معرفی محصول

لپ تاپ مخصوص مهندسی

لپ تاپ مخصوص مهندسی

ما دراین مقاله با نام ” لپ تاپ مخصوص مهندسی” به شما در خرید یک لپ تاپ مخصوص مهندسی ، کمک می کنیم.

یکی از شاخه های خریداران لپ تاپ، افرادی هستند که به دنبال لپ تاپ های مخصوص مهندسی هستند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین لپ تاپ ها را برای کار مهندسی خود انتخاب کنید.

اغلب مهندسان برای خرید لپ تاپ وسواس زیادی به خرج می دهند که این وسواس کاملا درست و منطقی می باشد و این به خاطر این است که مهندسین از نرم افزارهای خاص و متناسب با رشته خود استفاده می کنند.

اگر سیستم شما به گونه ای نباشد که بتواند از آنها پشتیبانی کند عملا این سیستم به درد شما نخواهد خورد. زیرا این نرم افزار ها برای یک مهندس ابزار کار است و باید سیستمی خریداری شود که دارای کارآیی و عملکرد بسیار بالا باشد.

خرید مستقیم انواع لپ تاپ و اولترابوک

شما می توانید از طریق دکمه زیر به لیست لپ تاپ های مناسب و مخصوص مهندسی و سایر دسته بندی ها دسترسی پیدا کرده و علاوه بر مقایسه امکانات این لپ تاپ ها، امکان خرید مستقیم آن ها را نیز داشته باشید.

این لپ تاپ ها باید یک سری ویژگی هایی داشته باشند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • در سیستم ها CPU ها تاثیر زیادی در عملکرد و سرعت سیستم شما می گذرد.
  • اگر کار مهندسی پیشرفته ای انجام نمی دهید یک لپ تاپ با پردازنده core i3 نیز برای شما مناسب است اما بهتر است از سیستم های core i5 به بالا استفاده کنید.
  • در مورد هارد می توان به این نکته اشاره کرد که برای ذخیره سازی اطلاعات از هارد استفاده می شود. و هرچه بیشتر باشد میزان ذخیره سازی شما روی سیستم تان بیشتر می شود. اگر از نرم افزارهایی مثل 3 دی مکس استفاده می کنید، بهتر است از حافظه های با فناوری SSD استفاده کنید که از سرعت بالاتری در بخش رندرینگ برخوردار هستند.
  • برای کارهای مهندسی به کارت گرافیک های پیشرفته نیازی نیست مگر در یک صورت که بخواهیم با آن نرم افزارهای معماری و عمران و مشابه این رشته ها را بالا بیاوریم.

حال ما با بررسی چند مدل از این لپ تاپ ها به شما در خرید یک لپ تاپ مهندسی متناسب با کارتان کمک می کنیم :

لیست لپ تاپ های پیشنهادی

Surface Pro 6

لپ تاپ مخصوص مهندسی
Surface Pro 6

این محصول که محصولی از کمپانی مایکروسافت است با امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار داده است توانسته همه را مجذوب خود کند. در این محصول برای اولین بار از پردازنده نسل هشتمی اینتل استفاده شده بود که از این نظر از پرچمداران محسوب می شود.

شارژدهی باتری این لپ تاپ 13.5 ساعت بیان شده است. این لپ تاپ دارای ابعاد 8.5 × 201 × 292 میلی متر می باشد و همچنین 775 گرم وزن دارد همچنین ساختار بدنه آن از آلیاژ منیزیم است.

این لپ تاپ دارای پردازنده مرکزی 8th Gen Intel Core i5-8350U و کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620 می باشد.

Surface Book 2

لپ تاپ مخصوص مهندسی
Surface Book 2

در سال 2015 کمپانی مایکروسافت یکی پس از دیگری از محصولات خود رونمایی می کرد که تقریبا همه ی افراد از وجود این محصولات اطلاع داشتند اما در یک سوم پایانی این مراسم کمپانی مایکروسافت با معرفی این لپ تاپ همه را شگفت زده کرد.

این لپتاپ که بسیا زیبا و قدرتمند است برای کارهای مهندسی بسیار مناسب است. لولای متصل ‌کننده صفحه ‌‌نمایش به بدنه‌ی لپ‌تاپ به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان صفحه‌‌نمایش را از بدنه جدا کرد و مانند یک تبلت آن را در دست گرفت.

نسل هشتم پردازنده‌های سری Core i7 اینتل، حافظه داخلی SSD و 16 گیگابایت رم، از جمله عوامل قدرتمند بودن این دستگاه هستند.

پردازشگر گرافیکی این محصول NVIDIA GeForce GTX 1060 با شش گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی موجود است.

DELL XPS 13

لپ تاپ مخصوص مهندسی
XPS 13

این محصول که توسط کمپانی مایکروسافت طراحی وتولید شده است علاقه مندان به محصولات این کمپانی را مجذوب خود کرده است.

این لپ تاپ 13 اینچی که به دلیل طراحی خاص و ویژه، صفحه نمایش آن همانند یک لپ تاپ 11 یا 12 اینچی به نظر می رسد.

این کمپانی عمر باتری این لپ تاپ را 10 ساعت بیان کرده است که این ویژگی با توجه به صفحه نمایش و پردازنده کم مصرف این لپ تاپ بعید نیست.

پردازنده‌ی آن به نسل ششم پردازنده‌های Core i5 اینتل به نام Skylake مجهز شده و دارای صفحه‌ نمایش لمسی با پنل IPS، روکش براق و رزولوشن تصویر QHD برابر با 3200×1800 پیکسل و روشنایی 400 نیت است.

APPLE MacBook Pro

لپ تاپ مخصوص مهندسی
MacBook Pro

این لپ تاپ یکی از محصولات اپل است. بدنه ی این لپ تاپ از آلومینیوم بورس خورده ی مات ساخته شده است اما در عین حال وزن آن بسیار کم می باشد طول‌ و‌عرض آن به‌ترتیب به 349.3 و 240.7 میلی‌متر می‌رسد.

این لپ تاپ دارای ظاهری جذاب و ویژگی های بی نظیری است که برای علاقه مندان به محصولات اپل می تواند بسیار جذاب باشد. از این لپ تاپ می توان به عنوان لپ تاپ مخصوص طراحی گرافیکی نیز استفاده کرد.

این لپ تاپ دارای پردازنده Quad-Core است که حافه کش آن 8 مگابایت بوده و همچنین دارای 16 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. حافظه‌ی‌ داخلی آن هم 512 گیگابایت از نوع‌ SSD‌ بااتصال‌ PCI-e‌ است.

Acer Aspire E5-576G

لپ تاپ مخصوص مهندسی
Acer Aspire E5-576G

این لپ تاپ محصولی از کمپانی ایسر می باشد که برای کار در رشته مهندسی مناسب است.  مدل این پردازنده، 7500U است.

حافظه‌ی رم این لپ تاپ شرکت ایسر 16 گیگابایت از نوع DDR3 بوده که در کنار آن‌ یک هارددیسک یک‌ ترابایتی برای ذخیره‌ی اطلاعات کاربر قرار داده شده است.

نسل نهم پردازشگر گرافیکی (GeForce 940MX) شرکت انویدیا با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هم داخل این لپ‌تاپ قرار گرفته است تا سخت‌افزار آن تکمیل شود.

بدنه این لپ تاپ ازجنس پلاستیک و به رنگ مشکی است. دقت تصویر این صفحه ‌نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل یا همان FullHD است.

Gerelateerde berichten