مجله تکنولوژی, معرفی محصول

معرفی سامسونگ گلکسی واچ 3 (Samsung Galaxy Whatch 3)

سامسونگ گلکسی واچ 3

چند سالی است که سامسونگ اولین گلکسی واچ خود را منتشر کرده است. از آن زمان تا الان، چشم انداز ساعت هوشمند به شدت تغییر کرده است. شرکت ها در حال افزودن نوار قلب و حسگرهای اشباع اکسیژن به گجت های پوشیدنی خود هستند و ویژگی هایی که قبلا فکر می کردیم آینده ای دور از دسترس است، اکنون امری عادی است. همراه ما باشید با معرفی آخرین محصول برند سامسونگ در این زمینه، گلکسی واچ 3 و بررسی آن.

این شرکت در کنار گلکسی نوت 20، سامسونگ گلکسی واچ 3 را به بازار عرضه کرده است. این ساعت سبک تر و بسیار قدرتمند تر از نسخه قبلی است و دارای ویژگی های بهداشتی و ایمنی اضافی است که حتی رقابت اپل واچ را نسبت به قبل فراهم می کند.

سامسونگ گلکسی واچ 3 در یک نگاه

سامسونگ گلکسی واچ 3 در یک نگاه

سامسونگ گلکسی واچ 3 یکی از ساعت های هوشمند همه کاره ای است که می توانید خریداری کنید. این مدل شیک، اسپرت، دارای ویژگی های فراوان و سنسورهای سلامت جدیدی است که به مرور زمان کارایی ساعت را بهتر می کند.

سامسونگ گلکسی واچ 3 گل سرسبد ساعت های هوشمند سامسونگ برای سال 2020 و جانشین Galaxy Watch 2017 است. در حالی که Galaxy Watch Active 2 که در سال 2019 وارد بازار شد به دنبال افرادی فعال و ورزشکار است، Galaxy Watch 3 بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند مراقب تناسب اندام باشند.

سامسونگ گلکسی واچ 3 مناسب است اگر به دنبال ویژگی های زیر هستید:

  • یک ساعت هوشمند همه کاره
  • جایگزینی برای ساعت هوشمند Apple Watch یا Wear OS
  • ساعت هوشمندی که از تناسب اندام یا ویژگی های هوشمند دریغ نمی کند
  • یک رایانه پوشیدنی برای همکاری با گوشی گلکسی جدید شما

سامسونگ گلکسی واچ 3 مناسب نیست اگر به دنبال ویژگی های زیر هستید:

  • یک ساعت هوشمند ارزان قیمت
  • مناسب برنامه پشتیبانی شخص ثالث
  • دقیق ترین سنسور های تناسب اندام و سلامتی

آیا سامسونگ گلکسی واچ 3 ارزش خریدن دارد؟

ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3

بله کاملا. اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمندی هستید که می توانید خریداری کنید و ساخته شده توسط اپل نباشد، Galaxy Watch 3 چیزی است که دنبالش می گردید.

این ساعت یکی از کامل ترین ساعت های هوشمندی است که می توانید در سال 2020 تهیه کنید. این ساعت دارای ویژگی های کنترل تناسب اندام، یک برنامه بهداشتی خوب، سخت افزار خارق العاده، نرم افزار به همان اندازه خوب و فضای ذخیره سازی موسیقی روی صفحه با پشتیبانی از برنامه های موسیقی محبوب است.

Wear OS یک انتخاب محبوب برای افرادی است که به دنبال ساعت های هوشمند سازگار با Android هستند، اما کمبود به روزرسانی Google باعث می شود که حداقل برای فعلا ساعت های هوشمند Wear OS را توصیه نکنیم.

قیمت این محصول معمولاً از 400 دلار شروع می شود و مدل های سطح بالا LTE تا 479 دلار نیز قیمت دارند. این قیمت برای یک ساعت هوشمند زیاد است. همچنین، در حالی که Galaxy Watch 3 دارای بسیاری از ویژگی های تناسب اندام است، اما همه موارد را به طور دقیق کنترل نمی کند. GPS و سنسور های ضربان قلب آن هنوز دقیق نیستند.

آنچه متخصصان درباره سامسونگ گلکسی واچ 3 می گویند

نظر متخصصان در مورد سامسونگ گلکسی واچ 3

من در ابتدای این مقاله گفتم که درباره سامسونگ گلکسی واچ 3 چه فکر می کنم. احتمالاً باید یکی را بخرید، اما فقط درصورتی که با صرف چند میلیون تومان برای یک ساعت مشکلی نداشته باشید. این ها مواردی است که متخصصین درباره گلکسی واچ 3 می گویند.

  • دن سیفرت از Verge حاشیه چرخان و صفحه نمایش واضح سامسونگ گلکسی واچ 3 و همچنین رابط کاربری نرم افزار آسان آن را تحسین کرد. با این حال، به طور کلی، سیفرت به این نکته توجه داشت که Galaxy Watch 3 بهترین نسخه در مقایسه با ساعت های قبلی سامسونگ نیست. وی خاطرنشان کرد که انتخاب برنامه ها هنوز بد است و ویژگی های تناسب اندام به خوبی دقیق نیست.
  • Engadget’s Cherlynn Low در مورد Galaxy Watch 3 صحبت های خوبی داشت و ادعا کرد که بهترین ساعت هوشمند غیر اپل است. وی گفت که این ساعت نسبت به Active 2 بدتر است و این بدان معناست که استفاده از آن هنگام کار کردن کمی آزار دهنده تر خواهد بود. وی اشاره کرد که ردیابی تناسب اندام نسبت به ساعت های قبلی بهتر شده است و افرادی که در اندروید به دنبال دستگاه های غیرطبیعی مانند ساعت های Garmin و Polar هستند احتمالاً باید از Galaxy Watch 3 بازدید کنند.
  • برایان هیتر TechCrunch گفت: “وقتی ساعت های هوشمند اندروید بیشتری وارد بازار شود، بسیاری نمی توانند با Galaxy Watch 3 رقابت کنند.” وی همچنین حاشیه چرخان را راضی کننده خواند که به نظر می رسد بسیاری دیگر از داوران با آن موافق هستند. باز هم، هیتر به کمبود برنامه های شخص ثالث در فروشگاه برنامه و همچنین طراحی حجیم Galaxy Watch 3 اشاره کرد.

آنچه افرادی مانند شما درباره گلکسی واچ 3 فکر می کنند

سامسونگ گلکسی واچ 3 و بیکسبای

ما دوست داریم وقتی محصولات بزرگ به بازار عرضه می شوند از زبان شما خوانندگان بشنویم. واضح است که مردم درباره ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ نظر دارند، بنابراین ما چند نظرسنجی انجام دادیم تا ببینیم قبل و بعد از عرضه ساعت جدید سامسونگ چقدر مورد پسند و چقدر غیر قابل پسند هستند. و اما نتیجه این نظرسنجی این گونه بود:

نتیجه نظر سنجی

زمانی که سامسونگ گلکسی واچ 3 فقط یک شایعه بود، پرسیدیم که برای این ساعت چقدر هیجان زده اید؟ جای تعجب نیست که اکثریت گفتند که برای دیدن ساعت هوشمند بعدی سامسونگ هیجان زده شده اند. از مجموع 1405 رأی کل، 83.6٪ گفتند که برای این ساعت جدید هیجان زده شده اند، در حالی که فقط 16.44٪ گفته اند که این ساعت را دوست ندارند.

بعد از اعلام ساعت همه چیز جالبتر شد. قیمت 400 دلار مطمئناً یکی از بزرگترین نکات مهم در مورد رونمایی از سامسونگ گلکسی واچ 3 بود، بسیاری از مردم گفتند که این ساعت ارزش چنین قیمتی را ندارد.

در حقیقت، به نظر می رسد که نظر اکثر مردم در مورد منصفانه بودن یا نیودن سامسونگ گلکسی واچ 3 کاملاً متفاوت است. نظرسنجی زیر را بررسی کنید؛ تقریباً در مورد هر گزینه ای که قرار دادیم، تقریباً برابر رای آورده است. بسیاری از مردم فکر می کنند که Galaxy Watch 3 ارزش چنین قیمتی را دارد، در حالی که دیگران فکر می کنند این ارزشش را دارد.

نتیجه نظرسنجی

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 3

صفحه نمایش45 میلی متر: 1.4 اینچ AMOLED
41 میلی متر: AMOLED 1.2 اینچی
کورنینگ گوریلا گلس DX
ابعاد و وزن45 میلی متر: 45 46 46.2 11 11.1 میلی متر
53.8 گرم (فولاد ضد زنگ) ، 43 گرم (تیتانیوم)
41 میلی متر: 41 42 42.5 11. 11.3 میلی متر
49.2
رنگ و مواد45 میلی متر: مشکی (فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم)، نقره ای (فولاد ضد زنگ)
41 میلی متر: مسی (فولاد ضد زنگ)، نقره ای (فولاد ضد زنگ)
باتری45 میلی متر: 340 میلی آمپر ساعت
41 میلی متر: 247 میلی آمپر ساعت
پردازندهسامسونگ اگزینوس 9110
دو هسته ای ، 1.15 گیگاهرتز
رم1 گیگابایت
حافظه داخلی8 گیگاایت
قابلیت اتصالLTE (در مدل های انتخابی موجود است)
بلوتوث 5.0
Wi-Fi b / g / n
NFC
A-GPS / GLONASS / Beidou 7
سنسور هاشتاب سنج
ژیروسکوپ
فشار سنج
سنسور ضربان قلب نوری
نوار قلب
حسگر نور محیط
ماندگاری5ATM + IP68
MIL-STD-810G
نرم افزارتایزن AS 5.5
سازگاریAndroid: Android 5.0 یا بالاتر و RAM 1.5 GB یا بالاتر
iOS: آیفون 5 به بالا، iOS 9.0 یا بالاتر

سخت افزار و طراحی Galaxy Watch 3

سخت افزار و طراحی Galaxy Watch 3

اگر ساعت هوشمند بزرگتری با باتری ماندگارتر می خواهید، سامسونگ گلکسی واچ 3، 45 میلی متری را بخرید. این مدل دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED و باتری 340 میلی آمپری است که سامسونگ می گوید با استفاده از آن می توانید حدود دو روز شارژ استفاده کنید. مدل 41 میلی متر کوچکتر و براق تر است، اما عمر باتری آن کمتر است. این محصول با یک صفحه نمایش 1.2 اینچی و یک باتری 247 میلی آمپری ارائه می شود که سامسونگ می گوید حدود یک روز استفاده شما را به همراه خواهد داشت.

هر دو دستگاه به صورت بی سیم شارژ می شوند و می توان با قابلیت Samsung’s Wireless Powershare از آن استفاده کرد. سامسونگ می گوید گلکسی واچ 3، 14% باریک تر از Galaxy Watch است، در کل 8٪ کوچکتر و 15٪ سبک تر است. بد نیست!

یک ویژگی محبوب که در حال بازگشت است، قاب چرخشی فیزیکی است. سامسونگ با حاشیه گلکسی واچ اصلی که به راحتی جهت یابی از طریق نرم افزار چرخانده بود، بر روی دستان (یا مچ دستان) قرار گرفت. این شرکت آن را به طور کامل از Galaxy Watch Active حذف کرد، سپس یک قاب شبه چرخان به Active 2 اضافه کرد که با لمس چرخانده می شود.

سامسونگ گلکسی واچ 3، 45 میلیمتری را می توانید با رنگ های مشکی و نقره ای خریداری کنید و گلکسی واچ 3، 41 میلیمتری نیز در رنگ های مسی و نقره ای عرضه می شود. سامسونگ در تاریخ 2 اکتبر نسخه Galaxy Watch 3 ساخته شده از تیتانیوم را منتشر کرد. هرچند که فقط در اندازه 45 میلی متر موجود است.

می توانید هر دو اندازه گلکسی واچ 3 را با اتصال بلوتوث + Wi-Fi یا LTE + بلوتوث + Wi-Fi دریافت کنید. جالب اینجاست که سامسونگ این ساعت ها را با اگزینوس 9110 SoC خودش تغذیه می کند، همان پردازنده ای که اولین گلکسی واچ را تأمین می کند. همچنین باعث افزایش حافظه RAM از 768 مگابایت به 1 گیگابایت و افزایش حافظه ذخیره سازی از 4 گیگابایت به 8 گیگابایت می شود.

لوازم جانبی Galaxy Watch 3

اگر شما به دنبال خرید سامسونگ گلکسی واچ 3 هستید، اما می خواهید آن را با برخی لوازم جانبی سفارشی کنید. خوشبختانه لوازم جانبی زیادی برای انتخاب وجود دارد. سامسونگ بندهای ساعت چرمی، فلزی و سیلیکونی را در وب سایت خود و در بعضی نمایندگی ها به فروش می رساند. بسیاری از گزینه های شخص اول در Samsung.com برای دستگاه های قدیمی Galaxy Watch ذکر شده است، اما آن ها باید با Galaxy Watch 3 جدید شما نیز کار کنند.

علاقه ای ندارید که پول اضافی را روی یک بند ساعت رسمی سامسونگ خرج کنید؟ Galaxy Watch 3 با اکثر بندهای استاندارد ساعت که امروز می توانید خریداری کنید سازگار است. فقط مطمئن شوید که سایز مناسب را خریداری کرده اید. گلکسی واچ 3، 41 میلی متری با بند های 20 میلی متری سازگار است، در حالی که گلکسی واچ 3، 45 میلی متری با بند های 22 میلی متری سازگار است.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *