ترفند, ترفند کامپیوتر, ترفند گوشی

نحوه ارسال لینک وب سایت از کامپیوتر به گوشی موبایل (Chrome)

ارسال سایت از کامیوتر به گوشی

در نظر بگیریم که شما در حال خواندن مقاله ای جالب و دوست داشتنی در یک وب سایت در کامپیوتر خود هستید، اما برای انجام کاری مهم باید خانه را ترک کنید و می خواهید که در طول مسیر به خواندن آن ادامه دهید. حال در صورتی که بتوانید مقاله خود را از سایت مورد نظر از داخل کامپیوتر به گوشی همراه خود ارسال کنید مشکل شما حل خواهد شد. برای آموزش ارسال لینک یک وب سایت از کامپیوتر به گوشی با ما همراه باشید.

همانطور که می بینید این روز ها همگام سازی وب سایت ها بین گوشی و کامپیوتر خود با استفاده از مرورگر کروم بسیار ساده و امکان پذیر شده است.

در این مقاله نحوه ارسال لینک وب سایت از مرورگر کروم در کامپیوتر به گوشی شما ( و البته برعکس آن ) آورده شده است.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که هم در کامپیوتر و هم در نسخه های کروم موجود در روی گوشی وارد یک اکانت گوگل مشترک شده اید.

اکانت گوگل

سپس به تنظیمات مرورگر کروم (نماد سه نقطه ای در بالا سمت راست و سپس تنظیمات) بروید و مطمئن شوید که در بالای صفحه، کروم را روی حالت “Syncing” تنظیم کرده اید.

اکنون چند روش وجود دارد که می توانید به کمک آن ها این کار را انجام دهید.

اولین روش این است که بر روی هر برگه ای که می خواهید آن را به گوشی موبایل خود ارسال کنید کلیک راست کنید. سپس روی گزینه [Send to [your phone name کلیک کنید.

این گزینه بلافاصله زبانه ها را به گوشی موبایل شما ارسال می کند که پس از آن می توانید به آن ها دسترسی پیدا کرده و آن ها را در هر مکان و زمانی که تمایل داشتید، بخوانید.

ارسال سایت از کامیوتر به گوشی

اما این گزینه فقط یک لینک موقت ارائه می دهد. یعنی ممکن است در صورتی که تلفن همراه شما خاموش شود، آن لینک هم پاک شود!

اگر می خواهید یک وب سایت یا مقاله ای را برای همیشه و برای مطالعه در هر زمانی که دوست دارید از طریق گوشی موبایل خود ذخیره کنید، می توانید به سادگی با استفاده از آیکن ستاره در Omnibox آن صفحه را علامت گذاری کنید.

خواهید دید که این صفحه اکنون برای مطالعه در کروم در تلفن شما در زیر نشانک های شما موجود است.

نشانه گذاری سایت ها

همچنین شما می توانید با ایجاد یک پوشه ” لیست خواندنی ها ” در نشانک های خود محتوای مورد علاقه خود را ذخیره کرده و دسته بندی کنید.

برای ایجاد پوشه نشانک جدید برای سایت های مورد نظر خود، ابتدا به آدرس آن وب سایت رفته و در صفحه مورد نظر روی آیکن “star” کلیک کنید تا بتوانید یک سایت را علامت گذاری کنید، سپس بر روی ” More ” و ” New Folder ” کلیک کنید.

آنچه در این مقاله برای شما به اشتراک گذاشته شد، مطلبی تحت عنوان ” ارسال لینک از کامیوتر به گوشی” بود که امیدواریم برای شما مثمر ثمر واقع شود.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *