مجله تکنولوژی

معرفی 7 مدل از بهترین گوشی های اپل در سال 2021

بهترین گوشی اپل

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که تمایل به خرید یکی از بهترین مدل های گوشی اپل دارید. افرادی که به دنبال خرید این گوشی های موبایل هستند تمایل دارند که بهترین مدل و برند این گوشی موبایل را تهیه و خریداری کنند. مقاله امروز ما به همین موضوع اختصاص داده شده است. ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین گوشی های هوشمند آیفون در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی های اپل در سال 2021

1) آیفون 12

آیفون 12
آیفون 12

قیمت آیفون 12 گران تر از آیفون 11 است. افزایش قیمت آیفون 12 نسبت به آیفون 11 بخاطر وجود قابلیت های جدید و کاربردی در آیفون 12 است که این قابلیت ها در آیفون 11 موجود نیست.

اگر بخواهیم به نمونه ای از قابلیت های آیفون 12 اشاره کنیم، می توانیم قابلیت پشتیبانی از نسل 5 اینترنت (5G) و پشتیبانی از اتصال MagSafe را نام ببریم.

توجه داشته باشید که کیفیت دوربین در آیفون 12 کمی مشابه آیفون 11 است. عمر باطری آیفون 12 نسبت به آیفون 11 افزایش یافته است. با این که آیفون 12 شباهت های زیادی به آیفون 11 دارد، اما باز هم نمی توان برتری آیفون 12 را نسبت به آیفون 11 انکار کرد.

طراحی آیفون 12 کمی مشابه نسل های قبلی آیفون مانند: آیفون 4 یا 5 است. زمانی که شما آیفون 12 را در دستان خود می گیرید احساس بسیار خوبی به شما القا می شود، چون طراحی این گوشی موبایل به گونه ای است که در دست افراد به خوبی جای می گیرد.

2) آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی

اپل برای اولین بار در تاریخ ساخت گوشی های خود آیفون مینی را معرفی کرده است و امکانات آن دقیقاً همان امکانات آیفون 12 است که در بالا خواندید، تنها تفاوت آن ها این است که این مدل از آیفون کوچک تر است.

یکسری تفاوت های جزئی در این دو مدل شرکت اپل وجود دارد. به عنوان مثال: شارژ بی سیم در آیفون 12 مینی کندتر است اما مشخصات پیشرفته ای مانند: دوربین عقب قدرتمند، پشتیبانی از نسل 5 اینترنت (5G) و پشتیبانی از MagSafe نیز با خرید آن به دست می آورید.

طراحی این مدل از گوشی های اپل باعث می شود که این گوشی به راحتی در یک دست جای بگیرد. بنابراین اگر شما به دنبال یک گوشی کوچک با قابلیت های زیاد از برند اپل هستید گوشی آیفون 12 مینی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کیفیت صفحه نمایش در این گوشی موبایل همانند آیفون 12 است. دقت کنید که دوام باتری در این گوشی موبایل زیاد نیست و نمی توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد.

3) آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو بسیار پیشرفته تر از آیفون 12 و آیفون 12 مینی است، همچنین قیمت این گوشی موبایل گرانتر از آیفون 12 و آیفون 12 مینی است و مشخصات بهتری نسبت به مدل های استاندارد اپل دارد.

سنسور چهارم موجود در این گوشی موبایل کارکرد تشخیص چهره را در شرایطی که فضا تاریک است آسان می کند.

از نمونه قابلیت های دیگری که در آیفون 12 پرو موجود است، افزایش فضای رم در این گوشی موبایل می باشد. رم موجود در این گوشی موبایل 6 گیگابایت است. وجود رم 6 گیگابایتی در این گوشی موبایل به شما قابلیت بهره بری بیشتر را می دهد.

اگر می خواهید ویدیوها را در تلفن خود ویرایش کنید، آیفون 12 پرو گزینه مناسبی برای خرید شما است.

4) آیفون 12 پرومکس

آیفون 12 پرومکس

بعد از مدل آیفون گران ترین مدل گوشی های اپل آیفون 12 پرومکس می باشد. دقت داشته باشید که تمام قابلیت ها و امکانات آیفون 12 پرومکس مورد تایید کاربران استفاده کننده از این گوشی موبایل است. تمام قابلیت های بالا که در مدل های دیگر آیفون وجود دارد و ما ذکر کردیم در آیفون 12 پرومکس نیز موجود است.

اگر برای پرداخت هزینه مشکلی ندارید و می توانید هزینه های بالا برای خرید موبایل صرف کنید می توانید آیفون 12 پرومکس را بخرید. قابلیت هایی که ما در این مقاله ذکر کرده ایم نیمی از قابلیت های آیفون 12 پرومکس است و تمام قابلیت های موجود در این گوشی موبایل در بحث مقاله ما نمی گنجد.

عمر باتری در آیفون 12 پرومکس به مراتب بیشتر از مدل های دیگر ارائه شده توسط شرکت اپل است.

5) آیفون 11

آیفون 11

مشخصات موجود در آیفون 11 تمام آن چیزی نیست که می خواهید در گوشی های مدل اپل مشاهده کنید. به نوعی می توان گفت این گوشی موبایل در انواع مدل های آیفون قبل از آیفون 12 گران ترین گوشی موبایل است.

قبل از ارائه آیفون 12 بهترین برند آیفون، آیفون 11 محسوب می شد. در این گوشی موبایل یک لنز اصلی و فوق تصویری وجود دارد که بیشتر نیازهای عکس برداری افراد را تأمین می کند.

این گوشی موبایل به صفحه نمایش OLED مجهز نیست. اما صفحه نمایش LCD در این گوشی موبایل قابلیت یک تاچ ایده آل و قدرتمند را برای این گوشی موبایل اهم می کند.

6) آیفون SE

ممکن است مانند یک آیفون قدیمی به نظر برسد اما مزایای بیشتری نسبت به برند های قدیمی آیفون دارد.
آیفون SE جدید

آیفون SE جدید که در آوریل سال 2020 رونمایی شد، ممکن است مانند یک آیفون قدیمی به نظر برسد، اما مزایای بیشتری نسبت به برند های قدیمی آیفون دارد. تنها دلیل برای خرید این برند گوشی از آیفون ارزان بودن آن است.

دوربین این گوشی موبایل بسیار با کیفیت است اما باز هم نمی تواند با کیفیت دوربین در برند های جدید اپل رقابت کند. این برند از گوشی های آیفون دارای یک حسگر اثر انگشت Touch ID می باشد.

7) آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو بسیار پیشرفته تر از آیفون 11 است و یکی دیگر از بهترین مدل های اپل است، اما دلیل اینکه محبوبیت خاصی برای کاربران ندارد و جو قیمت بالا نسبت به آیفون 11 است.

صفحه نمایش موجود در این گوشی موبایل بسیار کوچک تر از یک دست است و ارزان ترین گوشی موبایل اپل با سه دوربین عقب به حساب می آید. با این حال یک گوشی مناسب برای شما به حساب می آید، این گوشی موبایل به دلیل داشتن همچین قابلیت هایی یک بار در رتبه دوم بهترین مدل های گوشی اپل قرار گرفته است.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *