4.8GHz Turbo Clock
  • AMD Ryzen 7 5800X – 8 Cores, 3.8GHz Base Clock, 4.7GHz Turbo Clock
  • AMD Ryzen 5 5600X – 6 Cores, 3.7GHz Base Clock, 4.6GHz Turbo Clock
  • Intel i9 12900K – 16 Cores, 3.2GHz Base Clock, Turbo Boost 5.2GHz
  • Intel i7 12700K – 12 Cores, 3.6GHz Base Clock, Turbo Boost 5GHz

این CPU ها همه برای انیمیشن عالی هستند. آنها کلاک و بوست بالایی دارند و تجربه کاری فعال و جذابی را به شما می دهند.

بهترین کارت گرافیک (GPU) برای انیمیشن

می توان انتظار داشت که کارت گرافیک نقش بزرگ تری در ارائه یک Viewport صاف و تجربه نرم افزار ایفا کند، اما در مرحله انیمیشن معمولاً اینطور نیست.

این به این معنی نیست که GPU را می توان نادیده گرفت. زمانی که شما به ویژگی‌ های خاصی وابسته باشید که فقط GPU می‌ تواند آن‌ ها را محاسبه کند، این می‌ تواند تغییر کند. این شامل ویژگی های OpenGL مانند Anti-Aliasing، Anisotropic Filtering، SSAO، Realtime-Shadows و بسیاری موارد دیگر می شود.

این نوع ویژگی ها در Maya Viewport 2.0 یا در Blender’s Eevee Real-Time Engine نیز یافت می شوندکه در این صورت از یک GPU قوی بهره مند خواهید شد.

اگر به یک Viewport واقعی متکی نیستید، اما بیشتر در حالت‌ های پیش‌ نمایش wireframe با کیفیت پایین و بدون هیچ گونه افکت‌ های جذاب، متحرک سازی می‌ کنید، می‌ توانید با یک کارت گرافیک سطح پایین‌ تر مانند Nvidia GTX 1660 Super نیاز خود را تامین کنید.

محبوب ترین GPU ها

پردازنده های گرافیکی Nvidia برای انیمیشن:

  • سری Nvidia Quadro (برای انیمیشن توصیه نمی شود)
  • Nvidia RTX 3090
  • Nvidia RTX 3080
  • Nvidia RTX 3070
  • Nvidia RTX 3060 Ti
  • Nvidia RTX 2060 Super
  • Nvidia GTX 1660 Ti
  • Nvidia GTX 1650 Super

پردازنده های گرافیکی AMD برای انیمیشن:

  • AMD Radeon RX 6800 XT
  • AMD Radeon RX 6800
  • AMD Radeon RX 5700 XT
  • AMD Radeon RX 5700

هر دو لیست به ترتیب عملکرد، بالاترین عملکرد را دارند.

مقایسه کارت های GPU، AMD و Nvidia

هر دو سازنده GPU، AMD و Nvidia، کارت‌ های عالی برای انیمیشن دارند، اگرچه کارت‌ های Nvidia معمولاً در اکثر برنامه‌ های 3D بهتر عمل می‌ کنند و باید اولین انتخاب شما باشند، به خصوص اگر قصد دارید رندر GPU را نیز با آن‌ ها انجام دهید.

Nvidia GTX 1650 Super در حال حاضر عملکرد عالی در اکثر برنامه های انیمیشن 3D و 2D ارائه می دهد.

RTX 3060 Ti یک GPU عملکرد عالی در کار و عملکرد رندر دارد، و اگر رندر GPU زیادی انجام می دهید، باید یک GPU سطح بالاتر مانند RTX 3080 یا حتی RTX 3090 خریداری کنید.

اگر به ویژگی‌های حرفه‌ای خاصی مانند پشتیبانی از رنگ 10 بیتی برای مانیتورها نیاز دارید، باید یک پردازنده گرافیکی سری Nvidia RTX یا یک پردازنده گرافیکی AMD را در نظر بگیرید، زیرا اینها با پشتیبانی از رنگ 10 بیتی ارائه می‌شوند.

کارت‌ های Nvidia GTX و RTX عملکرد و قیمت بسیار خوبی دارند، به خصوص در مقایسه با کارت‌ های Nvidia Quadro به علاوه می‌ توانید GPU-Render را روی آنها بسیار سریع انجام دهید.

پردازنده‌ های گرافیکی AMD نیز می‌ توانند عملکرد خوبی داشته باشند، اگرچه بسیاری از فروشندگان نرم‌ افزار کارت‌ های Nvidia را بهینه‌ سازی می‌ کنند، و بسیاری از موتور های رندر گرافیکی تنها از پردازنده‌ های گرافیکی Nvidia پشتیبانی می‌ کنند، به همین دلیل است که به ندرت می‌ بینید که یک GPU AMD برای رایانه یا ایستگاه کاری در انیمیشن‌ ها توصیه شود.

AMD پردازنده‌های گرافیکی عالی تولید می‌کند، اما متاسفانه پشتیبانی از نرم‌افزار هنوز در سطح Nvidia نیست.

چه مقدار و چه نوع رمی برای ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن

RAM آنقدرها روی عملکرد تأثیر نمی گذارد و تنها ممکن است 2٪ افزایش سرعت در انواع خاصی از بارهای کاری وجود داشته باشد، اما خرید رم بسیار گران قیمت یا با کلاک بالا با تایمینگ های عالی، ارزش آن را ندارد.

برای انیمیشن، بهتر است که رم های معمولی را با قیمت و سرعتی معمولی خریداری کنید.

RAM اساساً فقط یک جزء ذخیره سازی است که CPU از آن برای کش کردن داده ها استفاده می کند، بنابراین می تواند خیلی سریع به آن دسترسی پیدا کند. اگر RAM شما پر است، جایی برای رفتن به جز دستگاه های ذخیره انبوه مانند HDD یا SSD وجود ندارد.

با این حال، اینها بسیار کندتر از RAM هستند، و اگر RAM شما پر باشد، متوجه خواهید شد که سیستم شما متوقف می شود. بنابراین باید مطمئن شوید که حافظه رم کافی دارید.

همانطور که گفته شد، مقدار پایه RAM برای انیمیشن می تواند 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت باشد که در حال حاضر 32 گیگابایت بسیار بهتر است و 64 گیگابایت برای مدت طولانی برای شما کار خواهد کرد مگر اینکه روی پروژه‌ های بسیار بزرگ با تعداد زیادی Polygons، جابجایی، بافت‌ های با وضوح بالا یا حافظه‌ های بزرگ کار کنید.

زمانی که بیش از یک نرم‌افزار را به‌طور هم‌زمان باز کنید، داشتن رم بیشتر برای شما مفید است.

بهترین رم برای ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن

بهترین رم برای انیمیشن

اگر در Cinema 4D یا Maya یا 3ds Max هستید، به احتمال زیاد فتوشاپ نیز دارید، شاید After Effects، Google Chrome و یک برنامه ایمیل، در پس زمینه باز باشد که همه این برنامه ها به سهم خود از RAM استفاده می کنند و به آن نیاز دارند.

برندهای خوبی که باید به آنها توجه کنید Corsair و G.Skill هستند. برخی از کیت های رم خاصی که توصیه می شود، Corsair 16GB LPX و Corsair 32GB LPX Vengeance Kit هستند.

اندازه نهایی RAM خود را در یک کیت (بسته) بخرید. اگر 32 گیگ رم می خواهید، 48 گیگابایت در کیت یا 216 گیگابایت در کیت بخرید.

دو یا چند کیت رم جداگانه را که با هم ترکیب می کنید نخرید، زیرا ماژول های رم همراه در کارخانه از قبل تست شده اند و به خوبی با هم کار خواهند کرد.

اما اگر RAM Sticks را به صورت جداگانه خریداری کنید، ممکن است اینها با هم خوب کار نکنند (حتی اگر دقیقاً مشخصات و مارک مشابهی داشته باشند) و باعث خرابی شوند.

یک CL15سی و دو گیگابایتی DDR4 3200MHz بهتر از یک CL17 سی و دو گیگابایتی DDR4 2666MHz خواهد بود.

بهترین مادربرد برای انیمیشن

مانند رم، مادربرد نیز اصلاً چیزی نیست که سرعت رایانه شما را افزایش دهد.

مادربرد اساساً central HUB است که تمام اجزای سخت افزاری دیگر شما را به هم متصل می کند.

مادربرد به عنوان یک واسط بین این قطعات سخت افزاری و هر دستگاه خارجی که ممکن است بخواهید به رایانه وصل کنید عمل می کند. CPU به مادربرد متصل می شود و به سوکت مناسب نیاز دارد.

به عنوان مثال، یک Intel i9 10900K به یک سوکت LGA 1200 نیاز دارد و فقط در این سوکت قرار می گیرد. CPU AMD Ryzen به مادربردی نیاز دارد که دارای سوکت AM4 باشد.

مادربرد ها دارای اسلات‌ های PCI-Express هستند، جایی که GPU به آن وصل می‌ شود. بسته به اینکه چه تعداد GPU می خواهید تهیه کنید یا قصد دارید در آینده به آن ها ارتقا دهید، حتما مادربردی تهیه کنید که دارای اسلات های PCI-Express کافی باشد.

به علاوه باید مطمئن شوید که مادربرد از مقدار رمی که قرار است نصب کنید، پشتیبانی کند. مادربرد های مدرن معمولا تا 64 گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند.

استیک های USB خارجی، هارد دیسک های خارجی، دستگاه های ورودی، ماوس، کیبورد و تبلت و بسیاری دیگر نیز به مادربرد وصل شده اند.

اگر دستگاه‌های خارجی زیادی دارید که می‌خواهید بتوانید با این رایانه برای انیمیشن استفاده کنید، مطمئن شوید که مادربرد دارای کانکتورهای کافی برای اتصال همه آنها باشد.

برند های مادربرد خوبی که ما به شما توصیه می کنیم ASUS، MSI، Gigabyte و ASROCK هستند.

بهترین ابزار های ذخیره سازی برای ساخت بهترین سیستمم مناسب انیمیشن

ذخیره سازی آسان است. اساساً فقط 3 نوع دستگاه ذخیره‌ سازی وجود دارد که می‌ توانید.

هارد دیسک (HDD)

  • نوعی دستگاه ذخیره سازی قدیمی که از نظر عملکرد و سرعت پیشی گرفته است
  • برای ذخیره سازی و پشتیبان‌ گیری از بسیاری از داده‌ ها خوب است، البته نه برای یک Drive فعال

SSD

  • حدود 5 برابر سریعتر از یک هارد دیسک
  • برای برنامه ها و درایو سیستم عامل خوب است

M.2 PCI-E NVMe SSD

  • 5 برابر تا 10 برابر سریعتر از حتی SSD ها
  • درایو عالی برای پروژه های فعال و سیستم عامل یا برنامه های کاربردی
  • گران تر از SATA SSD اما ارزشش را دارد
مقایسه SSD با HDD و PCIe 4.0 NVME

توصیه ما برای شما خرید یک NVMe SSD برای انیمیشن و سایر بارهای کاری ایجاد محتوا می باشد.

بهترین منبع تغذیه برای ساخت بهترین سیستم مناسب انیمشن

منبع تغذیه

منبع تغذیه و کیس روی عملکرد سیستم انیمیشن شما تأثیری ندارند.

بهترین کار این است که یک PSU با وات بیشتر از حد لازم تهیه کنید، بنابراین در صورتی که در آینده به قطعات بیشتری نیاز داشته باشید فضای بیشتری دارید.

به این ترتیب می توانید PSU خود را هنگام ارتقای سایر اجزای خود نگه دارید.

مارک های PSU خوب Corsair، Seasonic و BeQuiet هستند، اما ممکن است قبلاً یک PSU در رایانه قدیمی خود داشته باشید که اگر به اندازه کافی قوی باشد، می توانید به استفاده از آن ادامه دهید.

اگر می خواهید کابل های کمتری در رایانه شخصی خود داشته باشید، توصیه می کنم یک منبع تغذیه ماژولار بخرید.

بهترین کیس برای ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن

کیس همان چیزی است که در دفتر یا اتاق شما به نمایش گذاشته می شود. کیس یکی از بخش های ساخت کامپیوتر برای انیمیشن است که در آن می توانید به سلیقه شخصی خود اجازه دهید تصمیم بگیرد.

سبک‌ های کیس، رنگ‌ ها، مواد مختلف، با یا بدون پانل‌ های شیشه‌ ای و اشکال و اندازه‌ های مختلف بسیار زیاد است.

کیس

فرم فاکتور مادربرد خود را نیز بررسی کنید، زیرا این موضوع به شما اطلاعات زیادی در مورد بزرگ بودن کیس شما می دهد. (به عنوان مثال mATX، ATX، E-ATX، XL-ATX)

البته، باید مطمئن شوید که قطعات سخت‌ افزاری شما در بدنه قرار می‌ گیرند، بنابراین مطمئن شوید که حداقل یک برج با اندازه ATX برای ساخت استاندارد یا یک برج بزرگ‌ تر اگر قصد دارید تعداد زیادی پردازنده گرافیکی یا خنک‌ کننده داخل آن قرار دهید، تهیه کنید. .

بهترین مانیتور برای ساخت بهترین سیستم مناسب انیمیشن

شما باید مانیتوری تهیه کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد، یا حتی دو یا چند مانیتور، بنابراین رابط کاربری نرم افزار، Viewport، پیش نمایش ها، و منابع تصویر یا ویدیو بالقوه شما بدون نیاز به تغییر دائمی بین پنجره های مختلف، به خوبی جا می شوند.

داشتن رزولوشن بالا تر به نصب بیشتر مانیتور های شما کمک می‌ کند، هرچند مراقب باشید که هنوز برنامه‌ هایی وجود دارند که رابط‌ ها و متن روی صفحه خود را با وضوح نمایشگر تغییر می‌ دهند.

بنابراین داشتن یک صفحه نمایش با وضوح بالا (مانند 4k) ممکن است متن UI را بسیار کوچک کند. معمولاً، ویندوز این مشکل را با تلاش برای بزرگ کردن نسخه پشتیبان جبران می‌کند، اما همیشه خوب کار نمی‌کند و ممکن است باعث ایجاد یک رابط کاربری تار شود.

فناوری های پانل

احتمالاً گران ترین ویژگی در یک مانیتور، پنل IPS با کیفیت به جای پنل TN است.

ممکن است قبلاً دیده باشید که برخی از مانیتورها حدود 200 دلار قیمت دارند و برخی دیگر با ویژگی های ظاهراً مشابه 600 دلار به بالا هستند.

این معمولاً به این دلیل است که نوع پنل داخلی یک پنل IPS (Switching In-Plane) است و نه یک پنل TN با کیفیت پایین.

پانل های IPS کنتراست و دقت رنگ بهتری دارند.

فقط در صورتی به صفحه نمایش IPS نیاز دارید که درجه بندی رنگ، چاپ دقیق رنگ، وب یا کار پخش را انجام می دهید.

اگر تنها کاری که انجام می‌ دهید انیمیشن یا مدل‌ سازی در نرم‌ افزار 3D خود است و معمولاً فقط از نمای استاندارد سایه‌ دار یا Wireframe استفاده می‌ کنید، می‌ توانید مقداری پول صرفه‌ جویی کنید و یک نمایشگر TN-Panel معمولی بخرید.

سوالات متداول

آیا مک برای انیمیشن خوب است؟

مک برای انیمیشن عالی است. اکثر نرم‌ افزار های 3D برای مک نیز در دسترس هستند و اگر سیستم‌ عامل و اکوسیستم آن‌ ها را دوست دارید، می‌ توانید از لحاظ فنی انیمیشن‌ ها را در مک و رایانه شخصی ایجاد کنید.

آیا برای انیمیشن های 3D به یک کامپیوتر قدرتمند نیاز دارید؟

یک انیمیشن 3D به طور کلی می تواند بسیار تشنه عملکرد باشد. با این حال، اگر روی صحنه‌ های ساده کار می‌ کنید، یا فقط یک شخصیت را متحرک می‌ کنید، می‌ توانید حتی با اجزای رایانه‌ ای رده پایین‌ تر هم کنار بیایید.

آیا می توانید با لپ تاپ انیمیشن بسازید؟

بله لپ‌ تاپ‌ ها کاملاً قدرتمند شده‌ اند و تا زمانی که صحنه‌ های سه بعدی شما خیلی پیچیده نباشند، می‌ توانید روی لپ‌ تاپ نیز متحرک سازی کنید.

منبع: cgdirector.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *