مجله تکنولوژی, معرفی محصول

راهنمای خرید هدفون

راهنمای خرید هدفون

در این راهنمای خرید به بررسی نکاتی در مورد هدفون و انواع آن خواهیم پرداخت که به شما در خرید هدفون ایده آل خود، کمک خواهد کرد.

امروزه همه ی مردم در زمان خرید هدفون سبک آن را مد نظر خود قرار می دهند، اینکه آیا وایرلس(بی سیم) باشد یا سیمی. البته موضوع قیمت هم قابل توجه است، زیرا هر شخص بودجه ای برای خرید یک هدفون در نظر می گیرد.

اگر شما هنوز هم در انتخاب هدفون مردد هستید، توصیه می کنیم این راهنمای خرید را تا انتها بخوانید.

فرم ها و سبک ها

حقیقتا وجه تمایز هدفون های خانگی و قابل حمل از بین رفته است، اما خوب است در مورد انواع هدفون هایی که در لیست انتخابی شما وجود دارد بیشتر بدانید. در این راهنمای خرید هدفون، ما به صحبت در مورد چند نمونه از هدفون ها خواهیم پرداخت.

اولین سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می خواهید از هدفون خود استفاده کنید، برای موسیقی، گیم و یا تئاتر خانگی؟

و جایی که قصد دارید از آن استفاده کنید، در خانه و یا هنگام حرکت.

طیف وسیعی از آنچه که می خواهید را کنار هم بچینید و محدود کنید و سپس در مورد آن تحقیق کنید.

اغلب ما حداقل روزی یک بار برای تماشای فیلم در لپ تاپ یا کامپیوتر، شنیدن موزیک در حال حرکت و یا پاسخ دادن به تلفن سراغ دستگاه هایی که به ما وابسته هستند می رویم. هدفون عملا برای ما بیش از یک لوازم جانبی عادی کاربرد دارد. هدفون این امکان را برای شما فراهم می کند که در یک مکان شلوغ به شنیدن موزیک دلخواه خود بپردازید، یا دیر هنگام بدون هیچ صدایی از تماشای فیلم لذت ببرید.

اگر هنوز از ابزاری که همراه گوشی و یا دستگاه های دیگر شما ارائه شده است، استفاده می کنید، ممکن است بخواهید آن را به مدل دیگری از هدفون ارتقا دهید.

در حال حاضر تنوع زیادی در هدفون ها وجود دارد و شما گزینه های بسیاری برای انتخاب دارید. از مدل های کوچک گرفته که قابلیت جای گیری درون یک جیب را دارند تا مدل های بزرگ که تمام گوش شما را فرا می گیرند. بعضی از مدل ها بی سیم هستند و البته تنها چیزی که بین شما و موسیقی قرار دارد فقط هوا است.

چگونه بهترین هدفون ها را پیدا کنیم؟

ما در این راهنمای خرید هدفون برای حل این چگونگی به بررسی و آزمایش بهترین و مناسب ترین هدفون ها می پردازیم و آن ها را ارزیابی و مقایسه می کنیم.

اندازه

در واقع نوع استفاده شما است که مشخص می کند چه نوع هدفونی برایتان مناسب است. بعضی افراد انواع مختلفی از هدفون را برای استفاده های گوناگون انتخاب می کنند. به طور مثال، یکی برای کار کردن و دیگری برای موزیک شنیدن و تماشای فیلم.

کوچکتر: مناسب برای حمل

حقیقتا همه هدفون ها قابل حمل هستند، اما ما از این اصطلاح صرفا برای توصیف مدل های کوچک و سبک وزن استفاده می کنیم. بعضی از آن ها حتی در کیف پول یا جیب جای می گیرند.

بزرگ تر: مناسب برای مکان هایی که صدا در آن حاکم است

این مدل دارای دو گوشی متصل به سربند است که قابل تنظیم هم می باشند. اغلب آن ها با سیم های 3 تا 8 فوت قابل اتصال به دستگاه های شما هستند و مدل های بی سیم آن ها مجهز به باتری هستند که از بلوتوث یا فناوری های دیگر جهت اتصال به گوشی های هوشمند و یا دیگر دستگاه های بی سیم استفاده می کنند.

ارزیابی کیفیت صدا

هدفون ها نیز مانند اسپیکر ها قابلیت تایید بخش های مختلف طیف صوتی را دارند. ممکن است شما یک صدا را بیش از صدای دیگر ترجیح دهید.

انواع: مدل مناسب هر گوش

در واقع انتخاب هدفون کاملا سلیقه ای می باشد. اغلب شنوندگان از گوشی هایی استفاده می کنند که داخل گوش قرار می گیرند و با این سبک راحت ترند. بعضی دیگر، هدفون های روی گوش و یا پشت گوش را دوست دارند و ترجیح می دهند. حال آنکه بعضی افراد به اندازه و سبک آن ها اعتراض دارند، زیرا با عینک و یا گوشواره تداخل دارد. این امر کاملا بستگی به آنچه که شما می خواهید از آن استفاده کنید، دارد. شما می توانید با استفاده از این راهنمای خرید هدفون، به آنچه که تمایل دارید و ایده آل شما است، به آسانی دست یابید.

پشت گوش

این مدل دو نوع دارد، مدل “پشت بسته” که صدای موزیک شما را از سر و صداهای محیط حفظ می کند.

مدل دیگر، هدفون های”باز” هستند که حفره هایی در روی گوشی دارند تا صدای واضح و طبیعی را احساس کنید.این مدل صدای خارجی بیشتری می دهند که  این موضوع ممکن است برای شخصی که در نزدیکی شما است ایجاد آشفتگی کند.

روی گوش

این مدل اغلب سبک تر از مدل های پشت گوش هستند. بعضی افراد با این مدل بیش از مدل پشت گوش احساس راحتی دارند و زمان طولانی تری را با این هدفون سپری می کنند. این هدفون هم دو مدل باز و بسته دارد. البته بدون در نظر گرفتن این موضوع، اکثرا صدا را به بیرون می دهند، زیرا کاملا مهر و موم گوش نمی شوند.

در گوش

این مدل کاملا داخل گوش قرار می گیرد، اگرچه ممکن است قسمتی از آن به کانال گوش راه یابد. این مدل کاملا رایج است، به این دلیل که اکثرا همراه با گوشی های هوشمند و پخش کننده های صوتی هستند و قابل حمل می باشند.

وایرلس

هدفون های بی سیم بسیار رایج هستند و معمولا از بلوتوث استفاده می کنند که تا حدود 30 فوت قابلیت اتصال به لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند و پخش کننده های قابل حمل را دارد.

بدون نویز

اکثر هدفون ها دارای یک نوع طراحی جداگانه هستند که از نظر فیزیکی صدای محیط اطراف را خنثی می کنند و معمولا به عنوان noise-canceling شناخته می شوند.

برای نمونه در این مقاله راهنمای خرید هدفون به بررسی دو نمونه هدفون می پردازیم:

1- هدفون sportpods VISION

دارای سه حالت نور است و شما را در شب ظاهر می کند و باند سر پهن یکپارچه دارد، ضمن اینکه در هر سطحی از فعالیت مقاوم است. کنترل صدا، آهنگ و میکرفون به شما این امکان را می دهد تا با لمس یک دکمه میزان صدای دلخواه خود را تنظیم کنید و به تلفن پاسخ دهید.

Sportpods VISION هدفون های نوری مناسب برای دید و همچنین حمل و نقل آسان که مناسب برای شیوه زندگی های اکتیو است. طراحی ارگونومیک و هوشمندانه قلاب های این هدفون، این اطمینان را به شما می دهد که کاملا بر روی گوش شما قرار می گیرد.

چراغ روشنایی این هدفون، دارای سه حالت مختلف نور است. فلش آهسته، فلش سریع و یا به طور دائم روشن یا خاموش نگه داشتن. کیفیت صدای خیره کننده آن لذت شنیدن یک موزیک را به طور کامل به شما القا می کند.

همچنین قابلیت بلوتوث هدفون SPORTPODS VISION این امکان را به شما می دهد که در لحظه به دستگاه خود متصل شوید. مجهز به باتری لیتیوم داخلی است که حداکثر تا 8 ساعت امکان پخش، 6 ساعت مکالمه ، 2.5 ساعت شارژ سریع و 100 ساعت حالت استند بای دارد.

2- هدفون BEATS

در این راهنمای خرید به یک نمونه از هدفون های بیتس اشاره می کنیم:

Beats Solo3 Wireless

طراحی شده برای صدا و برای یک احساس هیجان. توسط امکان بلوتوث آن می توانید به دستگاه خود متصل شوید هنگامی که نیاز به اتصال بی سیم دارید. همچنین باتری آن برای چند روز استفاده تا 40 ساعت پاسخگو می باشد. با سوخت سریع، هنگامی که باتری کم است، با 5 دقیقه شارژ به شما امکان پخش تا 3 ساعت را می دهد.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten