ترفند, ترفند گوشی

نحوه دانلود و استفاده از استیکر های متحرک واتساپ

استیکر متحرک واتساپ

واتساپ اخیراً به روزرسانی جدیدی را آغاز کرده است که اکنون به شما امکان می دهد استیکرهای متحرک را برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید. به روزرسانی جدید WhatsApp فقط برای کاربران Android و iOS ارائه شده است، اما به زودی برای نسخه دسکتاپ نیز ارائه می شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه دانلود و نصب استیکر های متحرک واتس اپ را به شما آموزش دهیم.

چگونه استیکرهای متحرک واتساپ را دانلود کنیم؟

نحوه دانلود و به اشتراک گذاری استیکرهای متحرک واتساپ بسیار ساده است و تقریباً مانند برچسب های عادی آن کار می کند. برای این کار باید چند مرحله ساده را دنبال کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  1. مطمئن شوید که واتساپ (در Android یا iOS) به روز است و سپس برنامه را باز کنید.
  2. برای دانلود استیکرهای متحرک واتساپ، یکی از صفحه های چت واتساپ که می خواهید استیکر متحرک برای آن بفرستید را باز کنید، سپس روی “آیکون ایموجی” در نوار پایین کلیک کنید.
  3. اکنون روی نماد “استیکرها” که در انتهای صفحه و در کنار نماد Gif ها مشاهده می شود ضربه بزنید.
  4. سپس، روی علامت “+” کلیک کنید. با این کار فروشگاه داخلی WhatsApp Stickers باز می شود که چندین بسته استیکر را برای انتخاب لیست کرده است.
نحوه دانلود استیکر متحرک واتساپ

5. پس از باز کردن فروشگاه استیکر های واتساپ، می توانید استیکرهای متحرک جدید اضافه شده به لیست “همه استیکرها” را مشاهده کنید. این استیکرها در کنار خود یک نماد ویدئو دارند که به شما کمک می کند، استیکر های متحرک و غیر متحرک را تشخیص دهید.
6. روی بسته استیکر مورد نظر برای دانلود کلیک کنید و با ضربه زدن روی استیکرها، پیش نمایش آن ها را مشاهده کنید.
7. می توانید روی گزینه “دانلود استیکر واتساپ” در پایین صفحه کلیک کنید. پس از دانلود استیکر های متحرک واتساپ ، به قسمت استیکرها اضافه می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید.
8. همچنین اگر شخصی برایتان استیکر متحرک ارسال کند، می توانید روی آن ضربه بزنید و آن را به لیست استیکرهای خود اضافه کنید.

استیکرهای متحرک برای بیان احساسات تاثیرگذاری بیشتری دارند، به همین دلیل محبوبیت بیشتری دارند. اگر تاکنون استیکر های متحرک واتس اپ را برای خود نصب نکرده اید، بروید و آن ها را نصب کنید و از آن ها لذت ببرید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *