معرفی محصول

هر آنچه که لازم است درباره مک بوک پرو 2020 جدید بدانید!

مک بوک پرو 2020

(Apple MacBook Pro (13-inch, 2020، لپ تاپ تازه کار حرفه ای شرکت اپل است. در مک بوک پرو 2020 تکنولوژی سخت افزار بهبود یافته و صفحه کلید بهتری را به کوچکترین و مقرون به صرفه ترین MacBook Pro اضافه می کند.

MacBook Pro 13 اینچی 2020 مسلماً مهمترین لپ تاپ اپل است که قدرت و کارایی بالاتری نسبت به MacBooks معمولی مانند (MacBook Air (2020 ارائه می دهد.

از نظر عملکرد، MacBook Pro جدید 13 اینچی بر روی کاغذ امیدوارکننده به نظر می رسد، با پردازنده های نسل 10 جدید یک افزایش قابل توجه را ارائه می دهند و مدل پایه اکنون با دو برابر رم و دو برابر حافظه نسبت به مدل قبلی همراه است.

مک بوک پرو 2020

بررسی ویژگی های مک بوک پرو 2020

قیمت و در دسترس بودن

مدل پایه (Apple MacBook Pro (13-inch, 2020 از 1299 دلار آغاز می شود، که قابل قبول است و همان قیمت مدل 2019 را دارد. مدل پایه از پردازنده از چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتز Intel Core i5 بهره می برد.

این یک پردازنده دو ساله است و فقط برای یک لپ تاپ حرفه ای مناسب نیست. اپل برای عرضه نسخه 13 اینچی MacBook Pro و ورود پردازنده های نسل 10 اینتل و مزایای عملکردی که ارائه می دهد، دست به کار شد.

بنابراین، ما فقط نمی توانیم مدل پایه مدل MacBook Pro 2020 را برای متخصصان توصیه کنیم. اگر واقعاً می خواهید MacBook Pro ارزان بخرید، بهتر است از MacBook Pro کمی قدیمی تر با هزینه کمتری استفاده کنید و در عملکرد تفاوت بزرگی نخواهد داشت.

مدل میان رده MacBook Pro به نظر می رسد که مجهز به پردازنده Intel Core i5 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم با قیمت 1799 دلار است.

نه تنها جهش از پردازنده های نسل هشتم به نسل 10 تغییر بزرگی است، بلکه این نسخه با رم سریع تر 3733 مگاهرتز نیز در مقایسه با رم 2133MHz قرار می گیرد.

لپ تاپ نسل جدید اپل

همچنین می توانید MacBook Pro 2020 را با پردازنده نسل 10 اینتل Core i7، حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 4 ترابایت حافظه SSD پیکربندی کنید.

ما این واقعیت را دوست داریم که اپل دو مدل جدید 13 اینچی مک بوک پرو را با همان قیمتی که پیشینیان خود در آن راه اندازی شده اند منتشر کرده است، اکنون یک شکاف حتی بزرگتر نیز بین مدل سطح ورود و مدل معمولی وجود دارد.

طرح مک بوک پرو 2020

همانطور که دیگر نسخه های اخیر MacBook را دیدیم، اپل در مورد طراحی اولیه 13 اینچی MacBook Pro، حداقل در زمان بسته شدن لپ تاپ، تغییر نکرده است.

در همان رنگ نقره ای یا فضایی خاکستری می آید و ابعاد تقریباً یکسان است. این لپ تاپ کمی ضخیم تر از مدل قبلی است که دارای عمق 0.59 اینچ (149 میلی متر) است.

لپ تاپ های 13 اینچی زیادی وجود دارند که نازک تر و سبک تر هستند. به عنوان مثال، دل XPS 13، که 2.8 پوند (1.27 کیلوگرم) وزن دارد. از نظر پورت هم، شما فقط چهار درگاه Thunderbolt 3 (یا فقط دو مدل در سطح ورود) و یک جک صوتی دارید.

لپ تاپ مک بوک پرو 2020

کارایی

از آنجا که این یک بررسی زود هنگام است، ما فرصتی برای اجرای تست های معیار معمول خود نداشتیم، اما در مدتی که با MacBook Pro گذرانده ایم (13 اینچ، 2020) ، می توانیم بگوییم که این لپ تاپ یکی از بهترین لپ های این شرکت است. macOS Catalina سریع و پاسخگو است و برنامه هایی که می خواهیم سریع بارگذاری می شوند.

پردازنده نسل جدید 10 اینتل Intel Core i5 نه تنها عملکرد محاسباتی بهتری را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد، بلکه از گرافیک یکپارچه آن نیز بهبود یافته است.

این بسیار مهم است، زیرا برخلاف لپ تاپ بزرگتر MacBook Pro 16 inch، لپ تاپ MacBook Pro 13 inch دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی نیست. بنابراین، اگر می خواهید از MacBook Pro جدید برای کارهای فشرده گرافیکی، مانند ویرایش فیلم و رندر سه بعدی استفاده کنید، به GPU یکپارچه Intel Iris Plus Graphics تکیه خواهید کرد. GPU های یکپارچه نمی توانند عملکرد مشابه کارت گرافیک اختصاصی ارائه دهند.

با این حال، اینتل Iris Plus Graphics که در تراشه های نسل 10 اینتل وجود دارد، جهشی بزرگ در مقایسه با نسل های قبلی است، با این ادعا که اپل ادعا می کند 80٪ عملکرد سریعتر را هنگام ویرایش 4K سریعتر ارائه می دهد. همچنین اینک به MacBook Pro 13 اینچی اجازه می دهد تا با وضوح کامل 6K به Pro Display XDR اپل وصل شود.

هنگامی که زمان بیشتری با MacBook Pro جدید داریم ، مجموعه گسترده تست های معیار را اجرا خواهیم کرد تا ببینیم آیا این ادعاها صحیح است یا خیر.

باز هم باید اشاره کنیم که عملکرد گرافیکی بهبود یافته در Intel Iris Plus Graphics تنها در مدل های MacBook Pro 13 اینچی 2020 با پردازنده های نسل 10 موجود است.

اگر به دنبال مدل سطح ورودی MacBook Pro 13 inch 2020 با پردازنده 8 اینتل هستید، می توانید با مدل قدیمی تر و قدرتمندتر Intel Iris Plus Graphics 645 ارتباط برقرار کنید.

لپ تاپ های مدل جدید اپل

تصمیم اپل مبنی بر چسبیدن به تراشه نسل هشتم در مدل پایه، بسیار ناامید کننده است و به این معنی است، شکاف عملکرد را بین سطح ورودی MacBook Pro 13 inch و سطح متوسط ​​و بالا آن ایجاد می کند.

عمر باتری

عمر باتری منطقه ای بوده است که مک بوک ها به طور سنتی بسیار بهتر از رقبای ویندوز 10 خود، آن را پشت سر گذاشتند و با مدل 2020 مک بوک پرو 13 اینچی، انتظار داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد. همچنین دارای باتری 58 وات ساعت است (و کمی بزرگتر 58.2 وات ساعت در مدل سطح ورود)، که باید 10 ساعت عمر باتری را ارائه دهد، یعنی تقریباً مشابه با مدل قبلی وعده داده شده است. ما هنوز فرصتی برای اجرای تست های خود نداشته ایم، اما فهمیدیم که مدل قبلی تقریباً به عمر باتری 10 ساعته موعود نزدیک شده است، بنابراین امیدواریم که مدل جدید نیز به این ویژگی برسد.

چند نکته

از افزایش عملکرد پردازنده جدید بسیار استقبال می شود و گرچه گرافیک اینتل Intel Iris Plus نمی تواند با یک کارت گرافیک مجزا رقابت کند، اما در مورد بار کاری فشرده گرافیکی، به MacBook Pro انعطاف پذیری بیشتری می بخشد.

افزایش سرعت رم همچنین به افزایش عملکرد قابل توجه لپ تاپ 13 اینچی MacBook Pro کمک می کند، تا زمانی که مدلی را در اختیار شما قرار دهد.

اپل همچنین ظرفیت سطح ورود MacBook Pro سیزده اینچی را به 256 گیگابایت رسانده که در واقع آن را دو برابر کرده است. این هنوز به ویژه برای عکاسان و ویرایشگرهای ویدیویی مبلغ زیادی نیست.

بنابراین، اگر به دنبال MacBook Pro جمع و جور جدید در سال 2020 هستید، MacBook Pro سیزده اینچی جدید یک دستگاه بسیار قانع کننده است. اما تنها در صورت تمایل به خرج کردن 1799 دلار / 1799 پوند دلار می توانید این دستگاه را داشته باشید.

متأسفانه، ما نمی توانیم سطح ورودی MacBook Pro را با توجه به شکاف عملکرد توصیه کنیم. اگر به دنبال MacBook مقرون به صرفه تر هستید، به جای آن MacBook Air 2020، را بررسی کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *