آموزش, معرفی محصول

بررسی موبایل میت ایکس 2 هواوی – HUAWEI MATE X2

موبایل میت ایکس 2 هواوی

شرکت هوآوی، پس از ارائه نسخه قبلی موبایل خود تصمیم به طراحی و ساخت یک گوشی تاشو با نام میت ایکس 2 هواوی گرفت. شرکت هوآوی اکنون این گوشی تاشو را ساخته و به دنبال رسمی کردن آن است. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اطلاعاتی از رسمی شدن این گوشی تاشو آشنا کنیم.

قابلیت چرخش 180 درجه در این موبایل

اصلی ترین تغییر در موبایل میت ایکس 2 هواوی قابلیت تاشو بودن در آن است. این ورژن از گوشی های هوآوی در گذشته مانند یک کتاب باز می شدند، اما اکنون این موبایل ها می تواند با اندازه 180 درجه باز شوند به طوری که در حالت تا شدن صفحه نمایش آن رو به بیرون باز شود.

قیمت گوشی های میت ایکس 2 هواوی

این محصول از نمونه محصولات شرکت هوآوی قیمت بالایی دارد و به نوعی می توان گفت این محصول گران ترین محصول شرکت هوآوی است. شرکت هوآوی این محصول خود را با قیمت 2784 دلار روانه بازار کرده است.

مزیت های موبایل تاشو میت ایکس 2 هواوی

مزیت هایی از گوشی موبایل تاشو Huawei Mate X2 Foldable Phon

این موبایل تاشو دارای چندین مزیت است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام فوق العاده و با دوام صفحه نمایش در این گوشی
  • عدم نمایش برجسته صفحه کلید
  • سبک باز شدن این گوشی همانند یک کتاب است.
  • قابلیت باز شدن مانند یک کتاب در این گوشی موبایل به صاف بودن هر چه بیشتر آن کمک می کند.

طراحی HUAWEI MATE X2

این گوشی موبایل مانند یک کتاب است به طوری که یک طرف آن حالتی ضخیم تر از طرف دیگر این موبایل دارد، این ویژگی بدون شک به مدیریت حجم داخلی کمک می کند که این مورد همیشه در تلفن های تاشو مشکل است.

در یک طرف این گوشی موبایل باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت و cpu ( واحد محاسبات و پردازنده) قرار دارد و در طرف دیگر هم رادیو و آنتن موجود در این موبایل قرار دارد.

در نتیجه زمانی که این گوشی موبایل باز می شود سایز باریک بودن هر صفحه آن 14.7 میلی متر نسبت به Galaxy Z Fold 2 باریک تر است.

صفحه نمایشگر

صفحه نمایش HUAWEI MATE X2

صفحه نمایشگر در این گوشی موبایل کمی بزرگتر از آخرین نسخه موبایل تاشو شرکت سامسونگ است، اندازه صفحه نمایش خارجی این گوشی موبایل 6.45 ″ (1160 × 2700، 90 هرتز) و صفحه نمایش داخلی آن 8 ″ (2480 × 2200 ، 90 هرتز) است.

صفحه نمایش بزرگ خارجی در آن باعث می شود که تجربه “بسته بودن” مانند یک گوشی موبایل معمولی به کابران القا شود، این قابلیت امکان استفاده این گوشی موبایل را برای کسانی که نمی توانند با دو دست خود، کار کنند را فراهم کرده است.

پس از بررسی نسخه اصلی Galaxy Fold و Galaxy Z Fold2، اطمینان داشته باشید که بازار مناسبی برای این گوشی موبایل تاشو فراهم خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر مردم به دنبال گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند.

به راحتی می توان گفت که هدف هواوی با میت ایکس 2 هواوی نشان دادن رهبری خود در دنیای فناوری است. می توان گفت: ساخت این گوشی موبایل یک موفقیت بزرگ در دنیای فناوری است.

تاکنون میت ایکس 2 هواوی یک رقیب عالی در دنیای فناوری است. اینک باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از انتشار این گوشی موبایل توسط شرکت هواوی و استفاده افراد از آن نتیجه های استفاده کاربری از آن چگونه خواهد بود.

منبع: www.ubergizmo.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *