ترفند, ترفند گوشی

چگونه روی گوشی های هواوی گوگل پلی را نصب کنیم؟

نصب گوگل پلی روی هواوی

در این مقاله می خواهیم نحوه نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی را به شما بگوییم. نمی توان انکار کرد که در طی چند سال گذشته، هواوی (Huawei) توانسته است شهرت خود را در زمینه ایجاد گوشی های ارزان قیمت اندرویدی متزلزل کند و گوشی های هوشمند پرچمدار بسیار قدرتمندی ایجاد کند که هم به اپل و هم به سامسونگ سود می دهند.
در واقع، هواوی حتی موفق شد هر دو شرکت را سرنگون کند و به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی جهان در جایگاه اول قرار گیرد.

متأسفانه، به دلیل جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین، راه موفقیت Huawei کوتاه شده است، دولت ایالات متحده، Huawei را در لیست Entity قرار داده است که مانع تجارت شرکت های آمریکایی با آن ها می شود. این شامل Google است به این معنی که Huawei نمی تواند از محصولات یا خدمات Google در گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

در نتیجه، گوشی های هوشمند هواوی مدل Mate 30، از زمانی که به بازار عرضه شدند، سرویس های گوگل پلی روی آن ها نصب نبود. خوشبختانه راهی برای رفع این مشکل وجود دارد و اگر شما گوشی هواوی دارید یا قصد خرید آن را دارید، با این روش می توانید خدمات Google Play را روی تلفن Huawei نصب کنید.

نحوه نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی

با استفاده از Googlefier، خدمات Google Play را روی گوشی هواوی خود نصب کنید.
قبلاً امکان نصب برنامه ها و سرویس های Google بر روی گوشی هوشمند Huawei وجود داشت، اما این روند ممکن است مدتی طول بکشد.

نحوه نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی

به لطف کاربری به نام bender_007 در انجمن توسعه دهندگان XDA، برنامه ای به نام Googlefier ایجاد شده است که نحوه نصب گوگل پلی روی گوشی هواوی را آسان می کند و روش انجام آن در اینجا آورده شده است.

✅ قبل از شروع، تلفن همراه خود را ریست فکتوری یا به تنظیمات کارخانه برگردانید.
احتمالا می خواهید بدون اینکه گوشی خود را ریست فکتوری کنید، بتوانید سرویس های گوگل را روی آن نصب کنید، اما اگر بدون انجام ریست فکتوری موفق نشدید، باید گوشی همراه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

این کار به این دلیل است که ممکن است برنامه ها یا تنظیماتی وجود داشته باشد که در روند نصب سرویس های گوگل پلی تداخل ایجاد کند که می تواند شانس شما را برای راه اندازی و نصب موفقیت آمیز کاهش دهد.

همچنین اگر مشکلی پیش بیاید باید مطمئن شوید که از تلفن شما پشتیبان تهیه شده و تمام پرونده های مهم شما در جای دیگر ذخیره شده اند. در ادامه روش انجام این کار را به شما می گوییم:

مراحل انجام کار:

  1. برنامه the Googlefier app را دانلود کرده و نصب کنید.
  2. Googlefier را راه اندازی کنید.
  3. مجوز های لازم را به برنامه بدهید.
  4. دستورالعمل های روی صفحه را خوانده و دنبال کنید.
  5. سپس برنامه جایگزین، برنامه پشتیبان موجود شده و LZPlay را بازیابی می کند.
  6. در صورت درخواست، وارد حساب Google خود شوید.

نکته: لازم به ذکر است که Googlefier روی گوشی های هوشمند Huawei با EMUI 11 یا جدیدتر کار نمی کند، بنابراین اگر دستگاهی دارید که دارای EMUI 11 است، برای کارکرد آن، کاهش درجه EMUI 10 یا بالاتر را در نظر بگیرید.

منبع: phandroid

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *