مجله تکنولوژی

بازی های گرافیکی پلی استیشن

بازی های گرافیکی پلی استیشن

پلی استیشن 4 یک کنسول بازی خوب و بدون خطا است. PS4 Pro 4K بهترین پلی استیشن موجود در بازار است. در ادامه بازی های گرافیکی پلی استیشن را که از زمان عرضه کنسول در سال 2013 وجود داشته است تا بازی های جدید امروزی که دارای گرافیک بالایی هستند، جمع کرده ایم. شما می توانید از این بازی ها در دستگاه پلی استیشن خود استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید. با ما همراه باشید.

1) Red Dead Redemption 2

این بازی یکی از بهترین بازی هاست که واقعا خیره کننده است و هفته ها سرگرمی و لذت را فراهم می کند. در ابتدا بعد از شروع بازی کند است اما هرچه جلوتر می رویم میزان عمق و تنوع در انواع ماموریت ها بیشتر می شده و بازی بسیار جذاب می شود. Rockstar یکی از بهترین تولید کنندگان است.

Red Dead Redemption 2

2) God of War

God of War کاملاً ساده و خیره کننده است. سبک شخص سوم شخص فوق العاده آن هم برای داستان پردازی عاطفی و هم برای سیستم مبارزه بصری خوب کار می کند. این بازی یکی از بهترین بازی های گرافیکی پلی استیشن است که توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند.

God of War

3) Death Stranding

این بازی غالباً گیج کننده، اما همیشه بسیار زیبا و منحصر به فرد است که شما یا آن را دوست خواهید داشت یا متنفر خواهید بود. در هر صورت این بازی یکی از بهترین بازی های گرافیکی پلی استیشن است.

Death Stranding

4) Marvel’s Spider-Man

دشوار است که توصیف کنید حرکت کردن در خیابان های Spider-Man واقعاً لذت بخش است. در این بازی سخصیت های ویژه با گرافیک بسیار عالی طراحی شده است که شما می توانید این بازی را با لذت و هیجان بالایی انجام دهید.

Marvel's Spider-Man

5) Control

این بازی دارای سبک هنری پر از سایه های پاستلی و یک روکش کاملا دانه دار است که موضوع را به خوبی مطابقت می دهد. همچنین این بازی دارای یک محیط تقریباً رویایی می باشد و مکانیک های گیم پلی بازی که اسلحه ها و قدرت های جدیدی را به عنوان پیشرفت خود معرفی می کند، آنقدر دقیق تنظیم شده اند که هرگز از افزایش سختی آن احساس ناراحتی نمی کنید.

Control

6) Fortnite

بدون وارد کردن بازی Fortnite در لیست بهترین بازی ها، شما نمی توانید لیستی از بهترین بازی ها داشته باشید. برای شروع، بازی رایگان است تا همه بتوانند درگیر شوند و بازی را برای خود به دنیای واقعی تبدیل کنند. این یک بازی نادر است که از بازی فراتر می رود. مخلوط FPS، پایه سازی و گرافیک کارتونی، افراد جوان و پیر را به طور یکسان جذب می کند. این بازی یکی از بهترین بازی های گرافیکی، برای پلی استیشن است.

Fortnite

7) Horizon: Zero Dawn

اگرچه این بازی یکی از شناخته شده ترین بازی ها نیست، اما Horizon Zero Dawn یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود در بازار است. ترکیب تم های قبیله ای با روباتیک و فناوری بسیار بی نظیر است. این بازی دارای شخصیت های بی نظیری است که شما را برای بازی کردن به خود جذب می کند.

Horizon: Zero Dawn

8) Borderlands 3

این بازی یکی از بهترین بازی ها است که توانسته با گرافیک عالی و بی نظیر خود طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. برای اولین بار در این سریال باید با چندین جهان مبارزه کنید. این بازی دارای طراحی های گرافیکی بسیار بالایی است که قابل مقایسه با برخی از بازی ها نیست.

Borderlands 3

9) The Outer Worlds

بازیگر نقش علمی و تخیلی الهام گرفته از دهه 50، توسط استودیوی Obsidian ساخته شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های موجود برای پلی استیشن است.

The Outer Worlds

10) Hellblade: Senua’s Sacrifice

این بازی یک ماجراجویی بسیار زیبا و دلرباست که داستان یک جنگجوی آیکون را که به آرامی در جنون فرو می رود، را بیان می کند که وقتی سعی می کند روح معشوق افتاده اش را نجات دهد، از تصاویر و تحقیقات هوشمند برای انتقال بیماری های روانی استفاده می کند و عمل نسبتاً کمیاب ترس از عمل را انجام می دهد. اگر Senua در بازی بمیرد، باید همه چیز را دوباره شروع کنید. این حیرت انگیز است و مدت ها پس از پایان کار در کنار شما خواهد ماند.

Hellblade: Senua's Sacrifice

11) Metro Exodus

Metro Exodus مناطق بزرگ جهان را با مأموریت های خطی ترکیبی می کند تا جلوه خوبی داشته باشد. همچنین به خصوص در PS4 Pro خیره کننده به نظر می رسد. این 4K کاملاً بومی نیست اما با این وجود نمونه ای مثال زدنی با گرافیکی واضح، دقیق و استفاده بسیار خوبی از نور در سراسر بازی است.

Metro Exodus

12) Spyro Reignited Trilogy

Remaster یکی از جذاب ترین سری بازی های پلت فرم دهه 90 است. Spyro Reignited Trilogy گیم پلی بازی را از Spyro the Dragon، Spyro 2: Ripto’s Rage می گیرد! and Spyro: Year of the Dragon اما به طور چشمگیری تصاویر و صدا را بهبود می بخشد. این یک بازی عالی برای افراد پیر و جوان است زیرا در هر یک از بازی ها کارهای زیادی وجود دارد.

Spyro Reignited Trilogy

13) Star Wars Jedi: Fallen Order

هنگامی که الکترونیک آرتز مجوز جنگ ستارگان را تضمین کرد، امید داشتیم بازی هایی با کیفیت Star Wars Jedi Knight: Dark Force II و Knights of the Old Old را دریافت کنیم. متأسفانه، در حالی که Battlefront I و II اکشن چندنفره عالی و تصاویر معتبر ارائه می دادند، اما فاقد داستان و عمق بودند.

Star Wars Jedi: Fallen Order

14) Uncharted 4: A Thief’s End

این بازی یکی از بهترین بازی های موجود با طراحی گرافیکی بسیار عالی و بی نظیر است که توانسته با کیفیت خوبی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کند. شما فقط با یک بار بازی، جذب آن می شود.

Uncharted 4: A Thief's End

15) Dark Souls 3

Uncharted 4 فقط نتیجه یادگیری های شیطان سگ در طول سه گانه قبلی نیست ، بلکه از کار برنامه نویس در مورد The Last of Us نیز بهره مند می شود. در حالی که از نظر تند و تیز متفاوت است ، A Thief’s End بدون شک برخی از عناصر را از پایدار مبتنی بر ترسناک خود استقراض می کند ، و نتیجه آن این است که استودیوی بی نظیر و متعادل ترین بازی هنوز رقم خورده است.

Dark Souls 3

16) Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 بسیار لذت بخش است و بر روی ساختاری منطقی و متمرکز ساخته شده است. شما م یتوانید با انجام این بازی جذب آن شوید.

Devil May Cry 5

17) Uncharted: The Nathan Drake Collection

Ahead of Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد. این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که در این لیست قرار دارد و جزو بهترین بازی های گرافیکی پلی استیشن نیز می باشد. شما می توانید ساعت ها این بازی را انجام دهید و خسته نشوید.

Uncharted: The Nathan Drake Collection

18) Monster Hunter: World

اولین بازی Monster Hunter که آن را روی کنسول های خانگی قرارگرفت، موفقیتی بدون شک بود. این بازی بسیار اعتیاد آور و بی نهایت جذاب می باشد. عناصر RPG بسیار مناسب و آسان هستند، حتی اگر تازه وارد این فرانچایز شده باشید، به راحتی می توانید با آن رو به رو شوید.

Monster Hunter: World

19) Tearaway Unfolded

سبک هنری این بازی بسیار فوق العاده است. طراحی گرافیکی این بازی تنوع کافی را برای شما فراهم می کند و با وجود شخصیت های مختلف جذب این بازی می شوید.

Tearaway Unfolded

20) Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

هیچ کمبود JRPG برای پلی استیشن 4 در دسترس نیست اما یکی از بهترین موارد Ni no Kuni II: Revenant Kingdom است. ان بازی یک بازی بسیار جذاب، برای افرادی است که به مبارزه علاقه دارند و از آن لذت می برند. همچنین شما می توانید ساعات ها با Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، بازی کنید و خسته نشوید.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

21) No Man’s Sky

در حالی که No Man’s Sky بلافاصله پس از تولید مورد انتقاد قرار گرفت، به روزرسانی های مداوم برای این بازی سبب شد تا یکی از بهترین بازی های موجود در بازار و به یک بازی اکتشاف فضایی تبدیل شود که همه در ابتدا به آن امیدوار بودیم. علاوه بر این، این به روزرسانی ها رایگان هستند، بنابراین بازی را هم اکنون بخرید و یک ماجراجویی باشکوه و عظیم را با تنوع و غافلگیری های فراوان به دست آورید.

No Man's Sky

مقاله های مرتبط

شما می توانید برای مشاهده مقاله های مرتبط بر روی لینک زیر کلیک کنید:

1) بازی های گرافیکی ایکس باکس

2) گرافیکی ترین بازی های اندروید و آی او اس‎

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *