آموزش, آی او اس, اندروید, سیستم عامل

آموزش تصویری نحوه انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

در مقاله قبل نحوه انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید را برای شما تهیه کردیم در این مقاله قصد داریم، نحوه انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون را به شما آموزش دهیم.

اگر از کاربران اندروید هستید و به فکر خرید آیفون افتاده اید و یا اینکه به تازگی از سیستم عامل اندروید به ios نقل مکان کرده اید، ممکن است ابتدا نگرانی هایی در مورد اطلاعات خود مانند عکس و فیلم، مخاطبین، موسیقی و اطلاعات تقویم و غیره را داشته باشید و به دنبال راهی هستید تا بتوانید اطلاعات خود را به درستی منتقل کنید. نگران نباشید!

در این مطلب می خواهیم برنامه ای را با نام Move to ios برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون اپل معرفی کنیم و روش کار با این برنامه کاربردی را به شما آموزش دهیم تا از انتقال اطلاعات خود مطمئن باشید.

استفاده از برنامه Move to ios برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

شرکت تولید و توسعه نرم افزار اپل، تاکنون نرم افزارهای زیادی را برای اندروید ارائه نداده است و تعداد کل نرم افزارهایی که برای اندروید ساخته است بسیار محدود و انگشت شمار هستند. اما این بین برنامه Move to ios طراحی و عرضه شده است که برای انتقال اطلاعات از اندروید به ios کاربرد دارد.

با نصب و استفاده از این برنامه به راحتی می توانید با توجه به دستورالعمل های گفته شده، اطلاعات مهم خود را از تلفن همراه اندرویدی به آیفون انتقال دهید.

شرکت تولید و توسعه نرم افزار اپل، تاکنون نرم افزارهای زیادی را برای اندروید ارائه نداده است و تعداد کل نرم افزارهایی که برای اندروید ساخته است بسیار محدود و انگشت شمار هستند. اما این بین برنامه Move to ios طراحی و عرضه شده است که برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون کاربرد دارد.

نحوه کار با برنامه Move to ios

نحوه کار با برنامه Move to ios، بسیار آسان و راحت است و فقط کافیست از طریق لینک هایی که در انتهای مطلب قرار دادیم، این برنامه را برای تلفن همراه خود دانلود کرده و با توجه به دستورات گفته شده در ادامه مطلب اطلاعات خود را منتقل کنید.

توجه کنید که برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون، نیازی به نصب برنامه در گوشی آیفون نمی باشد و فقط باید برنامه Move to ios را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کرده و نصب کنید.

مراحل انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

برای انتقال اطلاعات از اندروید به ios، بعد از اینکه برنامه Move to ios را نصب کردید، آن را روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید و برنامه را اجرا کنید.

سعی کنید قبل از شروع عملیات انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون، از اطلاعات مهم خود در آیفون پشتیبان تهیه کرده و تا حد امکان، تنظیمات نهایی را روی آن اعمال نکرده باشید، زیرا ممکن است در طی جریان انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون، گوشی نیاز به ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه داشته باشد که در این صورت تمام اطلاعات قبلی آن از بین می رود.

آنچه قبل از شروع باید انجام دهید:

  • دستگاه اندرویدی و iOS را به کابل شارژ وصل کنید.
  • مطمئن شوید که حتما Wi-Fi در هر دو دستگاه روشن باشد.
  • مطمئن شوید که دستگاه MicroSD یا کارت حافظه در دستگاه اندرویدی برای انتقال اطلاعات به آیفون وجود داشته باشد.
  • گوگل کروم را در دستگاه اندرویدی خود به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.

  1. مرحله اول

    در تنظیمات فعال سازی دستگاه iOS، به قسمت Apps & Data رفته و گزینه Move data from android را لمس کنید. این کار نیاز دارد تا تمام اطلاعات دستگاه iOS شما را پاک کند تا اطلاعات جدید را به آن انتقال دهد.

    در ایفون خود به بخش Apps & Data بروید

  2. مرحله دوم

    در دستگاه اندرویدی خود برنامه move to ios را باز کرده و طبق دستورهای نوشته شده در برنامه پیش بروید تا به قسمتی برسید که عبارت Find Your Code در آن نوشته شده است.
    در این قسمت روی گزینه Next کلیک کنید.
    در دستگاه اندرویدی به move to ios بروید

  3. مرحله سوم

    به گوشی آیفون خود برگردید و پس از انتخاب گزینه Continue، یک کد خواهید دید که باید آن را در دستگاه اندرویدی خود وارد نمایید.کد نشان داده شده را در گوشی اندروید خود وارد کنید

  4. مرحله چهارم

    پس از اینکه کد نمایش داده شده را در دستگاه اندرویدی خود وارد کردید، اکنون باید وارد صفحه Transfer Data شده باشید که در آن گزینه هایی برای نحوه انتقال اطلاعات وجود دارد.
    با انتخاب این گزینه ها می توانید مشخص کنید که چه اطلاعاتی را می خواهید از گوشی اندرویدی
    خود به آیفون منتقل کنید.

    مراحل انتقال اطلاعات از اندروید به ایفون

  5. مرحله پنجم

    پس از انتخاب اطلاعات مورد نظر برای انتقال و انتخاب گزینه تایید، باید صبر کنید تا انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون به اتمام برسد. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.
    در آخر، زمانی که انتقال اطلاعات از دستگاه اندروید

نکته: توجه داشته باشید که تا زمانی که اتمام عملیات توسط تلفن همراه اندرویدی شما اعلام نشده، نباید کار دیگری با هر دو گوشی انجام دهید. زیرا این کار ممکن است باعث لغو انتقال اطلاعات از اندروید به ios شود. همچنین وقتی گوشی زنگ بخورد باید عملیات را از ابتدا شروع کنید.

دانلود برنامه Move to ios

این برنامه کاملا رایگان می باشد و تاکنون بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. علاقه مندان به این برنامه برای انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به آیفون، می توانند از طریق لینک زیر برنامه Move to ios را برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنند.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *