معرفی محصول

بررسی قابلیت های دوربین موبایل آیفون 12 پرو مکس !

دوربین آیفون 12 پرومکس

در چند ماه گذشته آیفون 12 به عنوان بهترین نوع از خانواده آیفون معرفی شد. گوشی موبایل آیفون 12 قابلیت های بسیاری دارد که از جمله قابلیت های آن می توان به دوربین بسیار عالی و با کیفیت آن اشاره کرد. ما در این مقاله تصمیم داریم تا دوربین موبایل آیفون 12 را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد دارید اطلاعات دقیقی در مورد دوربین آیفون 12 پرو مکس بدست آورید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

توصیف آیفون 12 پرو مکس از زبان اپل

مدیر عامل شرکت اپل در آخرین کنفرانس خبری خود اعلام کرد، محصول بعدی شرکت اپل که قرار است به بازار ارائه شود آیفون 12 پرو مکس می باشد. وی همچنین اظهار داشت که شرکت اپل در ساخت گوشی آیفون 12 پرو مکس توجه ویژه ای به دوربین این گوشی موبایل داشته است که از مهم ترین قابلیت های آیفون 12 پرو مکس دوربین آن محسوب می شود.

از بین تغییرات دوربین مدل ‌های پرو از آیفون ۱۲ می ‌توانیم به افزایش ابعاد حسگر تصویر به‌ منظور جذب نور بیشتر و عملکرد بهتر در محیط‌ های کم ‌نور اشاره کنیم. آیفون ‌های مورد بحث همچنین می ‌توانند چندین فریم را با یک دیگر ترکیب کنند تا تصویر نهایی کیفیت بسیار بهتری داشته باشد.

از بین دیگر تغییرات می ‌توانیم به بهبود سیستم لرزش ‌گیر و البته اضافه شدن اسکنر فرا شکافت لیدار (LiDAR) برای تقویت سیستم فوکوس خودکار اشاره کنیم. به‌علاوه در آیفون ۱۲ پرو مکس، دوربین تله ‌فوتو می ‌تواند اشیاء موجود در فواصل دور را با جزئیات بهتر بزرگنمایی کند.

آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در پنل پشتی خود یک دوربین عریض و یک دوربین فوق عریض دارند و در پنل جلویی از یک دوربین سلفی استفاده می ‌کنند.

بیشترین قابلیت هایی که اپل در دوربین IPHONE 12 PRO MAX ایجاد کرده است، این است که حسگر تصویر بسیار بزرگ تر از مدل های قبلی شده است، شما در این گوشی می توانید تصاویر دور و کوچک را به راحتی مشاهده کنید، زیرا قابلیت بزرگ نمایی دوربین آیفون 12 پرو مکس به همین منظور طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بدانید …

پیشرفته ترین دوربین در خانواده اپل به آیفون 12 پرو مکس تعلق دارد!

پیشترفته ترین نوع دوربین در خانواده اپل به آیفون 12 پرومکس تعلق دارد
دوربین آیفون 12 پرو مکس پیشرفته ترین دوربین در خانواده اپل

قابلیت های این گوشی بسیار زیاد است. علاوه بر سرعت بالا در اتصال به اینترنت و وجود پردازنده قوی و بسیار مدرن در آن، دوربین با کیفیت، بسیار دقیق و چند منظوره در این گوشی موبایل تمایزی بسیار زیادی بین محصولات قبلی شرکت اپل و IPHONE 12 PRO MAX ایجاد کرده است.

تنظیم روشنایی بصورت خودکار

قابلیت تنظیم روشنایی در آیفون 12 پرومکس موجود است.
تنظیم روشنایی در آیفون 12 پرو مکس

مدیریت شرکت اپل در کنفرانس دیگری اشاره کرد دوربین موجود در این گوشی موبایل، می تواند روشنایی اطراف را به صورت خودکار تنظیم کند و نور اطراف شما را به گونه ای تنظیم کند که تصویر شما در عکس تیره یا خیلی روشن نباشد.

Apple Pro Raw سیستم عکاسی رایانشی اپل را با فرمت خام ترکیب می ‌کند تا مزیت‌ هایی همچون کاهش نویز و افزایش گستره ‌ی داینامیکی به کسانی که مشغول ویرایش تصاویر خام هستند ارائه شود. پیش ‌تر در سال 2018 شاهد مکانیزمی مشابه در پیکسل 3 گوگل بودیم.

حسگر های دوربین در آیفون 12 پرو مکس

حسگر موجود در این گوشی 1/1.7 اینچ اندازه دارد. حسگر موجود در آیفون 12 پرو مکس 45 درصد بزرگ تر از آیفون 12 پرو و آیفون 11 پرو مکس است. دوربین این گوشی موبایل دارای پیکسل های بزرگ تری نسبت به سایر محصولات این شرکت است.

همچنین دوربین این گوشی موبایل در محل هایی که از نور کمی برخوردار است، قابلیت بهتری را به نمایش می گذارد. دوربین موجود در این گوشی موبایل به منظور گرفتن لرزش دست شما هنگام عکس برداری، حسگر تصویر خود را به حرکت در می آورد تا از لرزش موبایل هنگام عکس برداری جلوگیری کند.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *