آموزش

چند نمونه از بهترین هدفون های بلوتوثی برای خرید

در این مقاله با بهترین هدفون های بلوتوثی آشنا شوید

گاهی اوقات تمایل دارید از هدفون بلوتوثی استفاده کنید و برای خرید آن اقدام می کنید. اما گاهی اوقات به دلیل اینکه موبایلتان قابلیت اتصال به هدفون را ندارد، مجبور هستید هدفون بی سیم خریداری کنید.

برای افراد مختلف دو نوع عملکرد در هدفون ها از اهمیت بالایی برخوردار است که عبارتند از: 1) عمر باتری و 2) کیفیت صدا و افراد با توجه به داشتن این دو مشخصه هدفون های مد نظر خود را خریداری می کنند.

اگر به دنبال یک هدفون خوب و با کیفیت می گردید به شما توصیه می کنم در ادامه مقاله همراه ما باشید تا چند نمونه از بهترین هدفون های بلوتوثی را به شما معرفی کنیم.

نمونه هایی از بهترین هدفون های بی سیم

موارد نام برده شده در پایین چند نمونه از بهترین هدفون های بی سیم در جهان است.

  • Samsung Galaxy Buds Plus
  • Sennheiser Momentum True Wireless 2
  • سونی WF-1000XM3
  • Beats Powerbeats Pro
  • Apple AirPods Pro

Samsung Galaxy Buds Plus

Samsung Galaxy Buds Plus نمونه ای از بهترین هدفون های بلوتوثی در سطح جهان است

اگر دوام باتری موبایل مهم ترین دغدغه شماست می توانید با خرید گوشی Samsung Galaxy Buds Plus این دغدغه را بر طرف کنید. گوشی موبایل Samsung Galaxy Buds Plus با قیمت 140 دلار بهترین عمر باتری را به خریداران این گوشی موبایل ارائه می دهد. گوشی های سامسونگ به طور متوسط 11.7 ساعت شارژ را نگه می دارند و تا این تایم نیازی به شارژ مجدد ندارند.

 Sennheiser Momentum True Wireless 2

نمونه دیگری از بهترین هدفون های بلوتوثی در سطح جهان
Sennheiser Momentum True Wireless 2

یکی از بهترین گزینه های هدفون بی سیم Sennheiser Momentum True Wireless 2 است. Sennheiser در صنعت صوتی پیشکسوت باقی مانده است و به طور مداوم محصولات پیشرفته صوتی را تولید می کند.

اولین هدفون های بی سیم این شرکت که نویز صدا را از بین برد دارای کیفیت فوق العاده ای بود که با از بین بردن نویز صدا ذره ای تغییر در کیفیت صدا ایجاد نمی شد. این هدفون های بی سیم با پشتیبانی از aptX و AAC قابلیت های زیادی را برای افراد فراهم کرده اند و با فراهم کردن این قابلیت ها سود چندانی هم نصیب شرکت های تولید کننده نمی شود.

این نوع از هدفون ها به شما قابلیت می دهد که صدا را مطابق با تنظیمات خود بشنوید تا این که خودشان مطابق با تنظیمات کارخانه و اولیه بشنوید.

اگر بخواهید بهترین گزینه را از بین این 5 مورد انتخاب کنید هدفون Sennheiser Momentum True Wireless 2 بهترین گزینه موجود محسوب می شود. زیرا این هدفون ها قابلیت دارند که صدا فرکانس متوسط را کاهش دهند اما AirPods Pro همچین قابلیتی را ندارد و نمی تواند صدا فرکانس متوسط را کاهش دهد.

این نوع از هدفون ها برای موسیقی های مدرن بسیار خوب عمل می کنند و می توانید تا آنجا که کیفیت صدا اجازه می دهد صدا را در بلند ترین حالت ممکن بشنوید.

سونی WF-1000XM3

نمونه دیگری از بهترین هدفون های بی سیم متعلق به  شرکت سونی است

همچنین این هدفون قابلیت دارد که شارژ باتری خود را تا 4 ساعت نگه دارد و زمانی که به شارژ زده می شود می تواند با سرعت زیاد باتری خود را شارژ کرده و شما آن را در اختیار بگیرید.

سونی هم نوع خوب دیگری از هدفون ها است که می تواند نویز موجود در صدا را کاهش دهد. هدفون های ساخت شرکت سونی در زمینه ضعیف کردن صداهای با فرکانس پایین کار خارق العاده ای انجام می دهند. این مورد برای هدفون ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اکثر موسیقی های موجود در سطح جهان صدایی با فرکانس پایین دارند.

اگر سر و صدای کم فرکانس به مجرای گوش شما وارد شود، به دلیل محو صدا از سیستم شنوایی، کاهش بیشتری در کیفیت صدا احساس خواهید کرد.

Beats Powerbeats Pro

هدفون بلوتوثی Beats Powerbeats Pro از بهترین انواع هدفون های بلوتوثی در سطح جهان است

این هدفون به خوبی قلابی برای گرفتن گوش طراحی کرده است که می توانید به راحتی هر چه تمام آن را در پشت گوش خود جای گذاری کرده و صدا های مد نظر را به راحتی و در بهترین کیفیت گوش کنید.

از دیگر قابلیت های این هدفون می توان به قابلیت لمسی دکمه های موجود در روی هدفون اشاره کرد.

این هدفون دارای تراشه H1 اپل است که امکان دسترسی آزادانه به Siri و بهره وری بیشتر از طریق سیستم عامل بلوتوث 5.0 را فراهم می کند. بیت های موجود در این هدفون تلاش می کنند تا این گواهینامه های IPX4 را دریافت کنند تا بتوانید بدون ذره ای مزاحمت و نویز موجود در هوا و… تمرینات آوازی خود را انجام دهید.

Apple AirPods Pro

یک نوع دیگر و متفاوت از بهترین انواع هدفون های بلوتوثی
هدفون بلوتوثیApple AirPods Pro

اگر امکان خرید موبایل آیفون و لوازم جانبی آن را دارید باید به شما بگویم که بهترین گزینه برای هدفون های بلوتوثی متعلق به این شرکت است. زیرا می توانید به کمک خرید هدفون بلوتوثی Apple AirPods Pro که محصول شرکت آیفون است، صدایی بدون قطع و وصلی (بدون وقفه) بشنوید. به وسیله استفاده از این نوع هدفون ها می توانید بین حالت های گوش دادن صوت تغییر ایجاد نمایید و با توجه به شرایط حاکم بر فضا صوتی که مشغول گوش دادن آن هستید را تنظیم کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *