مجله تکنولوژی, معرفی محصول

معرفی بهترین هدفون های ضد آب 2021

بهترین هدفون ضد آب

بهترین هدفون های ضد آب به طور ویژه برای شنا طراحی شده اند. طراحی کاملا ضد آب که برای صدای زیر آب بهینه شده است، این قابلیت را به شما می دهد که حتی هنگام شنا کردن نیز به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. در حالی که بسیاری از هدفون های ورزشی به درجات مختلف به عنوان ضد آب به بازار عرضه می شوند، اگر می خواهید موسیقیِ متن شنای خود را با یک لیست پخش انگیزشی یا پادکست آموزشی پخش کنید، باید به چیز های بیشتری فکر کنید.

باید به این فکر کنید که قرار است موسیقی از کجا پخش شود. بعید است تلفن شما ضد آب باشد یا حمل آن در هنگام شنا راحت باشد. در عین حال، پروتکل‌ های ارتباطی بی‌سیم مانند بلوتوث در زیر آب با مشکل مواجه می‌ شوند.

این بدان معناست که اگرچه امکان یافتن پخش کننده های MP3 ضد آب مستقل وجود دارد، اما اکثر هدفون های ضد آب شنا، تمایل دارند یک پخش کننده MP3 و حافظه داخلی را در یک واحد ادغام کنند تا به شما این امکان را بدهند که آهنگ های خود را با خود به داخل استخر ببرید.

در ادامه، گلچینی از بهترین هدفون های ضد آب را به شما معرفی خواهیم کرد. برخی از این هدفون ها مانند هدفون های معمولی درون گوش کار می کنند، در حالی که برخی دیگر از فناوری رسانایی استخوانی برای انتقال صدا بدون انسداد مجرای گوش استفاده می کنند تا همچنان بتوانید صدای محیط را بشنوید. ما ترکیبی از هر دو را گردآوری کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید سبکی را انتخاب کنید که مطابق با ترجیحات شما باشد.

1- Zygo Solo

بهترین هدفون ضد آب Zygo Solo
Zygo Solo

مشخصات فنی:

استاندارد ضد آب:IP68
عمر باتری:3 ساعت
ذخیره سازی:N/A
فرمت های صوتی:همه
اطلاعات تکمیلی:رسانایی استخوانی، ایمن از آب شور، تا عمق 50 متر

مزایا:

  • پخش صدا در زیر آب
  • راه اندازی آسان
  • صدای عالی

معایب:

  • با گوش گیر بهترین عملکرد را دارد
  • هدست فاقد دکمه های پخش است

Zygo Solo، از بهترین هدفون‌ های ضد آب است که در طول آزمایشات، توانسته موسیقی و پادکست‌ ها را از تلفنی که در کنار استخر قرار دارد پخش کند. سیگنال های بلوتوث فقط برای فاصله بسیار کوتاهی می توانند در آب نفوذ کنند. Zygo Solo با استفاده از فرستنده رادیویی FM این مشکل را حل می کند.

فرستنده بسیار بزرگ است، اما توانایی لذت بردن از موسیقی، پادکست ها و نکات مربیگری (ارائه شده توسط برنامه Zygo) بدون درهم ریختن فایل های MP3 یک امتیاز واقعی است.

2- Sony Walkman NW-WS413

Sony Walkman NW-WS413، بهترین هدفون ضد آب
Sony Walkman NW-WS413

مشخصات فنی:

استاندارد ضد آب: IPX68
عمر باتری:14 ساعت
ذخیره سازی:4 گیگابایت یا 8 گیگابایت
فرمت های صوتی:MP3، MP4، WAV و WMA
اطلاعات اضافی:طراحی چند ورزشی

مزایا:

  • استفاده برای چند نوع ورزش
  • صدای عالی
  • عمر باتری خوب

معایب:

  • اتصال داخل گوش برای همه مناسب نیست

مجموعه ای از بهترین هدفون های ضد آب سونی با پخش کننده MP3 داخلی، Walkman NW-WS413 برای استفاده فعال عمومی به بازار عرضه شده است و مانند سایر هدفون ها کار می کند. این واقعیت که آن ها بهترین هدفون های ضد آب و برای شنا ایده آل هستند، یک امتیاز بزرگ است.

دارای 4 یا 8 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی است و دکمه‌ های دو طرف، آن‌ ها را کمی بزرگ‌ تر از حد معمولی می‌ کند، اما آزار دهنده نیست. آن ها با چهار مجموعه هدفون، دو نمونه استاندارد و دو نسخه مشابه مخصوص شنا ارائه می‌ شوند.

پس از باز شدن، یک گیره اتصال فنری در پشت گردن شما تضمین می کند که هر دو طرف، در گوش شما امن می مانند. این ویژگی هدفون Sony Walkman NW-WS413، کاملا مناسب برای استخر و هنگام شنا است.

3- Aftershokz Xtrainerz

Aftershokz Xtrainerz، بهترین هدفون ضد آب
Aftershokz Xtrainerz

مشخصات فنی:

استاندارد ضد آب:IPX68
عمر باتری:8 ساعت
فضای ذخیره سازی:4 گیگابایت
فرمت های صوتی:MP3, WMA, AAC, WAV, FLAC

مزایا:

  • تناسب سبک و مطمئن
  • درک صدای محیط عالی

معایب:

  • عدم وجود اتصال بلوتوث

بهترین هدفون ضد آب باریک، انتخابی عالی برای انواع ورزش همه جانبه، هم در داخل و هم خارج از استخر کار می‌ کند. حاوی یک پخش کننده MP3 داخلی، به شما این امکان را می دهد که آهنگ های خود را هنگام شنا با خود ببرید، در حالی که به شما امکان می دهد دور از تلفن خود با موسیقی ورزش کنید.

هنگام شنا، بهتر است که Aftershokz Xtrainerz با عینک شنا یا کلاه شنا جفت شود تا آن ها را در جای خود نگه دارد. مانند بسیاری از بهترین هدفون های ضد آب، آن ها از ارتعاشات برای انتقال صدا به عصب شنوایی شما بدون انسداد مجرای گوش استفاده می کنند. قسمتی از هدفون که این را مدیریت می کند درست در جلوی گوش قرار می گیرد و سه دکمه کوچک در پشت گوش راست به شما امکان می دهد آهنگ های خود را پیمایش کنید، پخش کنید و مکث کنید.

4- H2O Audio Sonar

H2O Audio Sonar، بهترین هدفون ضد آب
H2O Audio Sonar

مشخصات فنی:

استاندارد ضد آب:IPX8
عمر باتری:7 ساعت
فضای ذخیره سازی:8 گیگابایت
فرمت های صوتی:MP3، M4A

مزایا:

  • پخش موسیقی از ساعت هوشمند
  • فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه 8 گیگابایت

معایب:

  • فقط مناسب ورزش شنا
  • بدون عینک نمی توان از این هدفون استفاده کرد

H2O Audio Sonar، از بهترین هدفون های ضد آب و دارای رسانایی استخوانی است که به طور ایمن به عینک شنا می‌ چسبند و صدا را بدون نیاز به گوش‌ گیر به عصب شنوایی منتقل می‌ کنند.

دکمه‌ ها بزرگ با علامت‌ های برجسته هستند و به شما امکان می‌ دهند با دست‌ های خیس، با آن‌ ها کار کنید. بر خلاف بسیاری از هدفون‌ های ضد آب، H2O Audio Sonar می‌ تواند موسیقی را از طریق بلوتوث نیز پخش کند، هر چند که محدوده بلوتوث زیر آب محدود است.

5- Finis Duo

استاندارد ضد آب:IPX8
عمر باتری:تا 7 ساعت
فضای ذخیره سازی:4 گیگابایت
فرمت های صوتی:MP3، WMA

مزایا:

  • اتصالات ایمن
  • صدای عالی در زیر آب

معایب:

  • فقط مناسب برای ورزش شنا
  • نسبتا گران است

هدفون ضد آب Finis Duo مدتی است که در بازار عرضه شده است، اما همچنان از بهترین انتخاب ها است. آن ها از فناوری رسانایی استخوان برای انتقال صدا در زیر آب از طریق استخوان گونه شما استفاده می کنند، واحد های دوقلوی Finis به دو طرف عینک شما متصل می شوند. دکمه‌ های بزرگی روی یکی از آویز های گوش تعبیه شده است تا به شما امکان می‌ دهد آهنگ‌ های خود را سریع به جلو، عقب، جا به‌ جا کنید و آهنگ‌ های خود را پخش یا متوقف کنید.

منبع: techradar

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *