معرفی محصول

هر آنچه که لازم است درباره گوشی هواوی P40 Pro بدانید!

هواوی P40 Pro

کمپانی هواوی به تازگی از نسل جدید گوشی های خود رونمایی کرد، P40 Pro جدیدترین گوشی این شرکت است که بسیار پیشرفته تر به نسبت مدل های پیشین خود می باشد.

با ما همراه باشید تا درباره نحوه عملکرد، مشخصات، زمان انتشار و هزینه این گوشی مطالبی را برای شما به اشتراک بگذاریم.

نکته مهمی که درباره این گوشی باید بدانید این است که گوشی Huawei P40 Pro کاملا مستقل از نرم افزارهای گوگل طراحی شده است و خرید آن به معنای قطع روابط خود با گوگل است.

طراحی

طراحی هواوی P40 Pro

گوشی هواوی P40 Pro بسیار زیباست و پس از مدتی بررسی دریافتیم که به نسبت سایر گوشی های مدرن از جمله سامسونگ گلکسی S20، از نظر طراحی ظاهری یک پله بالا تر ایستاده است.

پنل پشتی گوشی هواوی P40 Pro شیشه ای است و از هر چهار طرف لبه های آن انحنا دارد. این گوشی دارای استاندارد IP68 است که در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.

نحوه انعکاس لوگو هواوی در عمق پنل شیشه ای آن جذاب است و قسمت های خمیده بدنه نور را می گیرد و به رنگ های آبی، خاکستری، سفید و نقره ای دیده می شود.

در حقیقت گوشی هواوی P40 Pro یکی از راحت ترین گوشی ها است و واقعاً با سایر تلفن های هوشمند اندرویدی که تا کنون دیده اید می تواند متفاوت باشد.

هواوی P40 Pro كاملاً شفاف است و مطمئناً به دلیل حسگر های دوربین و ظرفیت باتری در ضخامت 9 میلی متر و 209 گرم قابل توجه است.

اگرچه بسیار سنگین است اما به خوبی تعادل دارد و نسبت به سایر تلفن های دیگر حتی سبک تر می باشد. برای مقایسه گلکسی S20 Ultra وزنی معال 222 گرم دارد و 8.8 میلی متر ضخامت دارد، در حالی که آیفون 11 پرو حداکثر 226 گرم و 8 میلی متر ضخامت دارد.

کیفیت و امنیت نمایشگر

کیفیت هواوی P40 Pro

یک صفحه نمایش OLED 6.58 اینچی در قسمت جلوی P40 Pro قرار دارد و دارای رزولوشن 2640×1200 پیکسل و سرعت رفرش 90Hz است.

یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد که حدود 30% بزرگتر است.

یک حاشیه بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش وجود دارد و یک منحنی جزئی در طرفین.

دوربین سلفی دوگانه در قسمت بالا سمت چپ به صفحه نمایش پانچ شده است و شاید سه برابر یک دوربین معمولی تک لنز باشد.

کیفیت نمایشگر هواوی P40 Pro

کیفیت فیلم بسیار عالی به نظر می رسد، اگرچه مجبور شدیم از طریق مرورگر Firefox (بدون برنامه Google) تماشا کنیم و از ویدیوی 2160p بدون مشکل پشتیبانی می کند.

کیفیت پخش فیلم آن با وضوح حداکثر 4K مانند Netflix است، همه چیز به نظر عالی می رسد و نمایشگر هواوی P40 Pro در جزئیات و تعادل با آیفون 11 پرو رقابت می کند.

یک اسپیکر اصلی در قسمت پایین گوشی وجود دارد که بسیار ریز و غیرقابل انعطاف است.

سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش تنظیم شده است، بعلاوه ما نحوه فعال نگه داشتن صفحه را هنگام تماشای آن نیز دوست داریم.

عملکرد دوربین

دوربین هواوی P40 Pro

ویژگی برجسته هواوی P40 Pro دوربین آن است. یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی به عنوان دوربین اصلی است و به دنبال آن یک سنسور 40 مگاپیکسلی با زاویه دید ماوراء بنفش و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی قرار دارد.

سرانجام یک سنسور 3D Depth وجود دارد. دوربین تله فوتو بزرگنمایی نوری 5 برابر و زوم ترکیبی 10 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 50 برابر را امکان پذیر می کند.

موارد اضافی شامل تثبیت کننده تصویر هوشمند و نوری مصنوعی، فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و پردازنده سیگنال تصویر XD Fusion به روز شده هواوی است.

Huawei P40 Pro از قابلیت بزرگنمایی قدرتمندی برخوردار است. برنامه از شما خواسته است تا از زوم 5x و 10x استفاده کنید و تفاوت زیادی در کیفیت بین عکس هایی که با هر کدام از آن ها گرفته اید وجود ندارد. این گواهی بر هوش مصنوعی عالی و تنظیمات دوربین است.

دوربین استاندارد به خودی خود بسیار خوب است اما شما باید دوربین را در حالت شب آزمایش کنید، زیرا گاهی اوقات حالت شب تصویر روشن تر و با جزئیات تری می گیرد، اما اغلب در حالت عادی تصاویر کم نور را بسیار عالی ایجاد می کند.

همه این ها قبل از فیلمبرداری است که نه تنها می توانید با زاویه دید عریض و زوم عکس بگیرید بلکه رزولوشن 4K را با سرعت 60 فریم در ثانیه و با سرعت آهسته به 7،860 فریم در ثانیه خواهید داشت.

تثبیت عالی است، رنگ ها واضح است و یک حالت ویرایش ویدیوی گسترده در برنامه گالری استاندارد وجود دارد.

نرم افزار

برخی از همگام سازی ها باید توسط شما انجام شود.

هواوی P40 Pro سرویس های (Google Mobile (GMS را نصب نکرده است، این بدان معنی نیست که Google Pay ،Google Maps یا سایر برنامه ها یا سرویس های پشتیبانی شده توسط گوگل پشتیبانی نمی شود.

در عوض این تلفن از خدمات (Huawei Mobile Services (HMS و فروشگاه Huawei App Gallery استفاده می کند که همه در Android 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 خود هواوی در بالای صفحه ساخته شده اند.

اگر از Mate 30 Pro ،P30 Pro یا تلفن های قبلی مانند P20 Pro استفاده کرده باشید، با قلمرو این نرم افزار آشنا خواهید بود.

هواوی هم به شما امکان می دهد تا برنامه ها را پوشه بندی کنید، هم می توانید آن ها را در چندین صفحه پخش کنید.

استفاده از هواوی P40 Pro بسیار روان، سریع و ساده است.

نمی توان به راحتی به فایل ها در Google Drive دسترسی پیدا کرد. وارد کردن / پشتیبان گیری مکالمات واتساپ و لاین غیرممکن است.

به طور کلی استفاده از مرورگر به عنوان جایگزینی برای برنامه ها چیزی است که شما باید در هواوی P40 Pro به آن عادت کنید.

عملکرد و عمر باتری هواوی P40 Pro

باتری هواوی P40 Pro

پردازنده Kirin 990 هواوی یک تراشه هشت هسته ای مبتنی بر معماری ARM Cortex A76 با یک واحد پردازش جداگانه (NPU) برای انجام وظایف هوش مصنوعی، در داخل P40 Pro قرار دارد.

همچنین از یک مودم 5G به جای یک مودم جداگانه برای بهبود و کارآیی بهتر برخوردار است. با توجه به محدودیت های حرکتی ما نتوانسته ایم اتصال 5G را در هواوی P40 Pro تست کنیم.

این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

مشخصات هواوی P40 Pro

ماندگاری باتری بسیار خوب است و دقیقاً مانند دستگاه های سری P هواوی 4،200mAh است و بدون مشکل دو روز طول می کشد تا تمام شود.

هر دو شارژ سریع سیمی دارند که یک ساعت و 10 دقیقه طول می کشد تا باتری از 5٪ به کامل و شارژ سریع بی سیم نیز انجام شود.

قیمت، ضمانت و زمان انتشار هواوی P40 Pro

قیمت هواوی P40 Pro

هواوی P40 Pro اکنون از طریق سایت شخصی هواوی و برای خرید در انگلستان در دسترس است، اما به طور رسمی در ایالات متحده منتشر نشده است و می تواند به عنوان یک واردات تهیه شود.

هزینه آن 900 پوند انگلیس است که به حدود 1120 دلار تبدیل می شود. هواوی در انگلستان با دو سال ضمانت تلفن های خود را ارائه می دهد و نقص ساخت آن را پوشش می دهد.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *