معرفی محصول

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس

ما دراین مقاله با نام “لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس” به شما کمک می کنیم تا بهترین لپ تاپ های مخصوص کار با نرم افزارهای رشته معماری را به شما نمایش دهیم و آنها را بررسی کنیم.

دانشجویان اغلب به دنبال خرید لپ تاپ هایی هستند که برای کارهای دانشگاهی آنها مناسب باشد. تا بتوانند از آنها برای پروژه و درس هایشان استفاده کنند.

دانشجویان اغلب به دنبال خرید لپ تاپ هایی هستند که برای کارهای دانشگاهی آنها مناسب باشد. تا بتوانند از آنها برای پروژه و درس هایشان استفاده کنند.

ما دراین بخش به معرفی لپ تاپ های مورد استفاده برای رشته معماری و کار با نرم افزارهای 3 دی مکس که یکی از نرم افزارهای مهم و تخصصی رشته معماری است، می پردازیم.

اغلب دانشجویان برای خرید لپ تاپ بسیار دچار تردید می شوند که از کدام لپ تاپ ها برای کار با نرم افزارهای معماری از جمله 3 دی مکس، اتوکد، اسکچ آپ و… استفاده کنند.

برای کار با این نرم افزارها پیشنهاد ما استفاده از لپ تاپی است که دارای گرافیک بالا، پردازنده قوی، رم قدرتمند داشته باشد و همچنین دارای نمایشگر بزرگ باشد.

نهایت ما به شما پیشنهاد می کنیم نمایشگر های کمتر از 15 اینچ را برای این کار انتخاب نکنید.

برای خرید لپ تاپی متناسب با 3 دی مکس باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید

رم لپ تاپ

یکی از ویژگی های این لپ تاپ این است که دارای یک رم، مناسب با کارهای شما باشد که برای رشته معماری و کار با نرم افزارهایی که گفتیم حداقل باید دارای رم 6 گیگا بایت باشد.

کارت گرافیک لپ تاپ

برای سیستمی که ما می خواهیم، بهتر است از لپ تاپی که دارای کارت گرافیک یک گیگابایت می باشد استفاده کنیم.

هارد لپ تاپ

شما باید این نکته را برای انتخاب هارد دیسک در نظر بگیرید که به چه میزان فضا برای ذخیره سازی در لپ تاپ تان نیاز دارید و با توجه به آن هارد مورد نظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر هاردهای اینترنال، هاردهای اکسترنال هم وجود دارند که از آنها هم می توانید به عنوان عنصری برای ذخیره سازی انرژی استفاده کنید.

پردازنده لپ تاپ

در نهایت هم برای کار با این نرم افزارها لپ تاپی مناسب است که حداقل دارای پردازنده Core i5 باشد.

حال به بررسی انواع لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس که مناسب برای دانشجویان معماری است، می پردازیم:

MSI GE62 6QD

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس
MSI GE62 6QD

این لپ تاپ محصولی از کمپانی ام اس آی می باشد که این کمپانی یک از برترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ  می باشد.

این لپ تاپ که برای دانشجویان رشته معماری مناسب است دارای پردازنده Intel CORE i7 6700HQ بوده که علاوه برآن این لپ تاپ دارای حافظه رم  16GB DDR4 نیز می باشد.

همچنین در ادامه ی معرفی و بررسی ویژگی های این لپ تاپ می توان به NVIDIA GEFORCE GTX960M 4GB، صفحه نمایش 15.6اینچ  FULL HD نیز اشاره کرد.

ASUS FX570UD

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس

ASUS FX570UD

این لپ تاپ توسط کمپانی ایسوس به بازار فرستاده شده است. که دارای ترکیب رنگ نوک مدادی و قرمز است. بدنه ی آن مشکی بوده و لوگوی ایسوس بر روی آن نصب شده است. این لپ تاپ برای اجرای برنامه‌های سنگین و بازی مناسب است و تقریبا از پس هر کاری برمی‌آید. حافظه‌ی رم آن هشت گیگابایت از نوع  DDR4 و حافظه‌ی داخلی آن از نوع هارددیسک است.

پردازنده‌ی گرافیکی این دستگاه ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce GTX 1050 است که چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این لپ تاپ برای انجام پردازش های سنگین بسیار مناسب است و از این لپ تاپ می توان برای اجرای نرم افزار 3 دی مکس و سایر نرم افزارهای رشته معماری و عمران استفاده کنید.

R542UN VivoBook  ASUS

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس
R542UN VivoBook  ASUS

این لپ تاپ آمیزه ای از زیبایی و کارآیی و قیمت مناسب است و با این وجود این که از پلاستیک ساخته شده است، به گونه ای است که بسیار به لپ تاپ های فلزی و رده بالا شبیه است.

نکته‌ی مثبت درباره‌ی آن‌ها وجود صفحه‌ نمایش با روکش مات و رم از نوع DDR4 است که نسبت به رم‌های DDR3 سرعت بیش‌تری دارند. همچنین این لپ تاپ ها دارای پردازشگر گرافیکی GeForce MX150 DDR5 انویدیا می باشند.

Lenovo Ideapad 520

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس
Lenovo Ideapad 520

بدون شک لنوو از برترین سازندگان لپ تاپ های میان رده و اقتصادی می باشد. که برای اجرای نرم افزارهایی مانند 3دی مکس مناسب است. این لپ تاپ دارای پردازشگر گرافیکی‌ GeForce MX150 DDR5 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 می باشد.

این لپ‌تاپ ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد و جزو لپ‌تاپ‌هایی با وزن معمولی محسوب می‌شود. اگر قصد دارید آیدیاپد ۵۲۰ را درون کوله‌پشتی یا کیف دستی قرار دهید و با خود به سر کار ببرید.

در قسمت پشتی لپ‌تاپ، قسمت‌هایی برای دسترسی به هارددیسک و حافظه‌ی رم وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید سخت‌افزار را به‌ راحتی ارتقا دهید. باتری هم طوری طراحی شده که قابل جداکردن نیست و با بدنه یکی شده ‌است. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که این لپ تاپ برای کار با نرم افزار 3 دی مکس مناسب است.

Gerelateerde berichten