نرم افزار

امکان ساخت استیکر سفارشی در آپدیت جدید واتساپ و نحوه استفاده از آن

ساخت استیکر سفارشی واتساپ

واتساپ ابزار جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد تا استیکر های سفارشی خود را بسازند. این ویژگی هم اکنون برای کاربران واتساپ تحت وب و پلتفرم واتساپ دسکتاپ در رایانه های شخصی و مک در حال اجراست.

قابلیت ساخت استیکر سفارشی هم اکنون در واتساپ وب قابل دسترسی کامل بوده و کاربران واتساپ در دسکتاپ هم احتمالاً تا هفته آینده آن را دریافت خواهند کرد. در حالی که چند سالی است که استیکر ها در واتساپ در دسترس هستند، اما توانایی ایجاد استیکر های سفارشی دلخواه خود ویژگی جذاب و جدیدی است.

البته قبل از این، کاربران باید برای ساخت تصویر استیکر های خود از برنامه های شخص ثالث قبل از ارسال آن ها در واتساپ استفاده کنند. اگر قبلاً با استیکر ساز پیام رسان های دیگری کار کرده باشید احتملاً تا حدودی متوجه منظور ما خواهید شد. این ویژگی نیز مانند ویژگی یکبار مشاهده تصاویر در واتساپ کمی دیر تر از سایر پیام رسان ها راه اندازی شد.

این اپلیکیشن پیام رسان تا کنون از ورود ابزار های ساخت استیکر سفارشی برای کاربران رایانه های شخصی و مک خبر داده است اما مشخص نیست چه زمانی برای کاربران اندروید یا iOS نیز در دسترس خواهد بود. همچنین بهتر است اول مطمئن شوید که آخرین نسخه WhatsApp را روی سیستم خود نصب دارید تا بتوانید فوراً از این ویژگی استفاده کنید.

اقدامات لازم برای ساخت استیکر

پس از دریافت آخرین نسخه و داشتن ویژگی ساخت استیکر سفارشی، می توانید در هر چتی که می خواهید از آن استیکر های سفارشی استفاده کنید. سپس روی نماد پیوست در نوار چت (نماد گیره کاغذ) کلیک کنید و گزینه برچسب را انتخاب کنید. هم اکنون گزینه ساخت استیکر سفارشی هم برای گروه های چت و هم چت های فردی در واتساپ تحت وب در دسترس است. پس می توان انتظار داشت برای دیگر پلتفرم ها نیز به همین شکل باشد.

این ویژگی به راحتی قابل دسترسی است و می توانید آن را در بخش استیکر های واتساپ پیدا کنید. برای این کار فقط کافی است هر چت واتساپی را که می خواهید باز کنید. سپس روی نماد گیره کاغذ کلیک کنید و بعد دوباره روی «استیکر» کلیک کنید. سپس می توانید یک عکس برای ایجاد استیکر سفارشی خود آپلود کنید. همچنین واتساپ به شما این امکان را می دهد تا به استیکر طرح دلخواه خود را اضافه کنید. حتی عکس را به اندازه یک برچسب برش دهید و ایموجی، استیکر دیگر یا متن را به آن اضافه کنید.

البته اگر می خواهید در مورد ساخت استیکر در واتساپ بیشتر بدانید با ما همراه شوید تا نحوه ساخت این استیکر های سفارشی را به شما آموزش دهیم.

نحوه ساخت استیکرهای سفارشی در واتساپ

استیکرساز واتساپ

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه

برای ساخت استیکر های خود در واتساپ کافیست این مراحل را دنبال کنید:

  1. مرحله اول:

    ابتدا واتساپ وب را باز کنید، سپس به چتی بروید که می خواهید استیکر سفارشی خود را در آن ارسال کنید.

  2. مرحله دوم:

    در ادامه روی نماد پیوست (گیره کاغذ) در نوار چت کلیک کنید و سپس گزینه استیکر را انتخاب کنید.

  3. مرحله سوم:

    زمانی که گزینه ساخت جدید استیکر از طریق دکمه پیوست انتخاب شد، کاربر واتساپ می تواند هر تصویر ذخیره شده در رایانه یا تلفن همراه خود را برای ویرایش و سفارشی کردن انتخاب کند.

  4. مرحله چهارم:

    شما می توانید عکسی که به عنوان استیکر انتخاب کرده اید، را به حالت ویرایش در آورده و با استفاده از ابزار های ارائه شده آن را در خود واتساپ ویرایش کنید.

  5. مرحله پنجم:

    همچنین واتساپ به شما اجازه می دهد تا ایموجی ها، استیکر ها و غیره را از پنل استیکر دستگاه خود به آن اضافه کرده و حتی روی آن متن اضافه کنید. کاربران واتساپ حتی می توانند بر روی استیکر خود تصویر بکشند یا در صورت دلخواه آن را برش دهند.

  6. مرحله ششم:

    همچنین گزینه‌ هایی برای لغو و انجام مجدد عمل ویرایش نیز موجود است. بنابراین هنگام ویرایش استیکر خود نگران نباشید.

  7. مرحله هفتم:

    زمانی که استیکر سفارشی با موفقیت تغییر و ایجاد می شود، کاربران واتساپ می توانند از گزینه های موجود در پایین سمت راست صفحه چت گزینه ارسال را انتخاب کنند.

منبع:

gadgets.ndtv.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *