معرفی محصول

بررسی لپ تاپ جدید Dell XPS 15 مدل 2020 (مشخصات، قیمت و تصاویر)

Dell XPS 15

این روزها با لپ تاپ هایی سر و کار داریم که سازندگان آن ها ادعا می کنند راه حلی جامع برای کارمندان اداری، گیمرها و کاربری خانگی باشند، اما معمولا در یکی از این موارد کوتاهی می کنند. با این حال با وجود Dell XPS 15 جدید، ما در نهایت لپ تاپی داریم که به معنای واقعی کلمه به هر کسی توصیه می شود که صرف نظر از میزان کار آن ها، سبک یا سنگین بودن، کار با آن آسان است.

تک تک این لپ ها به شکلی از آنچه لپ تاپ در سال 2020 باید باشد، ادغام می شوند. صفحه نمایش زیبا، صفحه کلید بسیار راحت، اسپیکرهایی که صداهای قابل شنیدن با کیفیت عالی را ارائه می دهند و یک لپ تاپ به اندازه کافی بزرگ است که برای مدت طولانی می تواند راحت باشد.

مشخصات فنی لپ تاپ (Dell XPS 15 (2020

نام محصول Dell XPS 15
وزن2.05 کیلوگرم
پردازنده مرکزیIntel Core i7 10875H
سرعت پردازنده1.3 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده5.1 گیگاهرتز
حافظه کش16 مگابایت
رم 16 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی512 گیگابایت SSD
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1650 Ti
صفحه نمایش15.6 اینچ ( 3.840*2.400) با وضوح 4K
، لمسی
امکاناتکارت خوان SD، وب کم 1080p ،
صفحه نمایش لمسی
باتری56 / 86 وات ساعت
قیمت 1،299 دلار

طراحی

از نظر پیشرفت سالانه لپ تاپ، به معنای واقعی کلمه ما هرگز درخششی مانند Dell XPS 15 ندیده ایم. ظاهر آن نازک تر، سبک تر و دارای حاشیه های کوچک تر است و بلندگو ها را در بالای دستگاه قرار می دهد. با وجود همه این پیشرفت ها XPS 15 پیش از مدل 13 اینچی ویندوز قرار گرفته است.

واقعا این لپ تاپ از نظر طراحی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. مهندسان Dell این بار میخ آن را محکم تر کوبیده اند و به راحتی می توان فهمید که Dell XPS 15 استاندارد طلایی برای لپ تاپ های prosumer برای آینده ای قابل پیش بینی است.

کارایی

کارایی لپ تاپ Dell XPS 15

این لپ تاپ قطعا آن قدر قدرتمند نیست که ویرایشگرهای ویدئویی حرفه ای یا سه بعدی که هنرمندان بخواهند از پس آن برآیند باشد. اما برای هرکسی که بخواهد برای سرگرمی این کار را انجام دهد مناسب است.

در حالی که GTX 1650 Ti ازلحاظ فنی یک کارت گرافیک مخصوص بازی است، اما Dell XPS 15 یک لپ تاپ بازی نیست؛ چرا که دارای طراحی نازک و سبکی است و درواقع شاسی های آن برای انجام بازی های طولانی مدت پاسخگو نخواهد بود. همچنین گرمای زیاد ناشی از اجرای بازی های سنگین می تواند به مرور زمان به آن آسیب وارد کند.

با توجه به طراحی نازک و سبک، کار با این لپ تاپ می تواند آسان و راحت باشد و در مترو یا قطار هم به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. مطمئنا کارت گرافیک می توانست قوی تر باشد اما در این صورت به یک سیستم خنک کننده قوی تر نیاز داشت که باعث میشد اندازه آن بزرگ تر شود.

عمر باتری

Dell XPS 15 با یک باتری 86Wh بسته بندی شده است که برای یک لپ تاپ بسیار نازک به کار برده شده است. در بیشتر مواقع عمر باتری کاملا این موضوع را منعکس می کند. در حالی که تست عمر باتری دستگاه 9-10 PCMark ساعت و 44 دقیقه بوده است.

تست پخش فیلم ما داستانی متفاوت را روایت می کند. در آن تست فقط 6 ساعت و 16 دقیقه فیلم تماشا کردیم. با توجه به اینکه صفحه نمایش لمسی از وضوح 4k برخوردار است.

توصیه های لازم برای کسانی که قصد خرید این لپ تاپ را دارند

توصیه لازم برای کسانی که قصد خرید لپ تاپ Dell XPS 15 دارند

اگر شما یک لپ تاپ قدرتمند می خواهید که هر کاری را به نحو صحیح انجام دهد، این لپ تاپ با توجه به جدید ترین پردازنده های Intel Comet Lake-H که دارد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر به دنبال لپ تاپی شیک با ظاهری زیبا می گردید احتمالا عمیق ترین درخششی که تاکنون در لپ تاپ ها دیده اید، Dell XPS 15 خواهد بود که از شیک ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد.

اگر یک پرچم دار مقرون به صرفه می خواهید، ” پرچم دار” معمولا مترادف با ” گران” است، اما با هزینه ای معادل با 1،299 دلار مقرون به صرفه ترین دستگاه در کلاس خود است.

توصیه های لازم برای کسانی که قصد خرید این لپ تاپ را ندارند

اگر یک لپ تاپ برای بازی کردن می خواهید این لپ تاپ فقط با بالاترین تنظیمات Nvidia GeForce GTX 1650 Ti طراحی شده است، اگر بازی یکی از اولویت های اصلی شما باشد، خرید این لپ تاپ را توصیه نمی کنیم.

شما لپ تاپی کوچک تر می خواهید در حالی که Dell XPS 15 یک لپ تاپ 15 اینچی قابل حمل است. اما اگر چیزی می خواهید که خیلی کوچک و سبک باشد، توصیه می کنیم بهترین لپ تاپ های Ultrabook و 13 اینچی را بررسی کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *