معرفی محصول

بررسی ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 آشنا کنیم. ساعت گلکسی واچ 4 قابلیت های زیادی را برای افراد فراهم می کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی از این ساعت را به شما ارائه دهیم.

نام گذاری و تاریخ انتشار Galaxy Watch 4

شرکت سامسونگ بارها و بارها طرح های نام گذاری محصولات خود را اعلام کرده است، این ساعت هوشمند چهارمین ساعتی است که توسط شرکت سامسونگ به بازار فروش ساعت ارائه شده است. لذا انتظار می رود که نام این ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 ثبت شده و در بازار فروش ساعت با این نام به فروش برسد.

هنوز شرکت سامسونگ تاریخ دقیق انتشار و ارائه این ساعت به بازار را مشخص نکرده است، اما پیش بینی می شود اطلاعات دقیق انتشار و ورود به بازار این ساعت در ماه آگوست و در کنار سری Note بر همگان آشکار شود. با این حال، امسال گلکسی نوت 21 رونمایی نخواهد شد.

اگرچه ممکن است این شرکت دستگاه های رونمایی نشده ای داشته باشد و بخواهد در نمایشگاه خود از آن ها رونمایی کند، اما شاید Galaxy Watch 4 در بین دستگاه هایی که از آن ها رونمایی می کند نباشد.

Tipster Ice Universe معتقد است سامسونگ می تواند تاریخ راه اندازی Galaxy Watch 4 را تا ماه دوم سال 2021 اعلام نکند. طبق گزارشات، ساعت های هوشمند شرکت سامسونگ، این ساعت در کنار Galaxy Watch Active 4 رونمایی می شود.

البته توجه داشته باشید که هیچ منبع معتبری صحت Tipster Ice Universe را تایید نمی کند. با این حال سامسونگ امسال سری Galaxy S21 خود را خیلی زودتر از معمول رونمایی کرد.

طراحی و ظاهر Samsung Galaxy Watch 4

ظاهر Samsung Galaxy Watch 4

سامسونگ به شدت در حال طراحی ظاهر گلکسی واچ 4 است. هنوز هیچ رندر یا نقشه ساختگی برای این ساعت ریخته نشده است. با این حال، سامسونگ معمولاً تغییرات زیبایی را دراین ساعت اعمال نمی کند. باید انتظار داشته باشید که Galaxy Watch 4 ظاهری همانند ساعت های قبلی شرکت سامسونگ داشته و قرار نیست تغییری در شکل ظاهری آن ایجاد شود.

این عدم تغییر در ظاهر Galaxy Watch 4 نشان دهنده این است که این ساعت هم مانند نسخه های قبلی ارائه شده توسط شرکت سامسونگ دایره ای شکل است و حاشیه ای چرخان دارد. همچنین سامسونگ به ارائه دو سایزمختلف یعنی 41 و 45 میلی متری، همانند مدل های قبلی ادامه خواهد داد.

مشخصات فنی

مشخصات فنی سامسونگ در مورد گلکسی واچ 4 نیز تا کنون پنهان باقی مانده است، اما ممکن است شاهد برخی پیشرفت ها در طول مدت زمان پنهان ماندن مشخصات فنی این ساعت باشیم.

باتری Samsung Galaxy Watch 4

مشخصات Galaxy Watch 4

طبق گزارش The Elec در ماه آوریل، گلکسی واچ 4 و41 میلی متری از یک باتری 240 میلی آمپری ساخته شده است. باتری 7 میلی آمپری در این ساعت نسبت به ساعت مشابه گلکسی واچ 3 با کاهش همراه بوده است. گلکسی واچ 4 و45 میلی متری ممکن است یک سلول 350 میلی آمپری داشته باشد. 10 میلی آمپر ساعت بزرگتر از مدل های قبلی شرکت سامسونگ می باشد.

با این وجود، بعید به نظر می رسد که این تغییرات جزئی نسبت به مدل های قبلی سامسونگ امکانات زیادی را به همراه داشته باشد.

بررسی سلامت افراد

این ساعت هوشمند به منظور رد یابی سلامت افراد در ماه ژانویه معرفی شده است. ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 می تواند قند خون افراد را اندازه گیری کند و با کمک لیزر ترکیب شیمیایی خون را تشخیص می دهد، این قابلیت در ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 می تواند برای افرادی که دارای مشکل دیابت هستند مفید باشد.

در مورد این موارد، انتظار دارید که پالس اکسی متر، سنسور ضربان قلب، نظارت بر فشار خون و نوار قلب دوباره به عنوان قابلیت های موجود در این ساعت ارائه شود.

یک علامت سوال بزرگ در صفحه سیستم عامل این ساعت وجود دارد که نشان دهنده این است که سامسونگ ممکن است برای ساعت هوشمند آینده خود از سیستم عامل Tizen آزمایش شده و قابل اعتماد به Google’s Wear OS تغییر کند.

هرچند تغییر سیستم عامل ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 بعید به نظر می رسد، زیرا سامسونگ با سیستم عامل توسعه یافته و کنترل خود پایه محکمی ایجاد کرده است. انتقال از Tizen به Wear OS همچنین به معنای تغییرات چشمگیر در عملکرد Galaxy Watch 4 است.

در حالی که شرکت سامسونگ در گذشته موارد پنهانی خود را با سیستم عامل Wear OS راه اندازی کرده است، هیچ دلیل محکمی وجود ندارد که سیستم عامل Google به آخرین ساعت هوشمند بعدی سامسونگ برسد.

قیمت و در دسترس بودن

به نظر می رسد سامسونگ کاملاً از قیمت محصولات خود در سال 2021 آگاه است. امسال سری Galaxy S21 را با قیمت پایه پایین تری نسبت به S20 روانه بازار کرد. مسلماً این کاهش قیمت لازم بود، اما آیا این فلسفه می تواند برای ساعت هوشمند برتر این شرکت نیز صدق کند؟

قیمت Galaxy Watch 3 سامسونگ از 399 دلار شروع شد، اما این محصول پوشیدنی پیشرفت های زیادی نسبت به مدل قبلی خود ارائه کرده است. در مورد در دسترس بودن، انتظار دارید که گلکسی واچ 4 در روز اعلام پیش فروش در دسترس باشد و فروش عمومی چند روز بعد آغاز می شود.

این همان چیزی است که اکنون در مورد ساعت هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ می دانیم. این تمام اطلاعاتی است که اکنون در مورد بهترین ساعت هوشمند بعدی سامسونگ می دانیم.

آنچه می خواهیم در Galaxy Watch 4 ببینیم!

Galaxy Watch 4

Samsung Galaxy Watch 3 و Galaxy Watch Active 2 کامل نیستند. هنوز هم فضای سخت افزاری زیادی در ساعت گلکسی واچ 4 برای پیشرفت وجود دارد و همچنین این نرم افزار می تواند یک بازنگری قابل توجه را تحمل کند. Samsung Galaxy Watch 4 فرصتی مناسب برای جهش به جلو است.

شرکت سامسونگ از سال 2018 به طور قابل توجهی ساعت های هوشمند خود را بهبود نداده است. Galaxy Watch 3 هنوز دارای یک تراشه دو هسته ای Exynos 9110 می باشد و فضای ذخیره سازی 4 گیگابایتی آن نیز کاملاً جادار نیست.

متأسفانه مشخص نیست که سامسونگ در آینده چه کاری ممکن است انجام دهد. هنگام نوشتن این مقاله، هیچگونه پیگیری برای Exynos 9110 صورت نگرفته است. Exynos 9110 ساده ترین گزینه ممکن است که بر روی فرآیند تولیدات جدید ساخته شده است (مثلاً 7 نانومتر به جای 10 نانومتر)، اما ممکن است منجر به جهش بزرگی در سرعت نشود.

این یک اطمینان حتمی است که پردازنده CPU برای Galaxy Watch 4 است، مگر اینکه سامسونگ طرحی کاملاً جدیدی را معرفی کند.

اگرچه هنوز راه هایی وجود دارد که شرکت سامسونگ می تواند عملکرد این ساعت را افزایش دهد. از جمله مواردی که می تواند برای عملکرد ساعت به آن اضافه کند، ارتقاع RAM بیشتر است که می تواند به گلکسی واچ 4 کمک کند تا همزمان وظایف بیشتری را انجام دهد.

وجود حسگر های بیشتر و بهتر

عملکرد گلکسی واچ 4

بهترین ساعت های هوشمند ابزارهایی ارزشمند برای سلامتی و تناسب اندام افراد هستند. شرکت سامسونگ از قبل این مورد را می داند و از ویژگی هایی مانند قرائت ECG و نظارت دقیق بر اکسیژن خون برخوردار است.

اما به قاطعیت فضای ارتقاع در Samsung Galaxy Watch 4 وجود دارد. بدین منظور، می توانید حسگرهای موجود در این ساعت را ارتقاع دهید.

بیشترین کارایی این دستگاه اندازه گیری قند خون افراد است. براساس تست CDC، حدود 10.5 درصد از جمعیت ایالات متحده به دیابت مبتلا هستند. اگر افراد دیابتی بتوانند سطح قند خون خود را بدون گرفتن خون یا با پوشیدن لباس بیشتر از ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 پیگیری کنند، استفاده از این ساعت می تواند کیفیت زندگی آن ها را تا حد زیادی بهبود بخشد.

حسگرهای GPS و ضربان قلب در Galaxy Watch 3 در برخی مواقع نادرست هستند. اگرچه این اشتباهات معمولاً زیاد نیستند، اما به اندازه کافی برای انحراف داده های تناسب اندام و سلامت شما دقیق نیستند.

اندازه گیری دقیق تر سلامت افراد می تواند به گلکسی واچ 4 کمک کند تا هم در برابر ساعت های هوشمند معمولی و هم در بعضی موارد ساعت های مخصوص تناسب اندام رقابت کند.

منبع: www.androidauthority.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *