معرفی محصول

شرکت رویول (Royole) اولین فناوری صفحه نمایش کششی در جهان را معرفی می کند

صفحه نمایش کششی

رویول اولین فناوری صفحه نمایش کششی مبتنی بر میکرو LED را سازگار با فرایندهای تولید صنعتی در جهان معرفی کرد.
رویول یافته های جدیدی را در انجمن نمایش اطلاعات 2021، ارائه می دهد.

شرکت Royole، پیشگام و رهبر جهانی الکترونیک انعطاف پذیر، در سمپوزیوم نمایش هفته 2021 با ارائه اولین فناوری صفحه نمایش کششی مبتنی بر میکرو ال ای دی سازگار با فرایندهای تولید صنعتی، یافته های تحقیقاتی جدیدی را ارائه داد.
هفته نمایش که توسط انجمن نمایش اطلاعات (SID) سازمان یافته است، به عنوان رویداد پیشرو صنعت نمایش در زمینه فناوری نمایش در نظر گرفته می شود که در آن پیشگامان صنعت، مفاخر و رهبران اندیشه برای بحث در مورد آینده صنعت گردهم می آیند.

نمایشگرهای قابل انعطاف نه تنها قابلیت جمع شدن دارند، بلکه قابلیت شکل دهی به شکل سه بعدی را نیز دارند، از جمله تغییر شکل کشش، پیچاندن، محدب و مقعر.

صفحه نمایش کششی

دکتر بیل لیو، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل شرکت رویول، گفت: “توسعه فن آوری صفحه نمایش قابل انعطاف سازگار با فرایندهای تولید صنعتی موجود، سیگنال رشدی است که صنعت الکترونیک انعطاف پذیر تجربه می کند.
Royole همچنان در نوآوری انعطاف پذیر پیشرو است، با فن آوری های قابل انعطاف، مرز بعدی پیشرفت فنی را نشان می دهد که برنامه های بی سابقه و فاکتورهای مختلف را در واقعیت افزوده و مجازی، برنامه های پزشکی، طراحی خودرو و موارد دیگر امکان پذیر می کند.

درباره شرکت رویول

شرکت Royole رهبر جهانی در راه حل های فن آوری انعطاف پذیر است، انقلابی در تجربه و تعامل مردم با جهان. فن آوری های اختصاصی رویول از صفحه نمایش و سنسورهای کاملاً انعطاف پذیر برخوردار است و تجارب نسل بعدی شرکت و مصرف کننده را تحول می دهد که نحوه زندگی، کار و تعامل مردم با فناوری را دگرگون می کند.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که تکنیک های مورد استفاده برای تولید صفحه نمایش های قابل انعطاف را می توان در فرآیندهای تولید صفحه نمایش انعطاف پذیر موجود مانند فرآیند نیمه هادی غیر سیلیکونی با درجه حرارت فوق العاده پایین (RoyL) در صنعت ساخت و ساز (ULT-NSSP) به کار برد.

فناوری پیشگامانه Royole ULT-NSSP در سال 2018 به تولید انبوه رسیده و برای تولید صفحه نمایش کاملا انعطاف پذیر نسل سوم Cicada Wing®رویول استفاده می شود که محصولاتی مانند گوشی های هوشمند تاشو، FlexPai 2 ،RoShirt ،RoTree و سایر محصولات و راه حل های انعطاف پذیر دیگر را ارائه می دهد.

مشکل بسیاری از نمایشگرها سفت و سخت بودن آن هاست. حتی نمایشگرهای تاشو نیز محدودیت هایی دارند، اما به نظر می رسد که رویول ممکن است این موضوع را فهمیده باشد زیرا آن ها اعلام کرده اند که اولین نمایشگر کششی مبتنی بر میکرو LED در جهان است.
این بدان معناست که این نمایشگر علاوه بر خم شدن، می تواند پیچیده، پیچ خورده و کشیده شود و در هنگام کار به اشکال مختلف تبدیل شود.

این به نوبه خود دریچه ای برای انواع امکانات، نه فقط برای گوشی های هوشمند، بلکه به طور بالقوه نیز باز می کند. ما قبلاً مفاهیمی مانند ساخته شده توسط Lenovo را در سال 2016 دیده ایم، جایی که آن ها مفهومی از یک گوشی را به نمایش می گذاشتند که می تواند مانند یک دستبند استفاده شود.
در واقع، Lenovo در آن زمان پیش بینی کرد که دستگاه های خم شونده در عرض 5 سال تبدیل به یک چیز می شوند که اکنون است و آن ها به نوعی درست هستند.

اکنون، نمونه اولیه نمایشگر رویول تنها 2.7 اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن 96 × 60 دور از ذهن نیست، اما نادیده گرفتن این کانسپت سخت است و برای کسانی که اطلاعاتی در مورد آن ندارند، بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد.

منبع: phandroidglobal.royole

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *