مجله تکنولوژی

نحوه تنظیم گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش فرض ios14

تنظیم گوگل کروم به عنوان مرورگر پیشفرض

یکی از ویژگی های جدید مورد انتظار در iOS 14 و iPadOS 14 ، امکان تنظیم گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش فرض ios14 و همچنین سرویس گیرنده های ایمیل به عنوان برنامه پیش فرض است. اگر نمی توانید به سافاری یا برنامه های اپل عادت کنید، سیستم عامل های جدید این فرصت را برای شما فراهم می کنند که بتوانید این موارد را تغییر دهید.

با این حال، پیش نیاز این ویژگی این است که سازنده برنامه مربوطه چراغ سبز این کار را بگیرد. برای این منظور، ارائه دهندگان مجوز این عمل را از اپل دریافت می کنند. این نیز به نوبه خود نیاز دارد که برنامه نویسان به روزرسانی مناسبی از برنامه خود ارائه دهند.

گوگل کروم این مجوز را دریافت کرده و اکنون توسط اپدیت جدیدش این عمل قابل اجراست. این موضوع را نیز خاطر نشان کنیم که هم اکنون گوگل کروم مجوز این عمل را از اپل دریافت کرده است و از دیگر برنامه ها هنوز اطلاعاتی در دست نداریم. به عنوان مثال Gmail هنوز به روز نشده است. این تغییرات باید به صورت مشابه کار کنند.

مراحل زیر را برای تنظیم گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش فرض دنبال کنید :

  1. آخرین نسخه Chrome را از App Store بارگیری کنید.
  2. تنظیمات iOS را باز کنید.
  3. “Chrome” را در قسمت جستجو وارد کنید یا به پایین پیمایش کنید تا کروم ظاهر شود و روی آن ضربه بزنید.
  4. روی « Default Browser App » ضربه بزنید.
  5. مرورگری را که می خواهید به طور پیش فرض استفاده کنید از لیست انتخاب کنید، به عنوان مثال Chrome.
تنظیم گوگل کروم به عنوان مرورگر پیشفرض مرحله به مرحله

اکنون تنظیم گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش فرض ios14 انجام شده است. در آینده، ممکن است چندین برنامه دیگر اضافه شود. البته در این مرحله این امر به استفاده از نسخه های بتا iOS 14 یا iPadOS 14 نیاز دارد. با این حال، انتظار می رود نسخه های نهایی سیستم عامل های جدید در ماه سپتامبر ارائه شوند.

منبع : www.nextpit.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *