آموزش, ترفند, ترفند گوشی

نحوه گذاشتن لینک در وضعیت واتساپ

گذاشتن لینک در وضعیت واتساپ

واتساپ همچنان هواداران خود را دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند به همین دلیل با به روزرسانی های خود سعی می کند همچون دیگر شبکه های اجتماعی طرفداران خود را حفظ کند. خوب است بدانید که واتساپ نیز مانند اینستاگرام به شما امکان می دهد، لینک هایی را به Status یا وضعیت خود اضافه کنید. حالا ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه این کار را انجام دهید. در این مقاله ما نحوه اشتراک گذاری و گذاشتن لینک در وضعیت واتساپ را به شما خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

گذاشتن لینک در وضعیت واتساپ

برای شروع کار ابتدا نسخه واتساپ خود را به روزرسانی کنید. سپس لینکی که می خواهید در وضعیت واتساپ قرار دهید را کپی کنید ممکن است لینک گوگل یا اینستاگرام باشد و بعد مراحل زیر را انجام دهید:

  • WhatsApp را باز کنید و به قسمت Status (وضعیت) بروید.
  • روی آیکون مداد در پایین ضربه بزنید.
  • آدرس URL را در جایی که نوشته است، “وضعیت را تایپ کنید” وارد یا (paste) کنید. با استفاده از آیکون های موجود در پایین می توانید رنگ پس زمینه یا فونت متن را تغییر دهید.
  • سپس روی دکمه سبز (ارسال) ضربه بزنید.
گذاشتن لینک در وضعیت واتساپ

این تمام کاری است که شما باید انجام دهید تا لینکی به وضعیت واتساپ خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که شما نمی توانید مانند اینستاگرام به لینک خود تصویر اضافه کنید. مگر اینکه واتساپ در به روزرسانی های آینده این قابلیت را اضافه کند.

✔ مخاطبان شما لینک را به صورت تصویر زیر مشاهده می کنند و می توانند روی آن کلیک کنند.

مشاهده لینک گذاشته شده در وضعیت استوری

اگر علاقه مند به استفاده از واتساپ هستید، می توانید مقاله ای که در رابطه با نحوه دانلود و استفاده از استیکرهای متحرک واتساپ است را مطالعه نمایید.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. موفق و پیروز باشید.🙂🌹

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *