آموزش, نرم افزار

نرم افزار های حذف صدای خواننده از آهنگ برای ویندوز و اندروید

حذف صدای خواننده آهنگ

آیا تا به حال آهنگی گوش داده اید که دوست داشتید می توانستید صدای خواننده آن را حذف کنید و خودتان در خلوت خود آن را بازخوانی کنید؟ انجام این کار دشوار است اما با کمک بعضی از برنامه ها می توان این کار را انجام داد.
نا گفته نماند که هیچ راهی برای حذف صد درصد صدای خواننده از آهنگ وجود ندارد و بهترین نرم افزارهایی که این کار را به خوبی بتوانند انجام دهند، برای شما هزینه خواهند داشت. با این حال در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزارهای رایگان جداسازی صدای خواننده از آهنگ در ویندوز و اندروید را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار های حذف صدای خواننده از آهنگ در ویندوز

Adobe Audition

این ابزار به شما امکان می دهد با پاک کردن صدای خواننده آهنگ های cappella ایجاد کنید، یا با حذف صدا خواننده با اثر Center Channel Extractor یک آهنگ کارائوکه ایجاد کنید.

Adobe Audition فوق العاده قدرتمند است و دارای ویژگی های ویرایش صدا به علاوه قابلیت ضبط و ویرایش چند آهنگی مرتبط با DAW است. با یک رابط کاربری آسان و قابل تنظیم که برای مدیریت هر نوع کار ویرایش صدا کاربرد دارد. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد، همزمان بیش از یک منبع صوتی را ضبط کنید.

حذف صدای خواننده از آهنگ در ویندوز با Adobe Audition

وقتی صحبت از بهترین نرم افزار برای حذف صدای خواننده از یک آهنگ یا موسیقی می شود، Adobe Audion انتخاب شماره یک است، بنابراین حتما آن را در نظر بگیرید.

Audacity

این بهترین نرم افزار پاک کننده صدای خواننده از آهنگ در ویندوز، برای سیستم عامل ویندوز به صورت رایگان در دسترس و قابل دانلود است. این برنامه با تقسیم قطعات موسیقی به دو قسمت، معکوس کردن یک نیمه و تبدیل صدا به حالت مونو، اکثر صدا ها را از بین می برد.

Audacity یک ویرایشگر محبوب با پشتیبانی داخلی برای حذف صدا است. گزینه حذف صدا در این نرم افزار در منوی Effect وجود دارد، در آن جا Vocal Remover و گزینه دیگر به نام Vocal Reduction and Isolation را پیدا می کنید.

Karaoke Anything

Karaoke Anything یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد صدای خواننده را از آهنگ مورد نظر خود حذف کنید. شما می توانید آهنگ های کارائوکه (ساز) را با فایل های MP3 ایجاد کنید، اما این اثر را نمی توان در ضبط های استریو یا مونو اعمال کرد.

نرم افزار Karaoke ویژگی هایی مانند استفاده آسان، مدیریت کامل روی موسیقی، جداسازی صدای خوانند از روی آهنگ، پشتیبانی از فرمت هایی مانند KAR ،WMA ،AVI ،CDG ،MP3 را دارا می باشد.

طرفداران کارائوکه این نرم افزار را ایده آل می دانند، اما همه آهنگ ها با این ابزار کار نمی کنند. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد ناامید شده و مجبور شوند صدا را در یک سیستم عامل دیگر حذف کنند.

نرم افزار های حذف صدای خواننده از آهنگ در اندروید

حذف صدای خواننده از آهنگ با Vocal Remover Pro  

نرم افزاری است که کاربران توسط آن می توانند صدای خواننده را از آهنگ دلخواه خود پاک کنند. Vocal Remover دارای رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند و با عملکردی ساده و زیبا می باشد.

برای استفاده از این برنامه، آهنگ مورد علاقه خود را در این نرم افزار وارد کنید تا این نرم افزار عملیات مورد نظر را انجام داده و موسیقی بی کلام را در اختیار شما قرار دهد.

SingPlay

برنامه SingPlay یک برنامه جدا کننده صدای خواننده از آهنگ می باشد. این نرم افزار اشعار آهنگ را برای شما نمایش می دهد و اگر اشعار آهنگی در دسترس نبود می توانید برای جلوگیری از فراموشی ترانه در هنگام خواندن، اشعار را به صورت دستی تایپ کنید.

 حذف صدای خواننده از آهنگ در اندروید با SingPlay

می توانید بعد از حذف صدای خواننده از آهنگ، صدای خودتان را روی موسیقی بی کلام ضبط کرده و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین امکان ذخیره آهنگ ضبط شده با فرمت های MP3 و MP4 نیز وجود دارد.

منبع: windowsreport

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *