معرفی محصول

بهترین لپ تاپ مخصوص طراحی گرافیکی

لپ تاپ مخصوص کار با 3 دی مکس

طراحان گرافیک، همیشه نیاز به سیستم های کامپیوتری قدرتمندی دارند که بتواند از پس رندرهای سنگین و یا اجرای برنامه های گرافیکی، به راحتی بر بیاید. از این رو آن ها به ندرت روی لپ تاپ ها حساب باز می کنند و همیشه به دنبال PC هایی هستند که توانایی انجام چنین کارهایی را داشته باشد. با این حال به سبب سهولت حمل و نقل، ممکن است شما نیاز به یک لپ تاپ مخصوص طراحی گرافیکی نیز داشته باشید.

در حقیقت…

اگر شما یک طراح گرافیک هستید و قصد دارید برای انجام کارهای خود یک لپ تاپ تهیه کنید، باید بدانید که لپ تاپ شما باید از قدرت مناسب بهره مند باشد تا در هنگام اجرای برنامه های شما، به مشکل برنخورد و بتواند به راحتی از پس آن برآید. برای تهیه چنین لپ تاپی، شما به بودجه بیشتری نسبت به یک لپ تاپ معمولی نیاز دارید و لازم است که بیشتر هزینه کنید.

ما در این مقاله…

به شما کمک خواهیم کرد تا ضمن شناخت مشخصات لازم برای لپ تاپ خود، چند نمونه از لپ تاپ هایی که مخصوص طراحی گرافیکی هستند یا از پس انجام این کار به خوبی بر می آیند را به شما معرفی کنیم و به این ترتیب بتوانید انتخاب ساده تری را برای کار خود داشته باشید.

لپ تاپ مناسب طراحی گرافیکی
برای کار طراحی، باید لپ تاپ شما قدرتمند باشد.

مشخصات یک لپ تاپ مناسب برای طراحی گرافیکی

فاکتورهای مهمی برای خرید لپ تاپ مخصوص طراحی گرافیکی، متناسب با کارهای طراحی و گرافیکی وجود دارد، از جمله مواردی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت:

پردازنده

پردازنده که یکی ازبخش های مهم برای ماست که عملکرد روان و اجرای راحت چند نرم افزار با هم را تضمین می کند. برای انجام نرم افزارهای گرافیکی، بهتر است از پردازنده های سری Core i5 یا Core i7 و Core i9 شرکت اینتل یا از پردازنده های سری Ryzen شرکت AMD استفاده کنید.

بدیهی است که بهتر است از پردازنده هایی استفاده کنیم که از نسل جدیدتری در ساخت خود استفاده نموده اند. به عنوان مثال در پردازنده های اینتل، برای کارهای گرافیکی، بهتر است از پردازنده های نسل هفتم به بعد استفاده کنیم.

همچنین در نام پردازنده های اینتل، ما حروفی را مشاهده می کنیم که مشخص کننده رده توان و مصرف آن ها است. برای کارهای گرافیکی، توصیه می شود از پردازنده های سری H یا HQ که مناسب انجام کارهای گرافیکی هستند، استفاده کنیم.

رم

رم نیز در کنار سی پی یو جزو بخش های مهم یک لپ تاپ می باشد که کار آن ذخیره ی موقت اطلاعات است. رم سبب می شود تا پردازنده اطلاعات بیشتری را بتواند پردازش کند که درنتیجه کارآیی لپ تاپ را بهبود می بخشد.

نرم افزارهای طراحی، معمولا داده های زیادی را در حافظه موقت ذخیره می کنند و چون معمولا یک طراح، همزمان ممکن است ده ها پروژه گرافیکی را در تب های مختلف نرم افزار اجرا کند، در نتیجه نیاز به رم بیشتر می شود.

کمترین رمی که می توان برای یک لپ تاپ مناسب انجام کارهای گرافیکی در نظر گرفت، 8 گیگابایت است که باز هم عملکرد فوق العاده ای ندارد. بهترین نوع رم ها، رم های DDR4 با حافظه 12 یا 16 گیگابایتی می باشد.

کارت گرافیک

کارت گرافیک یکی از مهمترین قطعاتی است که تمامی طراحان گرافیک باید به آن توجه کنند. بدون داشتن یک کارت گرافیک قدرتمند، هرچقدر هم که دیگر قطعات سیستم شما قدرتمند باشد، باز هم نمی توانید نتیجه مطلوبی را بدست بیاورید.

به طور معمول، کارت گرافیک های با حافظه 4GB به بالا برای کارهای گرافیکی مناسب است. در این میان نوع طراحی کارت گرافیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کارت گرافیک های سری 1050 انویدیا به بعد، معمولا عملکرد مناسبی را دارند.

صفحه نمایش

مورد بعدی که باید به آن توجه کنید این است که صفحه نمایش باید دارای رزولوشن بالا باشد که جزئیات را بهتر و دقیق تر نشان دهد. صفحه نمایش، نشان دهنده نتیجه کار شماست و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد، در نتیجه نمی توانید نتیجه کار خود را به درستی مشاهده کنید.

صفحه نمایش های 15.6 اینچی به بالا، با رزولوشن Full HD یا 4K و 8K با طراحی Wide View می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند. ضمن اینکه اگر صفحه نمایش لمسی یا با چرخش 180 درجه داشته باشید، در طراحی گرافیک، می توانید عملکرد بهتر و سریع تری داشته باشید.

بهترین لپ تاپ مخصوص طراحی گرافیکی
لپ تاپ های مناسب طراحی گرافیک، معمولا از قیمت بالایی برخوردارند

جمع بندی

با توجه به تمامی موارد گفته شده و برخی دیگر از خصوصیاتی که یک لپ تاپ مناسب کار طراحی و گرافیک باید داشته باشد، به طور خلاصه می توان بیان نمود که یک لپ تاپ مناسب طراحی گرافیکی باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • پردازنده های نسل هفتم به بعد از سری Core i5 به بالا
  • رم 12GB به بالا
  • گرافیک 4GB به بالا
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD یا 4K و 8K
  • حافظه از نوع SSD با ظرفیت 256GB به بالا
  • صفحه کلید کامل با نور پس زمینه
  • چندین پورت USB3.0 و HDMI

معرفی بهترین لپ تاپ های مناسب طراحی گرافیکی

در ادامه این مطلب به معرفی ده لپ تاپ برتر مناسب برای طراحان گرافیک می پردازیم.

1. MacBook Pro 2019 (16 اینچی)

بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیکی

لپ تاپ مک بوک پرو 2019
مشخصات فنیپردازنده: 9th-generation Intel Core i7 – i9
گرافیک: AMD Radeon Pro 5300M – Radeon Pro 5500M
رم: 16GB – 64GB
صفحه نمایش: 16-inch Retina display with True Tone
فضای ذخیره سازی: 512GB – 8TB SSD
مزایا+صفحه نمایش 16 اینچی خیره کننده
+صفحه کلید جدید و بهبود یافته
معایب-محدود به چهار پورت Thunderbolt 3

احتمالاً لپ تاپ MacBook Pro بهترین انتخاب ما در میان لپ تاپ های طراحی گرافیکی است. MacBook Pro های اپل به دلیل کیفیت ساخت عالی، طراحی و قدرت فوق العاده در بین خلاقان و طراحان گرافیکی بسیار محبوب هستند. شک نکنید که MacBook Proبا صفحه 16 اینچی می تواند بهترین انتخاب در زمینه طراحی باشد.

این لپ تاپ صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل های قبلی 15 اینچی دارد و فضای بیشتری را برای کار به شما می دهد. همچنین رزولوشن عالی آن به این معنی است که کار گرافیکی شما مطلوب ترین ظاهر را به خود خواهد گرفت. با آن که اپل اندازه صفحه نمایش را افزایش داده است اما طراحی باریک و سبک که خصوصیت اصلی یک مک بوک است، در آن حفظ شده است.

اپل نه تنها یک صفحه بزرگ تر به این مدل مک بوک داده است، بلکه سخت افزار داخلی آن را نیز به روز کرد و از پردازنده های قدرتمند اینتل و کارت گرافیک های حرفه ای AMD استفاده کرده است. ابعاد و مشخصات فنی خوب این لپ تاپ می تواند یک انتخاب عالی برای طراحان گرافیکی باشد.

اگرچه این مدل در سال 2019 به بازار آمده است، اما هنوز یک لپ تاپ درخشان است که عملکرد فوق العاده ای دارد و به همین دلیل است که حتی در سال 2021 نیز، این بهترین لپ تاپ برای تولید کنندگان محتوا، طراحان و سایر متخصصان این زمینه است.

همچنین این مک بوک با بلندگو هایی شگفت انگیز صدایی رسا داشته و یک صفحه کلید بسیار روان تر و بهتر از قبل در آن ارائه شده است.

2. MacBook Pro 2020 (13 اینچی)

بهترین لپ تاپ طراحی گرافیکی با صفحه نمایش کوچک

 مک بوک پرو 2020
مشخصات فنیپردازنده: Apple M1 chip with 8‑core CPU
گرافیک:Integrated 8-core GPU
رم:  8GB – 16GB unified memory
صفحه نمایش: 13.3-inch 2560 x 1600 LED-backlit Retina display
فضای ذخیره سازی:256GB – 2TB SSD
ابعاد (H x W x D): 30.41 x 21.24 x 1.56 سانتی متر
مزایا+عمر بالای باتری
+عملکرد عالی
+می تواند برنامه های iOS را اجرا کند
معایب-هنوز فاقد پورت است

اگر می خواهید یک MacBook Pro برای کارهای گرافیکی خود تهیه کنید، اما مدل 16 اینچی بالا خیلی بزرگ است، پس ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. سال گذشته، اپل مدل جدید MacBook Pro با صفحه نمایش 13 اینچی را به همراه بازنگری های سخت افزاری روانه بازار کرد و قطعاً این یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیکی است.

این لپ تاپ جدید اپل در حال حاضر با تراشه M1 مخصوص اپل (نه پردازنده اینتل) عرضه می شود. پردازنده M1 به MacBook Pro جدید 13 اینچی اجازه می دهد تا عملکرد فوق العاده ای را ارائه دهد.

با این لپ تاپ شما به راحتی می توانید محتوای 4Kو حتی 8K را به لطف قدرت تراشه M1 ویرایش کنید و برنامه های گرافیکی سخت را نیز اجرا کنید. از همه بهتر، مک بوک پرو 13 اینچی (M1 ، 2020) دارای طولانی ترین عمر باتری است که در سری های مک بوک دیده شده است. باتری آن طوری است که اگر تمام روز هم کار کنید، عمر باتری پاسخگو خواهد بود. برای طراحان گرافیکی که زیاد سفر می کنندو نیاز به یک لپ تاپ جمع و جور دارند، این بهترین دستگاهی است که می توانند بخرند.

3. Microsoft Surface Laptop 4

بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیکی با سیستم عامل ویندوز 10

سورفیس 4 مناسب طراحی گرافیکی
مشخصات فنیپردازنده: 11th-generation Intel Core i5 – i7
یا AMD Ryzen 5 – 7
گرافیک: Intel Iris Xe یا AMD Radeon
رم: 8GB – 32GB
صفحه نمایش: 13.5-inch PixelSense (2,256 x 1,504) touch
فضای ذخیره سازی: 256GB – 1TB SSD
مزایا+صفحه کلید راحت
+صفحه نمایش زیبا
معایب-پورت ها کافی نیست
– بافت پارچه Alcantara روی صفحه کلید کم دوام است

اپل ممکن است لپ تاپ های بسیار خوبی برای طراحی گرافیکی بسازد، اما رقیب قدیمی آن مایکروسافت نیز دستگاه درخشانی به نام Surface Laptop 4 ارائه کرده است. این محصول با قیمتی مناسب تر از اپل رقابتی میان سورفیس های مایکروسافت و مک بوک های اپل راه انداخته است.

مایکروسافت بیشتر به عنوان یک شرکت نرم افزاری شناخته می شود، اما اخیراً لپ تاپ های بسیار خوبی را عرضه کرده است. همان طور که مشاهده می کنید جدید ترین دستگاه مایکروسافت یک لپ تاپ ایده آل برای طراحی گرافیکی است. این لپ تاپ نه تنها دارای طراحی زیبا و نازک و سبک است، بلکه دارای یک صفحه نمایش لمسی عالی PixelSense است که کار شما را در بهترین حالت انجام می دهد. همچنین دارای یک صفحه کلید عالی، مشخصات فنی قدرتمند (از جمله گرافیک پیشرفته یکپارچه از Intel یا AMD ، بسته به پیکربندی مورد نظر شما) و عمر باتری باور نکردنی است.

این لپ تاپ یک دستگاه فوق العاده برای کار با ویندوز 10 است.این دستگاه قادر است هر برنامه طراحی گرافیکی را که می خواهید برای شما اجرا کند. همچنین اگر ویندوز 11 ارائه شود این دستگاه قادر به پشتیبانی از آن نیز هست

4. Dell XPS 15 (2020)

بهترین لپ تاپ از برند Dell

دل XPS 15
مشخصات فنیپردازنده: 10th-generation Intel Core i5 – i7
گرافیک: Intel Iris Plus Graphics
یا Nvidia GeForce GTX 1650 Ti
رم: 8GB – 64GB
صفحه نمایش: 15.6″ FHD+ (1920 x 1200) IPS – UHD+ (3840 x 2400)
فضای ذخیره سازی: 256GB – 1TB SSD
مزایا+عملکرد سریع
+طراحی چشم نواز
معایب-GTX 1650 Ti کمی ضعیف است
-صفحه نمایش 15 اینچی برای برخی افراد بزرگ است

در حالی که دو تا از گزینه برتر ما برای انتخاب لپ تاپ های طراحی گرافیکی MacBooks هستند، اگر بخواهید از ویندوز 10 استفاده کنید به دنبال چه چیزی می روید؟. خوشبختانه Dell XPS 15 (2020) جایگزین درخشانی برای لپ تاپ های اپل است.

اجزای قدرتمند این لپ تاپ در کنار طراحی نازک، سبک، شیک و محکم همراه با صفحه نمایش 15.6 اینچی خیره کننده و کارت گرافیک مجزا Nvidia، این لپ تاپی را برای طراحان گرافیکی بسیار مناسب کرده است.

از همه مهم تر، عمر باتری عالی آن است، به این معنی که هنگام استفاده از این لپ تاپ قدرتمند، مجبور نیستید به میز کار یا پریز برق متصل باشید.

معرفی و قیمت انواع لپ تاپ دل

علاقه مندان به محصولات ایسوس می توانند از طریق گزینه زیر، به لیست کاملی از لپ تاپ های ایسوس دسترسی داشته باشند و قیمت به روز این محصولات را مشاهده نمایند.

5. Acer ConceptD 7

یک لپ تاپ صنعتی مناسب افراد خلاق و طراحان گرافیکی

لپ تاپ گرافیکی ایسر
مشخصات فنیپردازنده:  9th-generation Intel Core i7
گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 – 2080
رم: 16GB – 32GB
صفحه نمایش: 15.6″ 4K UHD (3840 x 2160) 16:9 IPS
فضای ذخیره سازی: 1TB
مزایا+ارزان تر از مک بوک پرو
+انتخاب خوب پورت ها
معایب-طراحی ساده
-به اندازه MacBook ها نازک و سبک نیست

ایسر ConceptD 7 یکی دیگر از لپ تاپ های مناسب طراحی گرافیکی است که از ویندوز 10 پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای قدرت پردازش بالا برای برنامه های خلاقانه است. همچنین طراحی شیک، صفحه نمایش خیره کننده 4K IPS با اعتبار Pantone و قیمت ارزان تر آن از لپ تاپ های اپل مزیت های این لپ تاپ را چندین برابر می کند.

این لپ تاپ دارای گرافیک Nvidia RTX است که با آن می تواند قدرت گرافیکی زیادی را ارائه دهد و بسیاری از لپ تاپ های ظریف و سبک نمی توانند با آن رقابت کنند.

البته که این لپ تاپ هم هنوز یک لپ تاپ گران قیمت است، اما ویژگی های ارائه شده در آن، همراه با کیفیت ساخت عالی، این لپ تاپ را تبدیل به یک انتخاب مقرون به صرفه برای طراحی گرافیکی کرده است.

معرفی و قیمت انواع لپ تاپ ایسر

علاقه مندان به محصولات ایسر می توانند از طریق گزینه زیر، به لیست کاملی از لپ تاپ های ایسر دسترسی داشته باشند و قیمت به روز این محصولات را مشاهده نمایند.

6. Apple MacBook Air 2020

یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2021

لپ تاپ مک بوک ایر
مشخصات فنیپردازنده: Apple M1
گرافیک: Integrated 7-core /8-core GPU
رم: 8GB – 16GB
صفحه نمایش:  13.3-inch (diagonal) 2,560 x 1,600 LED-backlit display with IPS technology
فضای ذخیره سازی: 256GB – 2TB SSD
مزایا+بی صدا برای استفاده
+عمر باتری شگفت انگیز
معایب-بدون طراحی جدید
-طراحی بدون فن که می تواند عملکرد را تحت تأثیر قرار دهد

بله، مک بوک دیگری در این لیست وجود دارد. اگر چه ما تعصبی بر روی برند اپل نداریم، اما اپل واقعاً برخی از بهترین لپ تاپ هایش را فقط برای طراحی گرافیکی می سازد. جدیدترین MacBook Air اپل نیز در لیست بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیک قرار دارد. در گذشته ما MacBook Air را برای طراحی توصیه نمی کردیم، اما آخرین مدل آن دارای تراشه Apple M1 مبتنی بر ARM و گران ترین مک بوک پرو 13 اینچی است که به شدت برای این کار مناسب خواهد بود.

این دستگاه از جهات مختلف به اندازه MacBook Pro قدرتمند است و به عنوان یک لپ تاپ برای طراحی گرافیکی یک انتخاب عالی است. طراحی بدون فن آن به این معنی است که نمی تواند به اندازه مک بوک پرو سخت کار کند، اما از طرف دیگر به این معنی است که هنگام استفاده کاملاً بی صدا است. البته که این سیستم هنوز هم می تواند کار های سنگین زیادی را بدون گرم شدن بیش از حد انجام دهد.

همچنین، برای اولین بار MacBook Air، از محدوده رنگ P3 پشتیبانی می کند، به این معنی که صفحه نمایش می تواند رنگ های دقیقی را نمایش دهد، که این نکته برای طراحان گرافیکی خلاق بسیار مهم است. همچنین عمر باتری شگفت انگیز و طراحی باریک و سبک فوق العاده آن را که اضافه کنید، شما یک لپ تاپ گرافیکی درخشان خواهید داشت.

7. Dell XPS 13 (2020)

جدیدترین لپ تاپ دل که برای طراحی گرافیکی عالی است

لپتاپ گرافیکی عالی دل
مشخصات فنیپردازنده: Up to 11th Generation Intel Core i7-1165G7
گرافیک: Up to Intel Iris Xe Graphics
رم: Up to 32GB 4267MHz LPDDR4x
صفحه نمایش:  13.4″ FHD+ (1920 x 1200) InfinityEdge Non-Touch Anti-Glare 500-Nit – 13.4″ UHD+ (3840 x 2400) InfinityEdge Touch Anti-Reflective 500-Nit Display
فضای ذخیره سازی:Up to 2TB M.2 PCIe NVMe
مزایا+طراحی خیره کننده
+صفحه نمایش زیبا 16:10
+عمر باتری عالی
معایب-کیفیت صدا فقط در حد خوب است

سری XPS 13 دل یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیکی در جهان است و جدیدترین مدل آن به همان سنت خوب بودن ادامه می دهد. این لپ تاپ با طراحی باریک و سبک در کنار برخی از قوی ترین اجزا، یک لپ تاپ خیره کننده است که به راحتی نیز قابل حمل است. همه این ها در حالی است که به اندازه کافی قدرتمند بوده تا کارهای طراحی گرافیکی را بدون مشکل انجام دهد.

همچنین دارای یکی از بهترین صفحه نمایش هایی است که در لپ تاپ ها پیدا می کنید، به این معنی که پروژه های شما با آن بسیار عالی به نظر می رسند. عمر باتری آن نیز بسیار عالی است، بنابراین می توانید ساعت های متمادی بدون نیاز به وصل شدن به برق بر روی Dell XPS 13 جدید کار کنید.

این لپ تاپ یکی از گران قیمت ترین لپ تاپ های موجود است، اما ما فکر می کنیم برای طراحان گرافیکی که بهترین لپ تاپ را برای کار خود می خواهند ارزش خرید دارد.

8. Gigabyte Aero 17 HDR XC

یک لپ تاپ قدرتمند برای طراحی گرافیکی

لپ تاپ Gigabyte Aero
مشخصات فنیپردازنده: ntel Core i7-10870H
گرافیک: Nvidia Geforce RTX 3070
رم:  32GB DDR4
صفحه نمایش:  17.3-inches, 3,840 x 2,160 non-touch 60Hz IPS
فضای ذخیره سازی: 1TB SSD
مزایا+صفحه نمایش درخشان
+کارت گرافیک قوی
معایب-ممکن است برای برخی از افراد بسیار قدرتمند و سنگین باشد

Gigabyte AERO 17 HDR XC جدید برای سال 2021، یک لپ تاپ درخشان برای طراحی گرافیکی است. به دلیل اجزای پیشرفته آن، از جمله پردازنده نسل 10 اینتل و کارت گرافیک لپ تاپ Nvidia RTX 3070 جدید که یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی در جهان است. به این معنی است که Gigabyte AERO 17 HDR XC می تواند به راحتی کارها و برنامه های طراحی گرافیکی را بدون کم آوردن انجام دهد.

با این حال، بهترین ویژگی آن برای طراحان گرافیک باید صفحه نمایش خیره کننده 4K و 17.3 اینچی باشد که 100٪ از طیف رنگی Adobe RGB را پشتیبانی می کند، که برای هر کسی که نیاز به دقت رنگ در کار خود دارد، ضروری است. همچنین صفحه نمایش Pantone آن نیز کالیبره شده است و می توان گفت این لپ تاپ وضوح بسیار بیشتری نسبت به حتی مک بوک پرو قدرتمند (16 اینچی) ارائه می دهد.

همچنین دارای استحکام و ماندگاری بالایی است و دارای پورت هایی است که به شما امکان می دهد تمام لوازم جانبی ضروری خود را بدون نیاز به آداپتور به آن وصل کنید. با این حال، قیمت آن گران است، بنابراین طراحان گرافیکی با بودجه کم ممکن است از خرید این لپ تاپ صرف نظر کنند.

09. Lenovo ThinkPad P1

گران ترین و شگفت انگیز ترین لپ تاپ لنوو

ThinkPadP1 لنوو
مشخصات فنیپردازنده: Intel Core i5, Core i7, Core i9 or Xeon
گرافیک: Nvidia Quadro P1000 / P2000
رم: 8GB-64GB
صفحه نمایش: 15.6″ Full HD (1,920 x 1,080)
فضای ذخیره سازی: 256-4TB SSD
مزایا+صفحه نمایش فوق العاده
+طراحی باریک
+الد ها عملکرد خوب
معایب-یکی از گران ترین لپ تاپ ها در لیست

لپ تاپ Lenovo ThinkPad P1 یک دستگاه صنعتی بوده که در طراحی گرافیکی برای تولید کنندگان محتوا در سطح بالایی قرار دارد. این لپ تاپ بسیار قدرتمند بوده و دارای پردازنده های Intel Xeon و گرافیک Nvidia Quadro P2000 حرفه ای و 64 گیگابایت رم است.

در واقع، اگر عملکرد یک دستگاه صنعتی رومیزی را در یک قالب قابل حمل می خواهید این دستگاه ایداه آل شماست و به شما امکان می دهد در جاده کار کنید یا بین استودیو ها سفر کنید. این دستگاه دارای طراحی صاف، شاسی باریک و صفحه نمایش 4K با پوشش 100٪ AdobeRGB است. صفحه نمایش آن به تنهایی برای کار های گرافیکی عالی است و ThinkPad P1 با همه عملکرد هایی که دارد، یک لپ تاپ بسیار خوب برای طراحان گرافیک است.

همچنین تعداد زیادی پورت از جمله دو USB 3.0، دو USB-C Thunderbolt 3، یک HDMI 2.0، یک DisplayPort و کارت خوان SD ارائه می دهد. البته که این لپ تاپ بسیار گران است، اما برای حجم کاری سخت، مطمئناً یک سرمایه گذاری عالی است. 

معرفی و قیمت انواع لپ تاپ لنوو

علاقه مندان به محصولات لنوو می توانند از طریق گزینه زیر، به لیست کاملی از لپ تاپ های لنوو دسترسی داشته باشند و قیمت به روز این محصولات را مشاهده نمایند.

10. Huawei MateBook X Pro

طراحی و عملکرد برای رقابت با MacBook Pro قدرتمند

لپ تاپ گرافیکی هواوی
مشخصات فنیپردازنده: 8th generation Intel Core i5 – i7
گرافیک: Intel UHD Graphics 620 , Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5
رم: 8GB – 16GB
صفحه نمایش: 13.9-inch 3K (3,000 x 2,080)
فضای ذخیره سازی:  512GB SSD
مزایا+صفحه نمایش فوق العاده
+عمر باتری فوق العاده
معایب-فاقد شکاف کارت SD
-وب کم عالی نیست

هواوی MateBook X نرم افزار این لپ تاپ طراحی گرافیکی بسیار عالی تر از آوازه نام تجاری آن است. هوآوی شاید بیشتر برای ارائه گوشی های هوشمند شناخته شده باشد، اما این شرکت چینی اخیراً لپ تاپ های درخشانی نیز ساخته است که می توانند با برند های معتبرتری مانند Dell و Apple رقابت کنند.

همچنین این لپ تاپ با هزینه کمتری نسبت به رقبای خود، یک طراحی زیبا و صفحه نمایش عالی ارائه می دهند که با بسیاری از لپ تاپ های گران قیمت رقابت می کند. هواوی همچنین در لیست بهترین لپ تاپ های طراحی گرافیکی ما با اجزایی عالی قرار گرفته است، این بدان معناست که ویندوز 10 و هر برنامه گرافیکی دیگری را بسیار عالی اجرا می کند.

در انتخاب بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیکی باید به دنبال چه چیزی باشید؟

چگونه می توانید انتخاب کنید که کدام یک از بهترین لپ تاپ های طراحی گرافیکی مناسب کار شماست؟ بدیهی است که شما با توجه به بودجه تان به سمت هر یک از دستگاه ها هدایت می شوید. به همین دلیل ست که ما بهترین گزینه ها را با هر بودجه ها در اینجا قرار دارده ایم. اما چند نکته دیگر نیز باید در نظر گرفته شود. 

یکی قدرت در برابر قابلیت حمل است: شما به چیزی نیاز دارید که به اندازه کافی نازک و سبک باشد تا بتوانید آن را در کوله پشتی خود بیاندازید، اما به اندازه کافی هم قدرتمند باشد تا مجموعه ابزار های طراحی شما را اجرا کند. همچنین باید تصمیم بگیرید که macOS یا Windows برای شما مناسب است. در گذشته ویندوز انتخاب اصلی طراحان بود، اما این روزها واقعا مهم نیست از چه پلتفرمی استفاده می کنید.

منبع:

creativebloq.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *