معرفی محصول

سامسونگ گلکسی S20 و هر آنچه که درباره آن می دانیم!

سامسونگ گلکسی S20

کمپانی سامسونگ به تازگی از سری جدید گلکسی به نام گلکسی S20 رونمایی کرد که به نسبت گلکسی S20 پلاس و Galaxy S20 Ultra هم ارزان تر است و هم عملکرد راحت تری دارد، اما این بدان معنا نیست که این دستگاه ارزان قیمت از امکانات کمتری برخوردار است!

طراحی و صفحه نمایش

سامسونگ گلکسی S20 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است که دقیقاً دارای 0.1 میلیون اینچ نسبت به مدل 6.1 اینچی S10 در سال 2019 بزرگتر است.

این طراحی اندازه کلی گوشی را به طرز چشمگیری تغییر نمی دهد و حداکثر رزولوشن آن همانند مدل های اخیر سامسونگ Galaxy S در (WQHD + (3040 x 1440 باقی می ماند.

طراحی و صفحه نمایش

سامسونگ هنوز وضوح پیش فرض (Full HD + (2220 x 1080 را ارائه می دهد که برای بیشتر کار ها به اندازه کافی قوی به نظر می رسد و باعث صرفه جویی در باتری می شود. برای تغییر به وضوح بالا تر باید به تنظیمات بروید.

یک ارتقاء بزرگ برای گلکسی S20 حداکثر سرعت رفرش 120Hz است. این دو برابر سرعت رفرش صفحه نمایش در اکثر تلفن ها از جمله دستگاه های قبلی سامسونگ است.

همچنین حساسیت به لمس از 120Hz به 240Hz رسیده است تا بتوانید بازی ها را با سرعت بیشتری انجام دهید.

این نکته را ما هنگام استفاده از تلفن متوجه نشده ایم، اما کسانی که بیشتر به بازی های موبایلی می پردازند ممکن است بدانند که این تفاوت را ایجاد می کند.

صفحه نمایش گلکسی S20

سامسونگ برای طراحی این گوشی هوشمند بسیار ظرافت به خرج داده است و با بکارگیری آلومینیوم در ساخت فریم و شیشه گوریلا گلس 6 در پنل جلو و عقب، علی‌رغم اندازه نسبتا بزرگش کاهش وزن چشمگیری داشته است.

ناگفته نماند که حذف حاشیه‌ها در سبک و خوش دست شدن آن بسیار تاثیر گذار بوده است.

همچنین این گوشی توانسته استاندارد IP68 را دریافت کرده و در برابر گرد و غبار و نفوذ آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه مقاومت می کند.

در حال حاضر Galaxy S20 یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در بین تلفن های هوشمند را دارد.

همچنین شما می توانید برای قفل سریع و اینکه هر بار در مکان های عمومی رمز های شخصی خود را وارد نکنید، می توانید از اسکنر استفاده کنید.

دوربین

سامسونگ هنگام مقایسه آن با گلکسی S10 گام های مهمی را برای ارائه دوربین گلکسی S20 برداشته است، اما به تمام ویژگی های دوربین آن در این مقاله اشاره نشده است.

دوربین گلکسی S20

دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل است، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 64 مگا پیکسلی نیز دارد که امکان فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم را دارد.

دوربین جلوی این گوشی مجهز به سنسور 10 مگاپیکسلی با وضوح 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه می باشد.

سامسونگ اندازه پیکسل های فردی را از 1.4 میکرون به 1.8 میکرون افزایش داده است.

به طور کلی نتیجه مثبت است و امکان بزرگنمایی 3 برابر اپتیکال و در صورت نیاز امکان بزرگنمایی دیجیتال تا 30 برابر نیز وجود دارد.

Galaxy S20 Plus و Ultra هر دو دارای سنسور پروازی هستند که در این گوشی به کار برده نشده است. اما بدون آن هم S20 به خوبی قادر به عکس گرفتن از تصاویر فوق العاده است.

5G

گلکسی S20 بهترین فرصت برای افرادی است که طرفدار سرعت هستند، زیرا از نسل اینترنت 5G در این تلفن هوشمند پشتیبانی می شود.

شبکه گلکسی S20

تنها 1 درصد از تلفن های هوشمندی که در سال 2019 رونمایی شده اند پشتیبان نسل 5G بوده اند و بیشتر آن ها انواعی از پرچمداران گرن قیمت 4G بودند.

S20 به طور پیش فرض عمدتا 5G است و سرعت بارگیری آن به طور متوسط ​​در حدود 200 مگابیت در ثانیه است که 6 برابر بیشتر از سرعت 4G در برخی از قسمت های جهان می باشد.

البته این امر به این بستگی دارد که 5G در منطقه شما پشتیبانی شود.

عملکرد و نرم افزار

گلکسی S20 از دو چیپست اسنپدراگون 865 با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G و اگزینوس 990 بهره می برد و با توجه به مکانی که زندگی می کنید تصمیم می گیرید کدام نسخه را دریافت کنید.

عملکرد گلکسی S20

نوع 5G تلفنی که مورد آزمایش قرار گرفتیم دارای 12 گیگابایت رم است و نسخه 4G این گوشی تنها 8 گیگابایت رم دارد.

گلکسی اس 20 از اندروید 10 جدیدترین و بهترین نسخه سیستم عامل گوگل استفاده می کند.

سامسونگ برنامه های زیادی را در دستگاه خود دارد، اما اگر نیازی به آن ها ندارید می توانید اکثر آن ها را حذف کرده و با گزینه های انتخابی خود همراه شوید.

حافظه سامسونگ گلکسی S20 برابر با 128 گیگابایت حافظه است که بیش از فضای کافی برای یک کاربر عادی تلقی می شود، اما اگر قصد دارید تعداد زیادی فیلم 4K را فیلم برداری کنید می توانید از میکرو اس دی استفاده کنید.

عمر باتری

برای سامسونگ گلکسی S20 یک باتری 4000 میلی آمپر تعبیه شده است.

انتظار می رود كه باتری آن به راحتی در طی یك روز پاسخگوی نیاز شما باشد.

ویژگی فست شارژ سامسونگ به خوبی کار می کند، البته شارژ بی سیم 15W نیز وجود دارد و اگرچه به اندازه نوع سیمی آن سریع نیست اما گزینه ای مفید برای مواقع ضروری است.

جمع بندی

در حال حاضر این گوشی چیزی نیست که برای اکثر کاربران ضروری باشد، اما استفاده از آن به دلیل قابلیت شبکه های 5G احساس رضایتمندی به شما خواهد داد.

غالباً می دانید که قدرت بیشتر در تلفن های هوشمند به معنای بزرگتر بودن آن است، اما در مورد سامسونگ S20 اینگونه نیست. با این حال افراد قادر به استفاده از این تلفن با یک دست نخواهند بود.

نوع 4G به کنار گلکسی S20 سامسونگ را به نسبت مشخصات سخت افزاری آن می توانید با قیمت پایین تری تهیه کنید.

اما اگر می خواهید با داشتن نسخه 5G از سرعت و امکانات بیشتری برخوردار باشید، این دستگاه گران قیمت تر است.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *